+1wrote:Karige aftermovie als je het mij vraagt.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Omdat het geen Theracords aftermovie is.wrote:Waarom zit Nando niet in de aftermovie?
Doe maar wel de volgende keer. Met dat laffe gebeuren op 1:19 bijvoorbeeld kunnen we helemaal niks. Daar hadden we de Qlimax DVD al voor toch?
A
1:22 hahaha Industrial in 1 frame hahaha
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Fijne plaat zeg.
Expand your horizon!wrote:Dat stomme getrommel..
Heerlijke aftermovie
Mezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin 
Je had verdomme je shirt weer uitwrote:Heerlijke aftermovieMezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin
En dat ene shot is de Nothing Remix
En dan ook zo stom eruit zien? No thank youwrote:Expand your horizon!wrote:Dat stomme getrommel..
Lul.wrote:En dan ook zo stom eruit zien? No thank youwrote:Expand your horizon!wrote:Dat stomme getrommel..
N
Die Radical Redemption track 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ja gek!wrote:Die Radical Redemption track
Doe jij dit ook tijdens je industrial uitstapjes?wrote: Lul.
N
Hahawrote:Ja gek!wrote:Die Radical Redemption track![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik lul wel slap uit mijn nek tijdens industrial uitstapjes.wrote:Doe jij dit ook tijdens je industrial uitstapjes?wrote: Lul.
wrote:Niet alleen tijdens... laat maar
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Ik quote mezelf even uit het nieuwstopic over het filmpje:
Amper wat van zaal 2 en 3 ja..
Vind het een beetje karig moet ik zeggen.
Amper wat van zaal 2 en 3 ja..
Vind het een beetje karig moet ik zeggen.
Is toch meestal zo met aftermovies. In elke aftermovie laten ze eigenlijk alleen de main zien.
Best begrijpelijk ook, je wil als organisatie natuurlijk wel je mooiste en grootste stage laten zien.
Tja, ik vind het aan de ene kant ook wel junkie-gedrag... maar aan de andere kant past het me op dat moment juist welwrote:Je had verdomme je shirt weer uitwrote:Heerlijke aftermovieMezelf paar keer gespot, en grappig inderdaad van dat ene shot van Favorite Sin
En dat ene shot is de Nothing Remix
Who was there
Nobody has said they're going yet.