Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maassilo heeft er al tijden 4
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, prachtig dit. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

:whistle:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vierde komt er altijd de laatste week pas bij ofzo, kan me voorstellen dat je dat niet meekrijgt als je er niet heen gaat
Bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Laatste Maassilo edities niet meer aanwezig geweest nee.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table
Stage 01
22.00 – 23.30 Retaliation
23.30 – 00.30 Prefix & Density
00.30 – 01.30 Ran-D
01.30 – 02.30 Bass Chaserz
02.30 – 03.30 B-Front
03.30 – 04.30 Deetox
04.30 – 05.00 Titan – The One Who Knocks live
05.00 – 06.00 Regain
06.00 – 07.00 Unresolved
Hosted by Nolz

Stage 02
22.00 – 23.30 D-Attack
23.30 – 00.30 Insidiouz
00.30 – 02.00 Tartaros
02.00 – 03.00 Unchained
03.00 – 04.30 D-Sturb
04.30 – 05.30 Apexx
05.30 – 06.30 Unkind
Hosted by Livid
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unresolved als afsluiter op de main hoe verzin je het. Had liever D-Sturb op de main gezien of Tartaros. Voor de rest is de timetable wel voorspelbaar.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Unresolved als afsluiter op de main hoe verzin je het. Had liever D-Sturb op de main gezien of Tartaros. Voor de rest is de timetable wel voorspelbaar.

Ideaal toch? Unkind in zaal 2 als afsluiter :drool:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Unresolved als afsluiter op de main hoe verzin je het. Had liever D-Sturb op de main gezien of Tartaros. Voor de rest is de timetable wel voorspelbaar.


eerste nummer 170 bpm, sneller = harder (L)
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

D-Sturb in zaal 2 gaat mijn pet te boven, jammer.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 16:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Timetable komt eigenlijk wel netjes uit. Tijdens Ran-D & Bass Chaserz mooi naar Tartaros en afsluiten bij Unkind.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat P&D zo vroeg staat maar dan wel weer leuk dat ze zaal 1 mogen staan.

Voor de rest valt de tijdtafel wel mee. We vermaken ons wel. :)
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezugg :bomb:

Duruz schreef:
Zin in
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
NickDB schreef:
Unresolved als afsluiter op de main hoe verzin je het. Had liever D-Sturb op de main gezien of Tartaros. Voor de rest is de timetable wel voorspelbaar.

Ideaal toch? Unkind in zaal 2 als afsluiter :drool:


Idd. Zeker weten aanwezig bij Unkind. Met een beetje geluk draait ie wel een aantal Vazard en Delete platen :yay:
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem ergens zien aankondigen dat hij veel Spoon gaat draaien. Wie niet meer waar.
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable, op tijd binnen voor Retaliation, tijdens Titan wellicht even naar Apexx en half uurtje Unkind meepakken :)
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ik heb hem ergens zien aankondigen dat hij veel Spoon gaat draaien. Wie niet meer waar.

:clap:
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unresolved heeft toch aangekondigd dat hij uptempo gaat maken? Misschien dat de reden dat hij mag afsluiten?
Bericht Geplaatst op 28 feb 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh gaan hier zowaar nog mensen heen? :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Huh gaan hier zowaar nog mensen heen? :P

Line up is dikke bout maarja moet iets te doen hebben op zaterdagavond
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Line up is dikke bout maarja moet iets te doen hebben op je verjaardag


^^
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij helaas iets te ver om een doorsnee zaterdagavond mee op te vullen. Helaas niet aanwezig dus :(
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Unresolved heeft toch aangekondigd dat hij uptempo gaat maken? Misschien dat de reden dat hij mag afsluiten?

Dat is niet onder de naam "Unresolved" toch?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten