Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Karige aftermovie als je het mij vraagt.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zit Nando niet in de aftermovie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom zit Nando niet in de aftermovie?

Omdat het geen Theracords aftermovie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe maar wel de volgende keer. Met dat laffe gebeuren op 1:19 bijvoorbeeld kunnen we helemaal niks. Daar hadden we de Qlimax DVD al voor toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 16:58 
 

1:22 hahaha Industrial in 1 frame hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stomme getrommel :P ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne plaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dat stomme getrommel :P ..

Expand your horizon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke aftermovie :D Mezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heerlijke aftermovie :D Mezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin xd


Je had verdomme je shirt weer uit :mad:

En dat ene shot is de Nothing Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Dat stomme getrommel :P ..

Expand your horizon!

En dan ook zo stom eruit zien? No thank you
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Dat stomme getrommel :P ..

Expand your horizon!

En dan ook zo stom eruit zien? No thank you

Lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:00 
 

Die Radical Redemption track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Die Radical Redemption track :worship:

Ja gek! :woot: :thumbsup: :worship: :thumbsup: :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lul.

Doe jij dit ook tijdens je industrial uitstapjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:08 
 

Jurheinen schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Die Radical Redemption track :worship:

Ja gek! :woot: :thumbsup: :worship: :thumbsup: :woot: :worship:
Haha :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lul.

Doe jij dit ook tijdens je industrial uitstapjes?

Ja, ik lul wel slap uit mijn nek tijdens industrial uitstapjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet alleen tijdens... laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Niet alleen tijdens... laat maar

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 00:58 
 
Hardtraxxer

Ik quote mezelf even uit het nieuwstopic over het filmpje:
Amper wat van zaal 2 en 3 ja..
Vind het een beetje karig moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is toch meestal zo met aftermovies. In elke aftermovie laten ze eigenlijk alleen de main zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best begrijpelijk ook, je wil als organisatie natuurlijk wel je mooiste en grootste stage laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 05:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Skribbler schreef:
Heerlijke aftermovie :D Mezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin xd


Je had verdomme je shirt weer uit :mad:

En dat ene shot is de Nothing Remix

Tja, ik vind het aan de ene kant ook wel junkie-gedrag... maar aan de andere kant past het me op dat moment juist wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Best begrijpelijk ook, je wil als organisatie natuurlijk wel je mooiste en grootste stage laten zien.


Als of iemand het verschil daadwerkelijk ziet op de aftermovie tussen zaal 1,2 of 3. Lijkt allemaal op elkaar daar.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten