Firetrap schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja ok dat kan. Ik vind het zelf ook vet. Alleen moet het niet gedaan worden om een statement te maken ofzo. Want dan moeten de bazen van de hardstyle gewoon in interviews naar buiten treden en zeggen dat hardstyle de verkeerde kant op gaat. Zo bedoel ik het.
Dit is nou juist het probleem. JIJ pretendeert het als het maken van een statement, terwijl de intentie van de DJ zelf heel anders is.
Statement gaat misschien wat te ver. Maar uit dit soort acties blijkt toch een lichte afkeer (100% terecht). Ik vind alleen dat je dat anders moet laten blijken. Doe gewoon je eigen ding en draai wat je leuk vind. Schenk er zo min mogelijk aandacht aan zou ik zeggen. Is dat nou zo erg wat ik zeg? Alles wat ik zeg wordt onder een vergrootglas gelegd. Komt waarschijnlijk door de manier van typen.
Delt-A schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.
Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.
Heb het interview niet gezien of gelezen (weet niet welk interview het betreft), maar zoals ik het van jou lees wil hij het los van de Hardstyle doen, niks mis mee, als ie maar wel veel Hardstyle tracks blijft maken, en het geen JDX-geval word.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet te combineren valt. In ieder geval niet zodat je nog een volwaardig hardstyle producer kan zijn. B-Front steekt volgens mij heel veel tijd in zijn tracks. Allroud producen moet dan bijna wel ten koste van zijn carrière als hardstyle producer gaan.