Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Huh jij had toch altijd een streepje in je naam?

Incorrect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 02:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schiet me opeens te binnen dat Deetox nog 'Zero Hour' draaide, wat een genot voor 't oor ook hè :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Rawbin schreef:
Vetste track van de avond die ik nog nooit live gehoord had was denk ik wel Quietly (Thera Remix). Wat ben ik daar ook op kapot gegaan zeg :worship: Zullen vast nog wel meer dikke tracks zijn geweest, maar dit moment is me toch wel bij gebleven :D

De track die mij het hardste heeft gesloopt is Vazard - Who I really am :drool:

Werd op sommige momenten ook weer schaapachtig aangekeken. xD

Who I Really Am was heldig, gevolgd door Environment remix :worship: kapot gegaan op die platen :D
helaas niet de hele set gehoord en dus The Reaper gemist :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie was die dude in dat priesterpak dan? hebben nog met de hele groep om hem heen staan bidden. GOD GEEF ONS RAUWE BEATS ofzo. Maatje van me hielp en hem nog bijpakken. Deed allemaal pille door ze drinken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DE spacepaus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The Skribbler schreef:
Qua sfeer kan ik me niet vinden in wat Rawbin zegt, ik heb juist alleen maar gezelligheid ervaren (behalve Domo die op de grond werd geschopt omdat hij een biertje had omgestoten :x )

WTF?! Wat voor mongolen heb je rondlopen hier op deze aarde?! :thumbdown:
Hoe is het verder afgelopen?


Ja echt triest.. Ik ben naar de EHBO gegaan. Daar werd ik goed geholpen, ze hadden 'm gekoeld en zalf op gesmeerd. Daarna heb ik ondanks de pijn nog wel los kunnen gaan :D .
Ik heb helaas niet kunnen zien wie het gedaan had, ben meteen naar de EHBO gegaan :x .

Mocambo schreef:
Hoogtepunt geen Excitement Initiated zoals verwacht

http://www.youtube.com/watch?v=LQpYuYynxQo , is toch wel degelijk gedraaid :thumbup: . Erg fijne plaat overigens!

Strep schreef:
flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html

Oh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.

Was jij de gene met een groen shirt aan, en waarvan ik dacht dat jij pepepe was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:46 
 

jordifcg schreef:
Wie was die dude in dat priesterpak dan? hebben nog met de hele groep om hem heen staan bidden. GOD GEEF ONS RAUWE BEATS ofzo. Maatje van me hielp en hem nog bijpakken. Deed allemaal pille door ze drinken :lol:

Hij heeft mij nog gezegend met geen idee wat het was, kon maar zo ghb zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
jordifcg schreef:
Wie was die dude in dat priesterpak dan? hebben nog met de hele groep om hem heen staan bidden. GOD GEEF ONS RAUWE BEATS ofzo. Maatje van me hielp en hem nog bijpakken. Deed allemaal pille door ze drinken :lol:

Hij heeft mij nog gezegend met geen idee wat het was, kon maar zo ghb zijn

GHB op je huid voel je echt wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Almighty schreef:
jordifcg schreef:
Wie was die dude in dat priesterpak dan? hebben nog met de hele groep om hem heen staan bidden. GOD GEEF ONS RAUWE BEATS ofzo. Maatje van me hielp en hem nog bijpakken. Deed allemaal pille door ze drinken :lol:

Hij heeft mij nog gezegend met geen idee wat het was, kon maar zo ghb zijn

GHB op je huid voel je echt wel hoor ;)


Klopt ;) ik stootte iemand aan viel er wat over me arm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Mocambo schreef:
Hoogtepunt geen Excitement Initiated zoals verwacht

http://www.youtube.com/watch?v=LQpYuYynxQo , is toch wel degelijk gedraaid :thumbup: . Erg fijne plaat overigens!

Hij zegt ook niet dat die niet gedraaid is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DE spacepaus

Geef huillach smiley
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/user/283648:the_spacepaus.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Trololo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:44 
 

Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.

Wtf lul jij nou allemaal weer. Je blijft maar onzin uitkramen he xd
Is gewoon een editje gemaakt door een amateur producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.



Kan die wel vind je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:25 
 

Nee, belachelijk.

Henk-Jan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.

Wtf lul jij nou allemaal weer. Je blijft maar onzin uitkramen he xd
Is gewoon een editje gemaakt door een amateur producer.

Ik heb het meer over het algemeen bij dit soort dingetjes. Ik vind het wel vet, maar ik vind het eigenlijk niet respectvol naar de makers. Het getuigt ook van een behoorlijke zelfingenomenheid. Hij wil namelijk laten zien hoe goed en rawwww hij wel is. En dan wordt hier wel eens moeilijk gedaan over het feit dat je tracks niet mag draaien als ze niet gekocht zijn. Dat vind ik nou bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:26 
 
Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Nee, belachelijk.

Henk-Jan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dat vind ik nooit zo netjes, andermans tracks belachelijk maken (tenminste ik vind dat dat hier gebeurt). Als ze in interviews de kans krijgen er iets over te zeggen dan durven ze het meestal niet. Dan vinden ze het mooi dat hardstyle over de wereld verspreid is.

Wtf lul jij nou allemaal weer. Je blijft maar onzin uitkramen he xd
Is gewoon een editje gemaakt door een amateur producer.

Ik heb het meer over het algemeen bij dit soort dingetjes. Ik vind het wel vet, maar ik vind het eigenlijk niet respectvol naar de makers. Het getuigt ook van een behoorlijke zelfingenomenheid. Hij wil namelijk laten zien hoe goed en rawwww hij wel is. En dan wordt hier wel eens moeilijk gedaan over het feit dat je tracks niet mag draaien als ze niet gekocht zijn. Dat vind ik nou bullshit.


Ik denk dat dit eerder gewoon als grapje bedoeld is, omdat er allemaal mensen in het publiek stonden waarvan hij weet dat die dat allemaal een dikke kut track vinden niks mis mee imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:31 
 

Ja ok dat kan. Ik vind het zelf ook vet. Alleen moet het niet gedaan worden om een statement te maken ofzo. Want dan moeten de bazen van de hardstyle gewoon in interviews naar buiten treden en zeggen dat hardstyle de verkeerde kant op gaat. Zo bedoel ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:35 
 

Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.

Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij denkt dat B-Front ofzo die edit heeft gemaakt?
Ik heb het over het algemeen.

Maar nu je het over B-Front hebt, daar heb ik nog wel wat over te zeggen. De man pretendeert zo raw te zijn, maar verkondigde in datzelfde interview dat hij een allround producer wilde worden van musicals en popmuziek en dergelijke.

OMG wat een commerciele boef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:36 
 

Dat kun je best een doodzonde noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ja ok dat kan. Ik vind het zelf ook vet. Alleen moet het niet gedaan worden om een statement te maken ofzo. Want dan moeten de bazen van de hardstyle gewoon in interviews naar buiten treden en zeggen dat hardstyle de verkeerde kant op gaat. Zo bedoel ik het.


Dit is nou juist het probleem. JIJ pretendeert het als het maken van een statement, terwijl de intentie van de DJ zelf heel anders is.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten