Chukkels schreef:
The Skribbler schreef:
Qua sfeer kan ik me niet vinden in wat Rawbin zegt, ik heb juist alleen maar gezelligheid ervaren (behalve Domo die op de grond werd geschopt omdat hij een biertje had omgestoten

)
WTF?! Wat voor mongolen heb je rondlopen hier op deze aarde?!
Hoe is het verder afgelopen?
Ja echt triest.. Ik ben naar de EHBO gegaan. Daar werd ik goed geholpen, ze hadden 'm gekoeld en zalf op gesmeerd. Daarna heb ik ondanks de pijn nog wel los kunnen gaan

.
Ik heb helaas niet kunnen zien wie het gedaan had, ben meteen naar de EHBO gegaan

.
Mocambo schreef:
Hoogtepunt geen Excitement Initiated zoals verwacht
http://www.youtube.com/watch?v=LQpYuYynxQo , is toch wel degelijk gedraaid

. Erg fijne plaat overigens!
Strep schreef:
flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen :
https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.htmlOh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.
Was jij de gene met een groen shirt aan, en waarvan ik dacht dat jij pepepe was?
