Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Openingsset van Geck-O in 2012 ging er ook gewoon direct hard op. https://lsdb.nl/set/110283/geck-o-loudn ... 2-21-04-12
Of de openingsset van Artifact vorig jaar: https://lsdb.nl/set/166651/artifact-lou ... 5-07-03-15


Deze twee sets :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit ligt nou weer net niet aan b2s maar aan de absolute overkill aan teringherrie overal tegenwoordig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide Apexx nog wat leuke plaatjes? Aangezien hij dit wel deed in zn Loudness warm-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Draaide Apexx nog wat leuke plaatjes? Aangezien hij dit wel deed in zn Loudness warm-up.


Catalyst zag ik voorbij komen op Snapchat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dit ligt nou weer net niet aan b2s maar aan de absolute overkill aan teringherrie overal tegenwoordig. :thumbup:

Eens. Paar jaar terug wat Loudness nog een van de weinige rauwe hardstyle events.
Momenteel is er een zware overkill gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Eens. Paar jaar terug wat Loudness nog een van de weinige rauwe hardstyle events.
Momenteel is er een zware overkill gaande.


Zeker waar, maar als je dan ook nog op Loudness de namen gaat boeken die je tegenwoordig overal kunt zien. Tja, dan wordt het wel heel lastig om onderscheidend te blijven en mensen te trekken,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze een zooi van de bekendere namen hadden vervangen met onbekend waren er nog minder kaarten verkocht. Wat dat betreft zullen events toch weer meer terug moeten naar 1 degelijke zaal en niet 5 zalen met 1 grote brei aan DJ's die elke week hetzelfde doen afgewisseld met 'talenten' waar nog nimmer iemand wat van gehoord heeft.

Gewoon een Loudness met 10 headliners die setjes wegzetten die ze elders niet zo snel zullen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Raven schreef:
Hoorde ook dat er geopend was met platen zoals Pineapple, Catalyst, zimmersion enzo.

Doe ff normaal man, na je komen Prefix & Density.


Zo hoort het voor mij gewoon op Loudness, niet inhouden maar gewoon lekker al die harde platen uit de kast halen van de eerste minuut. Loudness is de ideale plaats om die vergeten platen nog eens af te stoffen.

Openingsset van Geck-O in 2012 ging er ook gewoon direct hard op. https://lsdb.nl/set/110283/geck-o-loudn ... 2-21-04-12
Of de openingsset van Artifact vorig jaar: https://lsdb.nl/set/166651/artifact-lou ... 5-07-03-15

Deze Loudness waren veel setjes niet eens Loudness waardig voor mij. Veel van de setjes zou je zo op de blue op Defqon kunnen draaien. Dat is niet iets waar de Loudness liefhebbers voor komen...

Voor de rest eens met wat de rest zegt. Unkind nog maar eens grote flop. Eerste helft was deftig maar 2de helft was nog meer zaad dodend dan een Zatox set.

Schandalig voor b2s dat ze zo hard falen dit jaar met het Loudness concept. Bij Knock-Out was het bla bla niemand heeft nog interesse voor euphorische hardstyle maar dat gaat hier dus niet op met de populariteit van raw op dit moment. Dringend verandering nodig in het management daar.

Helicaze schreef:
S/O naar m'n moat Grim en de Job waar ik eigenlijk de hele avond mee heb rondgelopen en dansjes heb geplaatst.

S/O terug maadt

Helicaze schreef:
EDIT: Heel hard gelachen met Grim die op het hek ging zitten tussen random mensen en kickrolls begon te trommelen. Security greep wel snel in.


Juist twee kickrolls kunnen meppen, wou juist mijn shirt uittrekken en dan komt security mij aantikken dat ik er af moest gaan :(


Ik was vandaag op Dancefair en er werd een hele goede vraag gesteld aan Bass Chaserz en Titan. Of de programmeringen tegenwoordig geen dynamiek missen. De persoon die deze vraag stelde haalde daarmee het event Loudness aan.

Ook bij Loudness had je normaal opbouwende sets gedurende de avond. Als je nu tegenwoordig biJ Loudness binnenkomt ligt het tempo al zowat op 155 bpm met Delete en andere platen die echt veel later op de avond gedraaid zouden moeten worden. Dit zorgt ervoor (in mijn ogen) dat de sfeer rond 2 a 3 helemaal wegvalt omdat elke dj bezig is om de vorige te overtreffen qua hardheid. Wie immers de hardste kicks draait, heeft als beste gedraaid. Althans dat merk ik heel erg aan de omgeving. Een opbouwende en vooral orginele line up is in mijn ogen waar het nu mis gaat met het concept Loudness;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Draaide Apexx nog wat leuke plaatjes? Aangezien hij dit wel deed in zn Loudness warm-up.

Vond het apart dat hij opende met Art of Fighters - Fuck You, beetje fts. Daarna weer weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iRon schreef:
yannickvk schreef:
Draaide Apexx nog wat leuke plaatjes? Aangezien hij dit wel deed in zn Loudness warm-up.

Vond het apart dat hij opende met Art of Fighters - Fuck You, beetje fts. Daarna weer weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gewoon een Loudness met 10 headliners die setjes wegzetten die ze elders niet zo snel zullen doen.

rwd schreef:
Een beetje organisatie moet dat klokgebouw met hedendaagse raw populariteit gewoon uitverkopen

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Pineapple.


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk dat Retaliation nog D-Block & S-Te-Fan - The Nature Of Our Mind draaide ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:32 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Dit ligt nou weer net niet aan b2s maar aan de absolute overkill aan teringherrie overal tegenwoordig. :thumbup:

Dank u
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Retaliation snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil best de line-up maken voor de volgende Loudness hoor B2S LEZEN JULLIE MEE TOEVALLIG??? IK DOE HET VOOR EEN BAK BIER EN GRATIS ENTREE!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up zelf gewoon een schande tegenover de fanatieke achterban van het feest. Zo weinig spoontech waar het feest toch wel om bekend staat. Verder stonden hier ook gewoon geen interessante namen voor deze achterban. Vergelijk het met een voetbalwedstrijd in eigen huis waar niks op het spel staat en dat de coach dan een B-elftal opstelt. Slaat allebei nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Het was wel anders dan Loudness ooit geweest is. Maar ik heb me prima vermaakt. Geluid in beide zalen erg goed. Vooral D-Sturb en Regain waren erg prettig. Ook juist fijn dat het niet zo druk was, beetje de ruimte. En vond de sfeer verder ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na lange tijd toch besloten account aan te maken hiervoor aangezien ik hier toch al 4 jaar op kijk en veel hardtraxxers al ken. 2 edities Loudness mee mogen maken 2013 en van afgelopen zaterdag. Wat een dramatische achteruitgang heeft er in de afgelopen 4 jaar plaats gevonden met de hedendaagse scene?

Ik en mijn maten kwamen binnen bij Retaliation die er al vroeg het gas erop gooiden. Niet bekend met hun eigen platen, maar klonk allemaal niet verkeerd. Ben het overigens wel mee eens dat platen als pineapple, android, formula etc. Redelijk vroeg voor zo'n avond zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

Daarna prefix & density die een erg leuke set draaide (soundwaves :drool: ). Veel gesnoeid samen met Helicaze (vrijwel de hele avond gheghe). Hierna naar de andere zaal waar Tartaros draaide. Ook een vrij degelijke set, met wat onverwachte platen. Was blij dat hij anderhalf uur kreeg.
Daarna weer terug naar de andere zaal voor B-front. Wel een van de hoogte punten, maar toch wisselde hij wat pareltjes af met ondefinieerbare platen die ik niet binnen de b-front stijl vind passen. Wel props voor scary voices en fusion of sound.
Daarna Deetox, maar ik vind het maar een beetje net niet. Waar zij bij SuperSized Raw een super dikke set neerzette, viel die hier een beetje tegen, kan ook komen dat de vermoeidheid in kwam, maar dat terzijde.

Titan had ik samen met mijn maat geen zin in dus maar naar Apexx gegaan en die zette eigenlijk tegen alle verwachtingen in een best degelijke set. Veel onverwachte halve industrial platen dus dan maak je mij wel blij. Hierna Unkind. De enige set waar ik echt naar uit keek... Maar wat de neuk gebeurde daar. Alles is daar eigenlijk wel over gezegd, maar bij aggressive acts ben ik gewoon demonstratief op de grond gaan zitten nee schudden en huilen. Zoveel platen uit de spoontech stal die je kan draaien met een publiek wat 90% spoontech liefhebbers zijn, dan sla je de plank best wel mis. Om over het mixwerk, maar niet te spreken (maar dat kan je leren lijkt mij).

Kortom: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ondanks de redelijke lage verwachtingen, was het ook gewoon best wel een tegenvaller. Hopelijk nemen ze daar een paar stagiaires aan uit de hardtraxx stal bij B2S (iemand die hier eventmanagement studeert ofzo??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Na lange tijd toch besloten account aan te maken


En dan kies je zo een naam, mooi. :D

Hekzitter schreef:
Veel gesnoeid samen met Helicaze (vrijwel de hele avond gheghe).


Ik ben die gast met Loudness shirtje die ook hele tijd bij Helicaze was (net zoals op VWAB). ^^

Hekzitter schreef:
maar bij aggressive acts ben ik gewoon demonstratief op de grond gaan zitten nee schudden en huilen. )


Als ik het goed herinner heeft Helicaze hier nog een foto van genomen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Maar als je een Raw Hardstyle concept wat voorheen altijd uitverkocht nog niet de helft van de kaarten kunt verkopen moet je je als organisatie toch eens achter de oren gaan krabben. Daarbij was de sfeer ook totaal niet aanwezig. Als ik dan wel eens om me heen keek gingen er maar heel weinig mensen los. Nee bij b2s moet gauw iets veranderen willen ze interessant blijven voor het publiek.


Waar baseer je dit op? Ik schatte het op rond de 70%
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Na lange tijd toch besloten account aan te maken


En dan kies je zo een naam, mooi. :D

Hekzitter schreef:
Veel gesnoeid samen met Helicaze (vrijwel de hele avond gheghe).


Ik ben die gast met Loudness shirtje die ook hele tijd bij Helicaze was (net zoals op VWAB). ^^

Hekzitter schreef:
maar bij aggressive acts ben ik gewoon demonstratief op de grond gaan zitten nee schudden en huilen. )


Als ik het goed herinner heeft Helicaze hier nog een foto van genomen. :whistle:


Quote van Batman: Wordt hetgeen waar je grootste angsten liggen :lol:

Aah dan heb ik er een beeld bij! Het was in ieder geval met de groep mensen waarmee we stonden heel gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ziekste avond van ons leven! Iedereen bedankt die aanwezig was bij onze set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
"Hekzitter"Niet bekend met hun eigen platen, maar klonk allemaal niet verkeerd. Ben het overigens wel mee eens dat platen als pineapple, android, formula etc. Redelijk vroeg voor zo'n avond zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.



We hebben bewust deze platen gedraaid omdat iedereen dit heel graag wilde horen :) Overigens hebben we wel het bpm rond de 150 - 151 gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man, wat zonde om dit soort verhalen over Loudness te lezen. Toch een van mijn favoriete feesten. Hopelijk heeft B2S hier een beetje van geleerd, maar ik verwacht maar niet teveel van de volgende editie. :/
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten