Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Creatures of the Dark Symphony, Syndrome, Who Wants This, 2.17 en Hour Of The Night zijn leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
P-Stylez wist er iig geen raad mee. :lol: Leek wel of je de robot wilde doen.

hahahhaha geen idee hoe je daar op los gaat (vroeg het nog aan je), had wel bij die pit willen zijn, liep toen volgens mij net weg. Jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:06 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hoorde ook van alle kanten mensen ineens dingen als 'DEMOOOOONS' 'JAAAAAAAA' roepen xd

Dat was ik dus onder andere ^^
Firetrap schreef:
Mocambo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.

Was de vorige x ook al, toen kon ik zo doorlopen. En dat terwijl er de week ervoor nog een steekpartij was geweest >.<


hey tomac

hey!
haha hij dacht dat ik tomac was omdat in mijn naam ook een c zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was t heerlijk :D :D Hab sowieso gigantisch genoten van de geweldige setjes van Blackburn, Deetox, The Geminizers, Delete , Wavolizer en Degos & Re-Done, maar wat een eer om ook zelf nog een uur te mogen draaien als surprise afsluiter!!

Hier is mijn tracklist :)

01. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
02. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Unofficial Remix)
03. Dj Thera ft Mc Nolz - Don't Back Down
04. Dj Thera vs Geck-o - Troll Face
05. Dj Thera - Twilight Zone
06. Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
07. Dj Thera - The Breaking Point
08. Dj Thera - The Battle
09. Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz RawEdit)
10. Dj Thera & Phrantic - Violence
11. The Outside Agency - The Strangers
12. Tymon - Hustle And Flow
13. Dj Thera - Stash
14. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
15. Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix)
16. Deetox & Delete - Android
17. Ophidian & D-Passion - Breathe
18. T-Junction - Stomp
19. Afflictive - Breadstick
20. I:gor - Core Toon
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lang geleden maar wat ging deze er lekker op zeg. 06. Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
19. Afflictive - Breadstick

BAAS! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh en die beveiliging van de Maassilo slaat ook echt helemaal nergens op hè, grootste amateuristische bende die je rond hebt lopen en aan het eind nog doodleuk om een fooi gaan staan bedelen. Het is verdomme geen tienerdisco.


Ik werd gefouilleerd door een jochie van net 18 volgens mij. Wist zich totaal geen houding te geven en vervolgens mocht in geen paracetamols en rennies mee naar binnen nemen. Ging werkelijk waar nergens over..
Dat betalen voor de wc's vind ik trouwens nog steeds raar, ze waren wel goed schoon trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet precies welke je bedoelt, die stond later bij de WC dus toe heb ik uiteindelijk lekker niets betaald. Wat een droeftoeter. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:59 
 

Ik vond de beveiliging wel oké. Heb slechter meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:50 
 
Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html

Oh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html

Oh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.

Dat is TheHardstyleHolland denk ik!! ! !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Strep schreef:
flevoboys schreef:
Ondanks dat een dwaas mij onderuit getrapt had waardoor ik door mijn enkel ging heb ik mij uitstekend vermaakt! Loudness was geweldig! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12821:Loudness.html

Oh ben jij dat. Heb ik op 't einde nog met je staan praten. En ene Tom, die hier vast ook wel zit dan.

Dat is TheHardstyleHolland denk ik!! ! !

Dat!! !! denk ! !!! ik!! ook ! !! !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dik feest weer! Denk niet de beste Loudness, maar wel erg vet. Sets van Delete, Degos & Re-Done, The Machine (op het geluid na) en Thera. :worship: Die edits bij TM waren echt gruwelijk, vooral die van Never Fall Asleep. :love: Beter wordt die vrijgegeven. B-Front vs High Voltage viel wat tegen. Had wel platen als Scary Noises en Edge Of Darkness verwacht en het was veeel te druk. Hier moet de volgende keer echt wat aan gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heeft niemand Fireball (Main Concern Remix) gedraaid? Ben benieuwd hoe die plaat live gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon Frequencerz om dezelfde tijd als Bob in Area 1 zetten en Bob in 2. Probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

Dacht dat Phrantic er wel 1 had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

Dacht dat Phrantic er wel 1 had.

Die was echt vreselijk dik. Jammer dat ie volgens mij weer zwaar in het rood zat want wat klonk het geluid verneukt achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt. Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

elroyce schreef:
Wavolizer:
6. Gangnam Style/Midnight "Too Easy To Be A DJ Tool"

Dark Pact schreef:
18. Wildstylez & Activator ft. Niels Geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)

Ben ik superbenieuwd naar. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=J8KOuIztLpA
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=J8KOuIztLpA
:drool:

EVERYBODY'S A SUSPECT, godver wat een heerlijke set was dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.

Dacht dat Phrantic er wel 1 had.

Is dat deze dan misschien? Had 'm iig nog nooit gehoord.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet feest gehad! Kan wel zeggen dat dit m'n beste is!

De eerste persoon die ik zag toen ik de zaal binnenliep was Delete, even een praatje meegemaakt en uiteraard een foto met die held :$ . Erg sympathieke gozer, ook nog tijdens Deetox mee staan praten wat later. Gozer vond het echt geweldig als er iemand hem aansprak of met hem op de foto wou, mooi om te zien.

Nouja, Phrantic dus. Wat een bazenopener, by far beste openingsset die ik heb gehoord. Hoogtepunt van zijn set was toch wel Therafied en Syndrome achter elkaar :worship: Voor Therafied zat nog een superdikke track weet alleen niet meer welke het nou was. Door het werken van overdag daarna nog het wandelingetje van Rotterdam Zuid naar de Maassilo kreeg ik helaas wel al kramp tijdens Phrantic, was wel minder.

Eerste nummer van E-Force gehoord en toen maar even een half uurtje gaan zitten. Daarna het laatste half uur van X-Pander meegepakt, hoogtepunt was Pavorem Monstra, keek er voor het feest al naar uit en wat gaat die lekker live!

Toen naar zaal 1 gegaan voor B-Front en High Voltage maar de drukte was niet te doen, na het tweede nummer naar Blackburn gegaan. Had er eigenlijk niet echt hoge verwachtingen van tevoren maar was echt een lekker setje! In Your What, The Battle, For The Girls, Punk! en Goddamn Therafied knalden erg lekker door!

Toen een half uurtje bij Tartaros aan de kant gezeten, begon m'n poten weer te voelen. Was niet iets speciaals ofzo, ook niet slecht. Weet op Imagine na geen enkel nummer meer.

Toen Deetox errug lekkere set zeg! Wat gaat Still Here remix hard zeg! Pulse remix, Carnage re-kick, Pineapple, Do The Happy Face, Synthgeweld 2012 en Android waren ook heerlijk!

Begon wel echt gesloopt te raken, maar toen kwam de set waar ik het meeste naar uitkeek: Delete!
Wat een eindbaas, wat een geweld, wist gewoon niet waar ik het zoeken moest! Staan snoeien zoals ik nog nooit gedaan heb, echt abnormaal! Existm, Advanced Technology (The Strangerz Remix), Black is..., Insane MFKS Remix, Hardstyle Matters Remix, Syndrome, Who I Really Am, Who Wants This, Proximity to Extinction en Environment Remix gingen zo abnormaal hard!

Wavolizer maar hel even van meegemaakt, Done ging echt ziek hard. Na dat Gangnam Style gedoe even gaan zitten en daarna naar zaal 1 voor Degos & Re-done.
Meteen gruwelijk aftrappen door te openen met de climax van Crisis, wat een eindbazen! Rest was zoals verwacht gewoon heerlijk ragwerk. How Low Can You Go gaat ook snoeihard live, had echt niet verwacht dat die zo lomp zou gaan. Wel meerdere keren gehoord die nacht maar vond ik niet erg! Aan het einde was ik gewoon te gesloopt om nog los te kunnen gaan, alleen bij Outside The Box, en Synthgeweld weer opgesprongen om nog even 2x maximaal te gaan. Ging ook wel echt maximaal als ik biscuit moet geloven, ook vaak aangekeken die set xd
Thera was een leuke verassing maar kon écht niet meer, halverwege naar de kluisjes gelopen met Julian en onderweg daarheen delange tegengekomen, met z'n 3'en bij de kluisjes op hdhessel staan wachten die onze kluissleutel had maar die kwam maar niet, we wouden op tijd gaan om de drukte tegen te gaan maar uiteindelijk waren we alsnog op 07:00 weg omdat hessel toen pas aan kwam lopen xd
Was ook niet nodig geweest om eerder te gaan, waren zo weg.

Ook veel bij Forbidden Phobia en Intervention gestaan, toffe kerels :thumbsup:

+++++ Delete :worship:
+++ Deetox, Degos & Re-Done
+ Blackburn, Phrantic, X-Pander
+ Sfeer tijdens Delete en Deetox
+ Snel binnen en buiten
+ Geen schijtdrukte bij de lockers
+ Temperatuur, eerste keer dat het niet veel te heet was op een feest
+ Biscuit/En-er-gy die voor de eerste keer los ging :thumbsup:
+ Meer dan genoeg plaatsen om uit te rusten
+ Locatie
+ Geen slechte setjes gehoord


--- Geluid in alle zalen, zaal 3 was wel goed vanaf Deetox/Delete ongeveer en zaal 2 was tijdens X-Pander ook wel te doen
- Sfeer was niet altijd en overal goed
- Locatie kon de drukte goed aan maar bij de stages wel te druk op zaal 2 na
- Wc's waarvoor je moest betalen en de rijen die er stonden
- Sommig volk die niet wisten wat ze kwamen doen of wat ze aanmoesten met de muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Trouwens dit jaar geen Loudness DJ Tools? Heb er eigenlijk geen één gehoord.


Dark Pact had een soort van tooltje, met Year Of Summer :)

Ben ik trouwens de enige hier die de set van The Machine zo ongelooflijk dik vond? :/

Plaatjes zoals Sound Of The Machine, Mosquito, Green Forest :$ , Chemistry Of Sound, Never Fall Asleep Live editje... En
en nog veel meer dikke platen met wat editjes. Ik heb nog nooit in m'n leven zo hard genoten en alles gegeven als tijdens dit setje.

Wat een held :love:
Na z'n setje naar Delete gegaan maar ik was wel even 'op' door dat geweld van The Machine :D

Voor de rest zeer dikke sets van B-front & High Voltage( wat klinkt die nieuwe collab ziek!)Geminizers, Dark Pact,...

E-Force draaide ook wel ok :) Psycho, Masterclass, Pavorem Monstra, Dark Emotions, Shade Of The Night...
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten