Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 04:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, waar is de sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 04:42 
 
Hardtraxxer

Toch wel een klein dieptepuntje voor B2S als je feest loudness, dat een paar jaar geleden gegarandeerd goed verkocht, niet meer lekker loopt..:/ de edities van 2013+14 in het klokgebouw die ik bezocht heb stonden beiden helemaal vol. Lijkt me ondertussen wel dat er iets moet veranderen binnen de organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 06:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver die eerste 10 minuten van Regain!!! :oh: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje, Unkind grootste flop ooit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 08:14 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn dank voor soundwaves! Kon me opvegen na dat nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, t zit er weer op. Ondanks dat ik me meer dan goed heb vermaakt was dit natuurlijk een schande voor B2S.

Bovenste ring helemaal dicht, eetzaal weggelaten en de grote zaal een flink stuk verkleint. En zelfs dan had je meer dan genoeg ruimte. Als ik moet schatten was t aantal bezoekers 50% van vorig jaar.

Maar terug naar t feest want die was wel gewoon erg vet! Vooral titan was heerlijk!! Wat een vaart in die set :thumbsup:

Enige slechte set was eigenlijk die van the Bass Chazers. Dat was gewoon echt niks, zeker vergeleken met de rest.
Zelfs Ran-D was boven verwachting. Gewoon even destination nowhere door het klokgebouw knallen!! :drool:

Zal hier wel tegen een hoop benen schoppen maar ook B-front vond ik tegenvallen. Niet slecht maar gewoon redelijk saai. Heel erg weinig drive in set waardoor de zaal behoorlijk stilviel. (Niet dat de sfeer al zo super was -.- )

Maar dan..... Kan t nog niet helemaal verwerken maar die set van Regain!! Wat een genie!!! 1 uur met open mond genoten van wat die gekke pool uit de draaitafel toverde. Erg experimenteel met wel 30 verschillende kicks in alle vormen en maten.Gated, psy, schranz, alles kwam voorbij maar het zat zo goed in elkaar!!

Na die set ook gewoon maar gegaan. Unresolved kon dan toch alleen maar tegenvallen. Nog wel even bij unkind binnengelopen maar ook dat was echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jeetje, Unkind grootste flop ooit. :lol:


Ik vond het juist heel vet hoe hij door middel van de (misschien onbedoeld) scheve overgangen gewoon compleet nieuwe kickrolls toevoegde aan tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Jezus, waar is de sfeer?


Zelf op Hardtraxx zitten is ook niet echt sfeerbevorderend Marc :kiss2:

Helicaze schreef:
Jeetje, Unkind grootste flop ooit. :lol:


Ben dan wel benieuwd naar wat die allemaal gedraaid heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Helicaze schreef:
Jeetje, Unkind grootste flop ooit. :lol:


Ik vond het juist heel vet hoe hij door middel van de (misschien onbedoeld) scheve overgangen gewoon compleet nieuwe kickrolls toevoegde aan tracks.


Damn, was 't zo erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet heel goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde ook dat er geopend was met platen zoals Pineapple, Catalyst, zimmersion enzo.

Doe ff normaal man, na je komen Prefix & Density.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hoorde ook dat er geopend was met platen zoals Pineapple, Catalyst, zimmersion enzo.

Doe ff normaal man, na je komen Prefix & Density.


Door Retaliation ja. Ook nog Killshot, Formula vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Worden die platen een keer gedraaid, is het ook weer niet goed xd

Maar geen spijt dat ik deze heb overgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen terug wakker. Door omstandigheden eigenlijk nooit de kans gehad om eens naar Loudness te gaan, dus ik was erg benieuwd.

Ik kwam net voor Prefix & Density binnen. Hun set was gewoon prima. Ze hebben een paar heerlijke platen gedraaid. Die collab met Udex. :drool: Daarna naar Tartaros geweest die wel OK draaide.

Daarna was het al bijna tijd voor B-Front, dus zijn we een goed plaatsje gaan zoeken in area 1. Tijdens B-Front viel het mij voor het eerst op hoe weinig volk er was. Ik had dit eigenlijk al een beetje verwacht. Als je zaal voor voor 50% vol staat bij hem, scheelt er wel iets. Ik vond zijn set eigenlijk een beetje tegenvallen. Hij draaide wel een paar oude klappers, maar ik heb ook 3 of 4 kick-screech platen gehoord die ik niet ken en ook niets mee kon. De sfeer was erg matig in area 1. Desondanks heb ik wel genoten van zijn set, maar ik had meer verwacht.

Deetox draaide wel goed. Een paar mindere platen, maar zij draaide Before You Go. Dit was echt heel erg gaaf. Die plaat is ongekend vet. :worship:

Ik tijwelfde om na Deetox naar Apexx te gaan of nog even te blijven voor Titan. Het is uiteindelijk dat tweede geworden en hier heb ik absoluut geen spijt van. Wat een geweld dat half uurtje! Flink lopen maaien hier. Tijdens deze set merkte ik wel hoe VDK iedereen was. Misschien was het omdat ik bob was en het gewoon harder opviel. Heb me enorm hard geërgerd aan groep vrouwen die dachten dat ze alles mochten en alle plaats nodig hadden om iedereen te laten zien hoe cool en knap ze wel niet waren. Sorry, maar rot gewoon op aub. :x

Na Titan ben ik dan naar Apexx gegaan, die wel heel vet draaide! De sfeer in area 2 was prima. Ik dacht op dat moment dat het nog een mooie einde van Loudness ging worden met Unkind. Zoals ik al aanhaalde was dit echt ontzettend kut. Die man kan echt niet mixen. Ik heb denk ik maar één overgang gehoord die redelijk was. De rest was ofwel ernaast ofwel stopte de plaat gewoon en zette hij maar een andere op. Iemand van Spoontech, LEER DIE MAN MIXEN! Hij stak ook altijd de schuld op het materiaal. Maar als je net voor de climax van je plaat pas merkt dat je bassknop nog uitstaat of random een Loop opzet, ben je echt niet goed bezig... Ik zou denken dat ie wel geleerd had van WAH, helaas was dit niet het geval. Komt de CC Flow Remix eindelijk langs, staat die weer op 148 bpm ofzo. Het was echt een ramp eigenlijk. De platenkeuze vond ik misschien nog erger. Die man zit bij Spoontech, gaat mijnheer even Salvation en Aggresive Acts draaien. Draai dan gvd Seeker of Fire of weet ik veel wat. Voor de rest was zijn set gevuld met solo materiaal, maar dit vond ik eigenlijk ook maar niets. Als hij dezelfde plaat 10x had opgezet had ik het verschil niet gehoord. Ik weet nu wel dat ik op Fatality tijdens zijn set, lekker op een ander ga staan. Toch één positief puntje was de nieuwe collab met Mind Dimension? Deze ging erg lekker.

Ik had het eigenlijk wel gehad op dat moment, maar mijn vriendin wilde nog tot het einde blijven. Dus nog een half uurtje Unresolved meegepakt. Rechts achteraan stonden heel wat kennissen, dus ben ik daar blijven staan. Ik moet zeggen dat het best wel meeviel eigenlijk. Maarja, dat was misschien omdat Unkind zo kut was. xd House of Pain is wel een gave plaat! Hier nog de laatste restjes uitgemaaid om daarna weer richting België te rijden.

Al bij al zeker wel leuk gehad, maar ik had veel meer verwacht van Loudness. De line up moet volgende editie toch stukken beter zijn willen ze mij daar nog eens zien. Iedereen die niet geweest is, heeft niet echt iets gemist. S/O naar m'n moat Grim en de Job waar ik eigenlijk de hele avond mee heb rondgelopen en dansjes heb geplaatst. Paultheone ook eindelijk een keer ontmoet. :thumbsup:

EDIT: Heel hard gelachen met Grim die op het hek ging zitten tussen random mensen en kickrolls begon te trommelen. Security greep wel snel in. Ik heb ook armpijn van het Pinsiren. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Toch één positief puntje was de nieuwe collab met Mind Dimension?


Ik denk dat dit de collab met The Purge geweest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Helicaze schreef:
Toch één positief puntje was de nieuwe collab met Mind Dimension?


Ik denk dat dit de collab met The Purge geweest is.

Klopt, ik zie net het filmpje op Facebook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Was toch te verwachten dat hier weinig volk naartoe ging, maar dat het zo erg was
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben het wel met Helicaze eens. Unkind belooft veel spoon te draaien en komt vervolgens aan met meer gearbox dan spoon. Zat toevallig de terugweg in de trein met 1/2 van The Purge en hij was hier ook totaal niet over te spreken. Hij zei dat Vazard Unkind er al over had aangesproken @spoon gg. Voor de rest prima feestje gehad. Eindelijk de Look at me now remix gehoord en wat is ie fijn. Titan mag wat mij betreft ook met pensioen. Zaaddodende set eerste klas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blij dat ik niet ben gegaan als ik dit zo hoor. Maar eerlijk is eerlijk, dit was toch wel te verwachten?! Loudness was voorheen toch altijd stijf uitverkocht. Als je dan met zo'n line-up in combinatie zo weinig marketing en reclame rondom het feest aan komt zetten.. Met de line-up was op zich niks mis mee, maar niet onderscheidend van andere feesten. Terwijl dat voorheen juist wel zo was.

Zelf vind ik het gewoon kut om in een (half)lege zaal te staan, ongeacht hoe leuk je het zelf maakt. Zal vast wel overdreven zijn hier en daar. Maar al met al toch zonde dat een feest als Loudness met (half)lege zalen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Compleet met eens met alles wat Steven hierboven zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draaide B-Front trouwens nog nieuwe ploaten ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben al 4 jaar op rij naar loudness geweest en dat waren zonder uitzondering heerlijke feesten die ook altijd uitverkocht waren.
Maar dit wel wel echt beschamend zeg. Zaal 2 half leeg en zaal 1 (die ze kleiner hadden gemaakt) ook gewoon niet vol.
Hierdoor ook veel last gehad van vervelende security die nu continu makkelijk door het publiek heen konden lopen.
Toch wel weer een pluspunt voor b-front zijn set. Ook D-sturb en regain heb ik me heel goed op kunnen vermaken en unresolved viel me niet tegen.
We hadden een leuke groep bij dus uiteindelijk goed vermaakt maar daar heeft b2s weinig aan meegeholpen deze editie.
Het zal ook wel gescheeld hebben dat het nog de week van carnaval was maar de line up moet de volgende keer wel echt beter anders zie ik het somber in.
Een beetje organisatie moet dat klokgebouw met hedendaagse raw populariteit gewoon uitverkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik beginnen met zeggen dat ik me wel prima vermaakt heb, maar daar zal de alcohol voor een groot gedeelte aan mee hebben geholpen. Wel een paar leuke setjes en platen gehoord, ook niet verwacht op dat tijdstip. Zimmersion 2.0 en Formula al bij Retaliation.

Maar als je een Raw Hardstyle concept wat voorheen altijd uitverkocht nog niet de helft van de kaarten kunt verkopen moet je je als organisatie toch eens achter de oren gaan krabben. Daarbij was de sfeer ook totaal niet aanwezig. Als ik dan wel eens om me heen keek gingen er maar heel weinig mensen los. Nee bij b2s moet gauw iets veranderen willen ze interessant blijven voor het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben gegaan, aangezien het een thuisfeestje is voor mij. Had van te voren al een flauw vermoeden dat dit een vrij magere editie zou worden, en dat bleek achteraf ook te zijn. Viel me al meteen op hoe weinig mensen erop af zijn gekomen; geen rijen bij de kluisjes, muntjes, bar... Main die onderhand gehalveerd was, geen twee ingangen bij de 2e stage en het balkon dichtgehouden.

Qua sets mezelf wel vermaakt, maar niet echt een uitspringer. B-Front wel een paar fijne platen als Scary Voices van AVIO, Shakedown (The Machine Remix) en (uiteraard) The Fusion of Sound. Iets voor Unresolved alweer huiswaarts gegaan, daar had ik ook echt geen zin in.

Hoop voor het vervolg toch een wat originelere line-up te zien. Zeker Loudness zou daar wel raad mee moeten weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hoorde ook dat er geopend was met platen zoals Pineapple, Catalyst, zimmersion enzo.

Doe ff normaal man, na je komen Prefix & Density.


Zo hoort het voor mij gewoon op Loudness, niet inhouden maar gewoon lekker al die harde platen uit de kast halen van de eerste minuut. Loudness is de ideale plaats om die vergeten platen nog eens af te stoffen.

Openingsset van Geck-O in 2012 ging er ook gewoon direct hard op. https://lsdb.nl/set/110283/geck-o-loudn ... 2-21-04-12
Of de openingsset van Artifact vorig jaar: https://lsdb.nl/set/166651/artifact-lou ... 5-07-03-15

Deze Loudness waren veel setjes niet eens Loudness waardig voor mij. Veel van de setjes zou je zo op de blue op Defqon kunnen draaien. Dat is niet iets waar de Loudness liefhebbers voor komen...

Voor de rest eens met wat de rest zegt. Unkind nog maar eens grote flop. Eerste helft was deftig maar 2de helft was nog meer zaad dodend dan een Zatox set.

Schandalig voor b2s dat ze zo hard falen dit jaar met het Loudness concept. Bij Knock-Out was het bla bla niemand heeft nog interesse voor euphorische hardstyle maar dat gaat hier dus niet op met de populariteit van raw op dit moment. Dringend verandering nodig in het management daar.

Helicaze schreef:
S/O naar m'n moat Grim en de Job waar ik eigenlijk de hele avond mee heb rondgelopen en dansjes heb geplaatst.

S/O terug maadt

Helicaze schreef:
EDIT: Heel hard gelachen met Grim die op het hek ging zitten tussen random mensen en kickrolls begon te trommelen. Security greep wel snel in.


Juist twee kickrolls kunnen meppen, wou juist mijn shirt uittrekken en dan komt security mij aantikken dat ik er af moest gaan :(
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten