Gruwelijk vet feest gehad! Kan wel zeggen dat dit m'n beste is!
De eerste persoon die ik zag toen ik de zaal binnenliep was Delete, even een praatje meegemaakt en uiteraard een foto met die held

. Erg sympathieke gozer, ook nog tijdens Deetox mee staan praten wat later. Gozer vond het echt geweldig als er iemand hem aansprak of met hem op de foto wou, mooi om te zien.
Nouja,
Phrantic dus. Wat een bazenopener, by far beste openingsset die ik heb gehoord. Hoogtepunt van zijn set was toch wel Therafied en Syndrome achter elkaar

Voor Therafied zat nog een superdikke track weet alleen niet meer welke het nou was. Door het werken van overdag daarna nog het wandelingetje van Rotterdam Zuid naar de Maassilo kreeg ik helaas wel al kramp tijdens Phrantic, was wel minder.
Eerste nummer van E-Force gehoord en toen maar even een half uurtje gaan zitten. Daarna het laatste half uur van
X-Pander meegepakt, hoogtepunt was Pavorem Monstra, keek er voor het feest al naar uit en wat gaat die lekker live!
Toen naar zaal 1 gegaan voor B-Front en High Voltage maar de drukte was niet te doen, na het tweede nummer naar
Blackburn gegaan. Had er eigenlijk niet echt hoge verwachtingen van tevoren maar was echt een lekker setje! In Your What, The Battle, For The Girls, Punk! en Goddamn Therafied knalden erg lekker door!
Toen een half uurtje bij
Tartaros aan de kant gezeten, begon m'n poten weer te voelen. Was niet iets speciaals ofzo, ook niet slecht. Weet op Imagine na geen enkel nummer meer.
Toen
Deetox errug lekkere set zeg! Wat gaat Still Here remix hard zeg! Pulse remix, Carnage re-kick, Pineapple, Do The Happy Face, Synthgeweld 2012 en Android waren ook heerlijk!
Begon wel echt gesloopt te raken, maar toen kwam de set waar ik het meeste naar uitkeek:
Delete!
Wat een eindbaas, wat een geweld, wist gewoon niet waar ik het zoeken moest! Staan snoeien zoals ik nog nooit gedaan heb, echt abnormaal! Existm, Advanced Technology (The Strangerz Remix), Black is..., Insane MFKS Remix, Hardstyle Matters Remix, Syndrome, Who I Really Am, Who Wants This, Proximity to Extinction en Environment Remix gingen zo abnormaal hard!
Wavolizer maar hel even van meegemaakt, Done ging echt ziek hard. Na dat Gangnam Style gedoe even gaan zitten en daarna naar zaal 1 voor
Degos & Re-done.
Meteen gruwelijk aftrappen door te openen met de climax van Crisis, wat een eindbazen! Rest was zoals verwacht gewoon heerlijk ragwerk. How Low Can You Go gaat ook snoeihard live, had echt niet verwacht dat die zo lomp zou gaan. Wel meerdere keren gehoord die nacht maar vond ik niet erg! Aan het einde was ik gewoon te gesloopt om nog los te kunnen gaan, alleen bij Outside The Box, en Synthgeweld weer opgesprongen om nog even 2x maximaal te gaan. Ging ook wel echt maximaal als ik biscuit moet geloven, ook vaak aangekeken die set
Thera was een leuke verassing maar kon écht niet meer, halverwege naar de kluisjes gelopen met Julian en onderweg daarheen delange tegengekomen, met z'n 3'en bij de kluisjes op hdhessel staan wachten die onze kluissleutel had maar die kwam maar niet, we wouden op tijd gaan om de drukte tegen te gaan maar uiteindelijk waren we alsnog op 07:00 weg omdat hessel toen pas aan kwam lopen

Was ook niet nodig geweest om eerder te gaan, waren zo weg.
Ook veel bij Forbidden Phobia en Intervention gestaan, toffe kerels

+++++ Delete

+++ Deetox, Degos & Re-Done
+ Blackburn, Phrantic, X-Pander
+ Sfeer tijdens Delete en Deetox
+ Snel binnen en buiten
+ Geen schijtdrukte bij de lockers
+ Temperatuur, eerste keer dat het niet veel te heet was op een feest
+ Biscuit/En-er-gy die voor de eerste keer los ging

+ Meer dan genoeg plaatsen om uit te rusten
+ Locatie
+ Geen slechte setjes gehoord
--- Geluid in alle zalen, zaal 3 was wel goed vanaf Deetox/Delete ongeveer en zaal 2 was tijdens X-Pander ook wel te doen
- Sfeer was niet altijd en overal goed
- Locatie kon de drukte goed aan maar bij de stages wel te druk op zaal 2 na
- Wc's waarvoor je moest betalen en de rijen die er stonden
- Sommig volk die niet wisten wat ze kwamen doen of wat ze aanmoesten met de muziek