Ook maar eens een verhaaltje schrijven om te verwerken dat het voorbij is

Reis was kut, trein vanuit Eindhoven reed niet. Half uur vertraging daardoor. Wel hard gelachen in de trein, waren met man of 20, heerlijk die zure gezichten van mensen die zich verheugden op een rustige reis en dan 20 malloten hun coupe zien binnenwandelen haha.
Phuture Noize was een lekkere inkomer. Zie persoonlijk liever dat er geopend wordt met oudere, rustigere tracks dan meteen met ragwerk maar goed. Ze stonden wel stijf van de zenuwen allebei

.
E-Force was erg vet. Bijna geen slechte tracks gehoord en zijn tracks zijn gewoon geniaal (Masterclass

).
Daarna naar B-Front vs High Voltage. Had een voorgevoel dat dit een legendarische set zou worden met veel oude Sys-X tracks en andere oude parels. Dat kwam er helaas niet van. Toch heel erg genoten van deze set. Enige minpunt was dat Everything Starts niet gedraaid is (niet meegekregen in ieder geval). Moest bijna een traantje wegpinken bij Bombs Away

. Drukte had ik niet veel last van. Toen we binnen kwamen lopen vanuit E-Force was het wel ziekelijk druk ja, maar na een kwartiertje was dat wel ongeveer opgelost en had ik in ieder geval plek genoeg.
Dan The Machine live. Was bang dat hij zich er vanaf ging maken met een half slappe van te voren gemaakte liveact maar niets was minder waar. Hele vette edits voorbij horen komen en het was volgens mij ook wel 'live'. Different kind of Therapy was wel de kers op de taart.
Delete was misschien wel de set waar ik het meest naar uitkeek. Moest heel lang niets hebben van Spoontech tot ongeveer 2 maanden geleden. Was dus enorm benieuwd hoe mij dit ging bevallen. Nou, het was geniaal. Ging snoeihard, die vent is 1 brok energie achter de tafels en hij gooide er nog wat gruwelijke niet-Spoontech platen op zoals Arise en Who Wants This. Enorm genoten. Ook fantastisch om te zien dat Titan snoeihard los aan het gaan was daar haha.
Wavolizer had ik niet zoveel zin in maar had ik achteraf toch wel naar toe moeten gaan als ik die TL zie. Wou echter naar Radical Redemption omdat ik wel benieuwd was naar zijn 'revolutionary' live-act. Revolutionair was het niet, raggen was het wel. Was ook 'echt' live net als Crypsis en Minus is More live wat ik een heel groot pluspunt vind. Oh ja, Brutal 3.0 is geniaal.
Van Degos & Re-Done had ik ook hoge verwachtingen. Altijd mooi die sets van hun. Deze keer ook weer. Lekkere tracks gehoord. Was wel chill dat daarna nog Thera kwam, was totaal niet moe of zo en we hoefden dan niet in de kou op de trein te wachten

. Veel tracks kende ik niet, klonk wel prima dus ik vond het best.
In het kort:
+ Delete
+ E-Force
+ The Machine
+ alle overige sets

- kutvolk af en toe, maar dat ligt meer aan Rotterdam heb ik het idee.
- lange reis, alhoewel dat ook wel weer geniaal was. Doodgelachen.
- weinig keuze qua eten
Lees hier veel klachten over geluid maar daar heb ik echt totaal geen last van gehad. Enige echte 'minpunt' vond ik dat het zooooo snel voorbij was. Had het wel verwacht omdat de meeste sets 1,5 uur waren, maar toen Machine klaar was dacht ik 'kut, we zijn al op de helft' en toen ik bij Delete wegliep dacht ik 'verdomme, nu is het echt nog maar heel even'. Slaat natuurlijk nergens op dat ik dit een minpunt vind, maar hoop dat er volgende keer gewoon weer voor het merendeel 1-uurs sets zijn.