Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Mr Lellebel schreef:
p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

Dacht dat Phrantic er wel 1 had.

Is dat deze dan misschien? Had 'm iig nog nooit gehoord.


Das em ja ;) En die ging echt.. ongelofelijk hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Plaatjes zoals Sound Of The Machine, Green Forest :$

Jij was niet in de Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:43 
 

Nog even gelachen om die gasten van de jezusbus. xd

"Hebben jullie een momentje?"
- Alsjeblieft niet, zeg.
"MAAR HET GAAT OVER JEZUS HOOR" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, Loudness was wel weer een geslaagd feestje met alle gezellige mensen. Geluid vond ik zelf wel goed, maar dat was vooral wat aan de zijkanten van alle zalen, als je in het midden stond vond ik het minder.

Hebben jullie trouwens ook die malloot gezien in dat witte priesterpak? :lol: :lol: Ik ben hem een paar keer tegen gekomen, was de weg volgens mij volledig kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nog even gelachen om die gasten van de jezusbus. xd

"Hebben jullie een momentje?"
- Alsjeblieft niet, zeg.
"MAAR HET GAAT OVER JEZUS HOOR" :lol:

Ja was lache die gast.
"Jezus is er ook voor jou!"
"Mooi! Houdoe!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had dat pretbekje van je wel willen zien toen die mensen dat vroegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:50 
 

Daveytl schreef:
Ik had dat pretbekje van je wel willen zien toen die mensen dat vroegen :P

Was alweer down to earth :P
El Mare schreef:
Hebben jullie trouwens ook die malloot gezien in dat witte priesterpak? :lol: :lol: Ik ben hem een paar keer tegen gekomen, was de weg volgens mij volledig kwijt.

Ik zeg niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Mr Lellebel schreef:
p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

Dacht dat Phrantic er wel 1 had.

Is dat deze dan misschien? Had 'm iig nog nooit gehoord.



Was echt enorm vet, was alleen nog niet af geloof ik aan dat abrupte uitmixen te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Ik had dat pretbekje van je wel willen zien toen die mensen dat vroegen :P

Was alweer down to earth :P
El Mare schreef:
Hebben jullie trouwens ook die malloot gezien in dat witte priesterpak? :lol: :lol: Ik ben hem een paar keer tegen gekomen, was de weg volgens mij volledig kwijt.

Ik zeg niks :lol:


Hahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vincent_ schreef:
Plaatjes zoals Sound Of The Machine, Green Forest :$

Jij was niet in de Maassilo?


Toch wel, hoor. Sound Of The Machine verwar ik even met de heenweg naar Loudness denk ik, maar van Green Forest ben ik toch vrij zeker? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Nando schreef:
Vincent_ schreef:
Plaatjes zoals Sound Of The Machine, Green Forest :$

Jij was niet in de Maassilo?


Toch wel, hoor. Sound Of The Machine verwar ik even met de heenweg naar Loudness denk ik, maar van Green Forest ben ik toch vrij zeker? :huh:

Ook niet gehoord hoor, terwijl ik daar stiekem wel op had gehoopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ok, laat ook maar dan :x
Maar dat maakt het nog altijd een even dikke set voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Haha ok, laat ook maar dan :x
Maar dat maakt het nog altijd een even dikke set voor mij :thumbup:


Machine's z'n set was wel echt vloeiend, briljant zelfs. maartoch, het pakte me iets minder dan anders -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Explorers of The Mind :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:34 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Strep schreef:
flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html

Oh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.

Dat is TheHardstyleHolland denk ik!! ! !


die uitroeptekens achtervolgen me :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh ja, dikke :thumbsup: voor Phuture Noize die hun remix van Outrageous draaiden!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Was weer een lekker feestje :D
We kwamen binnen tijdens Phrantic, wat een opener was dat!
B-Front & High Voltage had ik toch wel wat meer van verwacht, vond het ook veel te druk. Dit in tegenstelling tot het aantal mensen bij andere setjes, vond het over het algemeen wel goed te doen qua drukte :)
Vond de set van The Machine wel tegenvallen, ging er niet zo op los als bij andere setjes. Enige minpunt voor mij in de timetable was dat The Geminizers en Delete tegelijk draaiden. Ben toen maar de ene helft naar Delete geweest, en de andere naar The Geminizers. Allebei echt enorm vet, was daarna ook wel helemaal kapot. Wat een geweld! :loving:
Degos & Re-Done was zoals eigenlijk altijd ook weer genieten! Op het eind te veel last van zere pootjes dus niet de hele set van Thera gehoord.
Al met al weer een heerlijk feestje. :)


Wat kon jij vervelend zijn zeg. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik genoot gewoon van de set, zonder iemand kwaad te doen of lastig te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer geniaal :D Waren er vanaf het begin bij, even bij Phuture Noize wezen kijken die goed de toon zette. Toen naar Phrantic gelopen, leuke mensjes hallo gedaan. Phrantic draaide ook wel baas, Contact is zo fucking vet. Die Loud Tool klapte er ook bizar hard op. Toen naar de drukte gegaan bij E-Force, vond hem maar saai draaien, pluspuntje was Be Amazed. Toen naar de nog ergere drukte voor B-Front & High Voltage, had er denk ik toch iets meer van verwacht, er was niet echt iets wat die set speciaal maakte, uiteindelijk spijt dat ik niet bij Deetox was. Machine was ook erg vet, jammer van het geluid maar die edits waren cool. Toen weer naar zaal 3 voor Delete, dit kon niet anders dan gruwelijk worden en dat was ook niet zo. Wat een geniale vent zeg, die kicks zijn zooooo bizar hard :drool: Super moment toen hij Black Is... draaide, kon wel huilie doen. Daar na was ik even niet toerekeningsvatbaar en ben ik even gaan zitten om vervolgens nog +-30 minuten bij The Geminizers te gaan kijken. Die draaide op een enkel platen ook erg goed, heel vet om Wishmaster op dat geluid te horen. En natuurlijk DKOT (L) Toen was ik al wel vrij naar de klote, nog even bij Wavolizer gekeken, die dik draaide, heel vet om The Arrival te horen. Nog wat Degos & Re-Done meegepakt die Disk Warrior draaide :cool: Bizar. Thera was ook nog wel vet, Troll Face als uitschieter. Kortom op muzikaal gebied een van de, zo niet het beste feest waar ik geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alex Swinkels :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Vincent_ schreef:
Nando schreef:
Jij was niet in de Maassilo?


Toch wel, hoor. Sound Of The Machine verwar ik even met de heenweg naar Loudness denk ik, maar van Green Forest ben ik toch vrij zeker? :huh:

Ook niet gehoord hoor, terwijl ik daar stiekem wel op had gehoopt ;)

Hij heeft een nieuwe edit/remix van Green Forest gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zo, Loudness was wel weer een geslaagd feestje met alle gezellige mensen. Geluid vond ik zelf wel goed, maar dat was vooral wat aan de zijkanten van alle zalen, als je in het midden stond vond ik het minder.

Hebben jullie trouwens ook die malloot gezien in dat witte priesterpak? :lol: :lol: Ik ben hem een paar keer tegen gekomen, was de weg volgens mij volledig kwijt.


Heb je zel is goed naar jezelf gekeken? :x
Dat is the spacepaus https://partyflock.nl/user/283648:the_spacepaus.html

Wat een baas is dat. :woot:

Edit: Ik zou alleen geen gesprek met hem aanknopen, want hij spettert je gezicht onder, met zoveel consumptie praat ie.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

Geck-o schreef:
Hij heeft een nieuwe edit/remix van Green Forest gedraaid :)

Hmm, dan ben ik ook doof.
Zal wel komen omdat ik die set vrij ruk vond, vond het geluid echt irritant zwaar slecht dat het me gewoon totaal niet boeide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten