Haha kan zulke dingen wel waarderen, ben ook benieuwd naar die van Dark Pact.
Al met al dus een erg toffe avond gehad, het was ook weer reuze gezellig
Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoorwrote:Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaan
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?wrote:Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoorwrote:Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaanHeb nog geen andere maatsoorten gehoord
wrote:Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?wrote:Zover ik weet is zowat alle hardstyle/hardcore 4/4 hoorwrote:Moet toch nog even terug komen op het gehele industrial gebeuren. Uiteindelijk best blij dat ik even bij Wavolizer ben geweest op het eind, vond het best vet om te horen. Was wel een leuke afwisseling na 7 uur hardstyle, al vond ik de Hardcore bij Thera toch wel iets fijner. Zit iets meer een maat in voor mij zodat ik beter los kan gaanHeb nog geen andere maatsoorten gehoord
al dat gedoe met die trommels, snap dat gewoon niet zo goed
Haha! Heerlijk!wrote:View on YouTube
wrote: Hij heeft een nieuwe edit/remix van Green Forest gedraaid
Edit van Diamanic van hierwrote:Haha! Heerlijk!wrote:View on YouTube
De track die mij het hardste heeft gesloopt is Vazard - Who I really amwrote:Vetste track van de avond die ik nog nooit live gehoord had was denk ik wel Quietly (Thera Remix). Wat ben ik daar ook op kapot gegaan zegZullen vast nog wel meer dikke tracks zijn geweest, maar dit moment is me toch wel bij gebleven
Waren in grote aantallen aanwezig inderdaad. Toen ik tijdens D&R rechtsvoor stond waren er zoveel van die vage anabolen groepjes dat ik voor de eerste keer ooit een beetje een grimmige sfeer ervaarde op een hardstyle feestje, die lui waren alleen maar kats van de kaart hadden geen evenwicht en gingen aan random meisjes zitten.wrote:anabolenboeren die schijnbaar ook de weg naar de 'rawstyle' hebben weten te vinden
Kom dan joh, idioot!wrote:- kutvolk af en toe, maar dat ligt meer aan Rotterdam heb ik het idee.