Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corneel, ik betaal wel mee als hij de laatste tien minuten eindigt met schranz kicks! -.-
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 23:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook dat zal geen probleem zijn haha

Heel Hardtraxx maar even B2S mailed dan maar? :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook mijn financiele steun hebben jullie.

als vazard hier komt te staan ben ook n gelukkige jongen :D
Bericht Geplaatst op 17 nov 2016 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Corneel, ik betaal wel mee als hij de laatste tien minuten eindigt met schranz kicks! -.-

Dit gaat lachen worden Ricardo :lol:

Psyched schreef:
Ook dat zal geen probleem zijn haha

Heel Hardtraxx maar even B2S mailen dan maar? :lol:

Zal even een petitie starten Barrei! :cool:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2016 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daar hou ik je aan! :whistle:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop op namen als Infirum, D-Verze en Psyched. Terugkeer van Vazard & Delete zou ik ook wel toejuichen. :whistle:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, slechtste Loudness line-up ooit. Niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha, houje.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog nooit zo'n matige Loudness line-up gezien. Ondanks dat dit m'n favoriete locatie is, sla ik deze denk toch over.. :/
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Talentjes en Wishlist, B2S heeft crisis?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zow die is niet goed gelukt zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet best... helaas deze sla ik over!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde toch wel tot mijn favoriete feesten ieder jaar waar ik heen ben gegaan de afgelopen 3 jaar. Maar dit is niet echt wat je noemt een 'wauw' line-up. Misschien dat ik uiteindelijk nog ga maar vooralsnog een nee.

Wel leuk dat ze weer wat opkomende artiesten een kans geven.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verhouding nieuwe namen vergeleken met gevestigde waarden is wel redelijk scheef.

Zou het ook goedkoper zijn als andere jaren? De nieuwtjes hebben namelijk niet zo een hoge prijs om te komen draaien. *wishful thinking* :innocent:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal leuke namen en zo te zien een paar 1,5 uur setjes. Misschien even een kijkje nemen. :)
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line-up voor een leuk avondje.
B-Front, Prefix & Density, Regain en Insidiouz :thumbsup:
Had allleen Phuture Noize(album showcase) graag nog erbij gezien :D
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een trieste lineup, ondergang van b2s?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S snapt het écht niet meer. Voelen de scene niet echt aan en doen maar wat namen heb ik het gevoel.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen heel boeiende Line-Up maar aanwezig voor B-Front, Deetox (L) , Tartaros, Titan en P&D.
Apexx heeft ook wel wat leuke platen, hopelijk tegen die tijd meer zoals Black Death, Insanity en Obey
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor alleen B-Front, Tartaros, Regain, Unkind en Prefix & Density ga ik niet helemaal naar het Klokgebouw reizen denk ik.. Weliswaar wat opkomende namen, Insidiouz heeft wel leuke dingen wat ik tot nu toe gehoord heb. Had toch echt gehoopt op een line up a la 2014/2015, maar dit is voor mij niet bijzonder...
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen Phuture Noize. Geen Loudness voor mij.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap hier maar weinig van. Hoe komt b2s er nou bij om zo'n lineup samen te stellen. :/ Die lineup van Hard Bass viel me ook al zo zwaar tegen, wie zetten ze in godsnaam tegenwoordig op die lineup samenstellingen? Sinds de eerste keer Klokgebouw altijd een zekerheid geweest, maar dit doet me toch wel heel erg twijfelen. Weinig artiesten die écht interessant zijn, laat staan typerende acts voor Loudness. Deze namen kun je tegenwoordig overal wel zien. Het is niks bijzonders, wat een Loudness lineup toch altijd wel had.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een trietse line-up. Deze namen kun je elk weekend wel ergens vinden. Wat zou hier in godsnaam de gedachte van zijn.

b2s is het echt helemaal kwijt tegenwoordig :/
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oei!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten