Was weer geniaal

Waren er vanaf het begin bij, even bij Phuture Noize wezen kijken die goed de toon zette. Toen naar Phrantic gelopen, leuke mensjes hallo gedaan. Phrantic draaide ook wel baas, Contact is zo fucking vet. Die Loud Tool klapte er ook bizar hard op. Toen naar de drukte gegaan bij E-Force, vond hem maar saai draaien, pluspuntje was Be Amazed. Toen naar de nog ergere drukte voor B-Front & High Voltage, had er denk ik toch iets meer van verwacht, er was niet echt iets wat die set speciaal maakte, uiteindelijk spijt dat ik niet bij Deetox was. Machine was ook erg vet, jammer van het geluid maar die edits waren cool. Toen weer naar zaal 3 voor Delete, dit kon niet anders dan gruwelijk worden en dat was ook niet zo. Wat een geniale vent zeg, die kicks zijn zooooo bizar hard

Super moment toen hij Black Is... draaide, kon wel huilie doen. Daar na was ik even niet toerekeningsvatbaar en ben ik even gaan zitten om vervolgens nog +-30 minuten bij The Geminizers te gaan kijken. Die draaide op een enkel platen ook erg goed, heel vet om Wishmaster op dat geluid te horen. En natuurlijk DKOT

Toen was ik al wel vrij naar de klote, nog even bij Wavolizer gekeken, die dik draaide, heel vet om The Arrival te horen. Nog wat Degos & Re-Done meegepakt die Disk Warrior draaide

Bizar. Thera was ook nog wel vet, Troll Face als uitschieter. Kortom op muzikaal gebied een van de, zo niet het beste feest waar ik geweest ben.