Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha kan zulke dingen wel waarderen, ben ook benieuwd naar die van Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Optimaal vermaakt hier. Phrantic was echt top (Widowmaker/Grindin' :D), Stukje E-Force was wel lachen, maar verder niet echt boeiend. Van B-Front & HV had ik veel meer verwacht, in het begin kon je ook geen kant op en stilstaand bezweet raken; ik heb het nog niet eerder meegemaakt. The Machine was echt wel top, helaas het geluid niet al te ideaal halverwege de zaal. Delete & Wavo waren wel fucking baas, die trommeltracks gingen af en toe nergens over, vond ik echt heerlijk. Toppertje van die set was persoonlijk toch wel Demons (Promo Remix) :love: haha, geniaal. Stuk van D&R nog meegepakt, erg vetjes daar vooraan: RAWNESS, woei.
Al met al dus een erg toffe avond gehad, het was ook weer reuze gezellig ^^ Terugrijden was nog best zwaar op gegeven moment, gelukkig dat ik de set van Thera niet helemaal heb meegemaakt (wat dat betreft dan hè, ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:22 
 

hahaha echt geniaaal!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaan :)

Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoor :P Heb nog geen andere maatsoorten gehoord :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar eens een verhaaltje schrijven om te verwerken dat het voorbij is :(

Reis was kut, trein vanuit Eindhoven reed niet. Half uur vertraging daardoor. Wel hard gelachen in de trein, waren met man of 20, heerlijk die zure gezichten van mensen die zich verheugden op een rustige reis en dan 20 malloten hun coupe zien binnenwandelen haha.

Phuture Noize was een lekkere inkomer. Zie persoonlijk liever dat er geopend wordt met oudere, rustigere tracks dan meteen met ragwerk maar goed. Ze stonden wel stijf van de zenuwen allebei :P.

E-Force was erg vet. Bijna geen slechte tracks gehoord en zijn tracks zijn gewoon geniaal (Masterclass :loving: ).

Daarna naar B-Front vs High Voltage. Had een voorgevoel dat dit een legendarische set zou worden met veel oude Sys-X tracks en andere oude parels. Dat kwam er helaas niet van. Toch heel erg genoten van deze set. Enige minpunt was dat Everything Starts niet gedraaid is (niet meegekregen in ieder geval). Moest bijna een traantje wegpinken bij Bombs Away :love: . Drukte had ik niet veel last van. Toen we binnen kwamen lopen vanuit E-Force was het wel ziekelijk druk ja, maar na een kwartiertje was dat wel ongeveer opgelost en had ik in ieder geval plek genoeg.

Dan The Machine live. Was bang dat hij zich er vanaf ging maken met een half slappe van te voren gemaakte liveact maar niets was minder waar. Hele vette edits voorbij horen komen en het was volgens mij ook wel 'live'. Different kind of Therapy was wel de kers op de taart.

Delete was misschien wel de set waar ik het meest naar uitkeek. Moest heel lang niets hebben van Spoontech tot ongeveer 2 maanden geleden. Was dus enorm benieuwd hoe mij dit ging bevallen. Nou, het was geniaal. Ging snoeihard, die vent is 1 brok energie achter de tafels en hij gooide er nog wat gruwelijke niet-Spoontech platen op zoals Arise en Who Wants This. Enorm genoten. Ook fantastisch om te zien dat Titan snoeihard los aan het gaan was daar haha.

Wavolizer had ik niet zoveel zin in maar had ik achteraf toch wel naar toe moeten gaan als ik die TL zie. Wou echter naar Radical Redemption omdat ik wel benieuwd was naar zijn 'revolutionary' live-act. Revolutionair was het niet, raggen was het wel. Was ook 'echt' live net als Crypsis en Minus is More live wat ik een heel groot pluspunt vind. Oh ja, Brutal 3.0 is geniaal.

Van Degos & Re-Done had ik ook hoge verwachtingen. Altijd mooi die sets van hun. Deze keer ook weer. Lekkere tracks gehoord. Was wel chill dat daarna nog Thera kwam, was totaal niet moe of zo en we hoefden dan niet in de kou op de trein te wachten :P. Veel tracks kende ik niet, klonk wel prima dus ik vond het best.

In het kort:
+ Delete
+ E-Force
+ The Machine
+ alle overige sets :P

- kutvolk af en toe, maar dat ligt meer aan Rotterdam heb ik het idee.
- lange reis, alhoewel dat ook wel weer geniaal was. Doodgelachen.
- weinig keuze qua eten

Lees hier veel klachten over geluid maar daar heb ik echt totaal geen last van gehad. Enige echte 'minpunt' vond ik dat het zooooo snel voorbij was. Had het wel verwacht omdat de meeste sets 1,5 uur waren, maar toen Machine klaar was dacht ik 'kut, we zijn al op de helft' en toen ik bij Delete wegliep dacht ik 'verdomme, nu is het echt nog maar heel even'. Slaat natuurlijk nergens op dat ik dit een minpunt vind, maar hoop dat er volgende keer gewoon weer voor het merendeel 1-uurs sets zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Jurheinen schreef:
Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaan :)

Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoor :P Heb nog geen andere maatsoorten gehoord :whistle:

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel? :P al dat gedoe met die trommels, snap dat gewoon niet zo goed :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Klos schreef:
Jurheinen schreef:
Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaan :)

Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoor :P Heb nog geen andere maatsoorten gehoord :whistle:

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel? :P al dat gedoe met die trommels, snap dat gewoon niet zo goed :(

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Haha! Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Hij heeft een nieuwe edit/remix van Green Forest gedraaid :)


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Jurheinen schreef:

Haha! Heerlijk!


Edit van Diamanic van hier :P kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest gehad, vooral delete :love: Die remix van smasher is zooo geniaal, had hem hier thuis al eens gehoord op de pc toen dacht ik al wooow, maar live jezus wat is dat nummer geniaal zeg, die chaos :worship:

Wat me wel heel erg opviel was de locatie in combinatie met het thema. Ze kunnen zoveel meer uit deze locatie halen door het te combineren met een thema want het pand is echt super vet en kan echt een ´underground´ sfeer uitademen wat het nu totaal niet deed, zonde en een gemiste kans.. De organisatie zou eens een kijkje moeten nemen bij Tresor in Berlijn die stijl zouden ze ook prima in dit pand kunnen verwerken wat de beleving van het feest zoveel waarde kan toevoegen.

Echt super vet feest gehad, de heen- en terugweg vielen reuzen mee. Enige twee kleine minpuntjes voor mij waren de drukte en de anabolenboeren die schijnbaar ook de weg naar de 'rawstyle' hebben weten te vinden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetste track van de avond die ik nog nooit live gehoord had was denk ik wel Quietly (Thera Remix). Wat ben ik daar ook op kapot gegaan zeg :worship: Zullen vast nog wel meer dikke tracks zijn geweest, maar dit moment is me toch wel bij gebleven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vetste track van de avond die ik nog nooit live gehoord had was denk ik wel Quietly (Thera Remix). Wat ben ik daar ook op kapot gegaan zeg :worship: Zullen vast nog wel meer dikke tracks zijn geweest, maar dit moment is me toch wel bij gebleven :D

De track die mij het hardste heeft gesloopt is Vazard - Who I really am :drool:

Werd op sommige momenten ook weer schaapachtig aangekeken. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond die kicks totaal niet door komen, vielen echt in het niks vergeleken met de rest van de set
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
anabolenboeren die schijnbaar ook de weg naar de 'rawstyle' hebben weten te vinden :mad:

Waren in grote aantallen aanwezig inderdaad. Toen ik tijdens D&R rechtsvoor stond waren er zoveel van die vage anabolen groepjes dat ik voor de eerste keer ooit een beetje een grimmige sfeer ervaarde op een hardstyle feestje, die lui waren alleen maar kats van de kaart hadden geen evenwicht en gingen aan random meisjes zitten. :sick:

Volgende keer een verbod op mensen die zo opgespoten zijn dat ze amper door de ingang passen s.v.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:44 
 

Haat maar, ik ben er gewoon weer bij volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik grote botten heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook, fuck Mr_Lelledavid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voelde m al aankomen, maar mooie opmerking :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak je maar geen zorgen jullie zijn nog altijd welkom :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ook, fuck Mr_Lelledavid :thumbup:

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huh jij had toch altijd een streepje in je naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
- kutvolk af en toe, maar dat ligt meer aan Rotterdam heb ik het idee.


Kom dan joh, idioot! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ik er over nadenk vind ik het jammer dat Delete - Eden niet heeft gedraaid. Vind dat nog wel zijn beste productie.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten