Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.

Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.


Heb het interview niet gezien of gelezen (weet niet welk interview het betreft), maar zoals ik het van jou lees wil hij het los van de Hardstyle doen, niks mis mee, als ie maar wel veel Hardstyle tracks blijft maken, en het geen JDX-geval word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:51 
 

Het is toch anti-mainstream? Toch iets voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:55 
 

Firetrap schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja ok dat kan. Ik vind het zelf ook vet. Alleen moet het niet gedaan worden om een statement te maken ofzo. Want dan moeten de bazen van de hardstyle gewoon in interviews naar buiten treden en zeggen dat hardstyle de verkeerde kant op gaat. Zo bedoel ik het.


Dit is nou juist het probleem. JIJ pretendeert het als het maken van een statement, terwijl de intentie van de DJ zelf heel anders is.
Statement gaat misschien wat te ver. Maar uit dit soort acties blijkt toch een lichte afkeer (100% terecht). Ik vind alleen dat je dat anders moet laten blijken. Doe gewoon je eigen ding en draai wat je leuk vind. Schenk er zo min mogelijk aandacht aan zou ik zeggen. Is dat nou zo erg wat ik zeg? Alles wat ik zeg wordt onder een vergrootglas gelegd. Komt waarschijnlijk door de manier van typen.

Delt-A schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.

Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.


Heb het interview niet gezien of gelezen (weet niet welk interview het betreft), maar zoals ik het van jou lees wil hij het los van de Hardstyle doen, niks mis mee, als ie maar wel veel Hardstyle tracks blijft maken, en het geen JDX-geval word.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet te combineren valt. In ieder geval niet zodat je nog een volwaardig hardstyle producer kan zijn. B-Front steekt volgens mij heel veel tijd in zijn tracks. Allroud producen moet dan bijna wel ten koste van zijn carrière als hardstyle producer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:57 
 

Almighty schreef:
Het is toch anti-mainstream? Toch iets voor jou?
Het wordt steeds vaker gedaan dus het is al redelijk mainstream.

Verder kolder wat je zegt. SRB is zo commercieel als de neten met hun vocals en daar houd ik van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Huilen


Het lijkt Lyst wel. Die jankt ook over alles! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:02 
 

Nerazzurro93 schreef:
Almighty schreef:
Het is toch anti-mainstream? Toch iets voor jou?
Het wordt steeds vaker gedaan dus het is al redelijk mainstream.

http://youtu.be/yBaaJziK3fo?t=1m34s
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:03 
 

Mwah. Het mag hier best meer op een forum lijken vind ik. Genoeg kontenpomperij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het niveau gaat weer bedroevend achteruit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Almighty schreef:
Het is toch anti-mainstream? Toch iets voor jou?
Het wordt steeds vaker gedaan dus het is al redelijk mainstream.

http://youtu.be/yBaaJziK3fo?t=1m34s



xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nerrazuro, rot op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:35 
 
Artiest

Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:38 
 

Dark Pact schreef:
Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.

:thumbsup:

Die hele track YoS is een grap. vooral de artiesten die t maakten.
Daarom mag er best getrollt worden met zo`n track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken.

Ik niet, wat een gezanik om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.

Komt die edit nog online? Of filmpje vanuit het publiek? Ben er best benieuwd naar haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 100 likes op z'n Facebook

http://www.facebook.com/pages/Dark-Pact/167430253350336?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:


:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 01:38 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Nee, belachelijk.

Henk-Jan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.

Wtf lul jij nou allemaal weer. Je blijft maar onzin uitkramen he xd
Is gewoon een editje gemaakt door een amateur producer.

Ik heb het meer over het algemeen bij dit soort dingetjes. Ik vind het wel vet, maar ik vind het eigenlijk niet respectvol naar de makers. Het getuigt ook van een behoorlijke zelfingenomenheid. Hij wil namelijk laten zien hoe goed en rawwww hij wel is. En dan wordt hier wel eens moeilijk gedaan over het feit dat je tracks niet mag draaien als ze niet gekocht zijn. Dat vind ik nou bullshit.



Ik heb deze edit gemaakt samen met heny en om precies dezelfde redenen als Dark Pact; gewoon puur voor de lol. Mensen compleet voor de gek houden en ze verassen met iets totaal anders dan ze denken, die momenten (en vooral gezichten) zijn onbetaalbaar. Toen X-Pander hem draaide en ik de reacties van het publiek zag, hadden zowel ik als heny een grijns van oor tot oor.
Dus zoek er verder niks achter, we proberen het origineel niet te bashen of wat dan ook (ook al vind ik het echt een grafnummer); puur voor de lol en voor het publiek, net als mr Dark Pact :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 02:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

goeie garp guido :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Dark Pact schreef:
Ondanks dat het allemaal na aanleiding is van de track die X-Pander draaide heb zelf een soortgelijke edit gemaakt van YoS. Wil best verklaren waarom.

Het is geen statement, hoewel ik veel gedachte, emotie en gevoel in m'n muziek probeer te leggen heb ik deze edit gemaakt puur voor de lol. Op Loudness is het laatste wat mensen verwachten wel Year Of Summer, daar komen de mensen niet voor. Als DJ en artiest speel ik in op wat de mensen willen en dat probeer ik op een energieke en uitdagende manier te doen.
Het is dus puur gemaakt als grap om de mensen te laten genieten van hun avond. Geslaagd bij zowel X-Pander als bij mij denk ik als ik de reacties van de zaal mag geloven en van de mensen daarna. Snap dat je er dingen achter zoekt en kan zoeken. Maar het is vanuit mijn oogpunt dus puur als grap en voor het publiek gemaakt.

:thumbsup:

Die hele track YoS is een grap. vooral de artiesten die t maakten.
Daarom mag er best getrollt worden met zo`n track.


Je geeft een bevestigende smiley en zegt vervolgens iets wat haaks staat op wat hij zegt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 10:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:') Wat erg als iemand een keer zich negatief uit zou laten over een track van een ander. Boehoe. Alsof artiesten geen eigen mening mogen hebben en als ze die hebben ze die voor zich moeten houden. (los gezien van het feit of het nu wel of niet als statement bedoelt was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.

Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.


Hij houdt zelf helemaal niet van die raw onderverdeling (tenminste, ongeveer een jaar geleden niet), dus lijkt me sterk dat hij 'pretendeert zo raw te zijn'. Jij bent een grote bak onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:41 
 

Zou ook wel beetje raar zijn wanneer hij hij dat zegt gezien zijn contract bij Fusion.

Lyst schreef:
:') Wat erg als iemand een keer zich negatief uit zou laten over een track van een ander. Boehoe. Alsof artiesten geen eigen mening mogen hebben en als ze die hebben ze die voor zich moeten houden. (los gezien van het feit of het nu wel of niet als statement bedoelt was)
Dat is juist niet wat ik zeg. Ik vind dat producers juist meer hun eigen mening zouden moeten geven over hardstyle, omdat het geen hardstyle meer is. Maar ik vind dat je dat op een andere manier moet doen. Als ze de kans krijgen om er wat over te zeggen dan doen ze dat niet en trappen ze open deuren in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:47 
 

Nerazzurro93 schreef:
producers juist meer hun eigen mening zouden moeten geven over hardstyle, omdat het geen hardstyle meer is.

O?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vent wat lul jij allemaal? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag me af of X-Pander wist wat hij teweeg zou brengen bij je, denk dat hij hem anders niet gedraaid had. :D
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten