Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie het wel gebeuren dat ze nu nog meer op safe gaan spelen, tot hoe ver dat mogelijk is. Radical Redemtion op volgende loudness? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Radical Redemtion op volgende loudness? :P


Die heeft er in het verleden vaak zat gestaan, 2011 zelfs en beide editie van 2012. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was bij vlagen ook vooraan best rustig, lekker de ruimte ^^
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is ook voor aanvang van het feest Einstein. Die beste meneer op de foto moest namelijk om 22:00 draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffffff :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee echt waar joh Melvin :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent zo tering grappig he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nee echt waar joh Melvin :oh:


Ik weet gewoon niet meer of een reactie van jou een troll is of niet. Je bent hier veel te vaag in, snap er niks meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Man man, wat zonde om dit soort verhalen over Loudness te lezen. Toch een van mijn favoriete feesten. Hopelijk heeft B2S hier een beetje van geleerd, maar ik verwacht maar niet teveel van de volgende editie. :/

Dit. En SVB, gedraag je eens joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.


sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het inderdaad best behoorlijk rustig was, toch een prima avondje gehad (die qua productie ook beter in elkaar stak dan vorig jaar naar mijn mening).

Vanaf het begin aanwezig om Retaliation mee te pakken, dit was gewoon een Loudness-waardige set, ook al was het wat hard ten opzichte van de rest van de avond. Veel oud werk gecombineerd met eigen nieuwe platen en een flinke dosis energie daar op het podium. Onder andere Boom Bashing (Thera's Live Mix), Shiverz, Become One, Godzz Power, Convictions (Exit Mind Remix), een eigen Loudness Tool (hulde daarvoor :thumbsup: )

Prefix & Density daarna was dan wel iets gas terug, maar daarom niet minder. Met platen als Just a Memory (Live Edit), One of Us, Wasting en Soundwaves was dit ook gewoon een genot voor het oor.
Ran-D daarna heeft me behoorlijk verrast, waar van tevoren best veel kritiek was op het feit dat hij hier stond, heeft hij ook een prima set neergezet. Band of Brothers, Down with the Sicknezz, Executioner Style, Firestarter, Zombie deden het erg goed; en Destination Nowhere was een aangename verrassing!
Bass Chaserz daarna niet heel veel van meegekregen, die tijd bestond vooral uit rondlopen en bekenden meeten.
B-Front draaide gewoon een degelijke set, Become One voor de tweede keer gehoord, maar was geen probleem. EVP door het Klokgebouw was wel echt briljant. Props ook voor het draaien van Scary Voices.
Deetox was een set naar verwachting, dikke prima, maar rond dit tijdstip wil je op een Loudness toch eigenlijk wel al een stukje harder zitten.
Tijdens Titan heel even bij Apexx gaan kijken, helaas AK47 gemist (maar die had ik bij Deetox toch al gehoord :P ). Wel mooi om te zien hoe hij stond te genieten op het podium. Na een minuutje of 10 toch weer teruggegaan naar Titan. Viel me nog mee hoe hij draaide, deed het op dat geluidssysteem toch wel erg goed, al was die Flip Um Op z'n Kantje remix niet nodig :P
Man van de avond kwam toch daarna wel: Regain. Deze man heeft echt begrepen wat je rond dit tijdstip op Loudness wilt horen. Verschillende soorten kicks vlogen je om je oren en stilstaan was voor mij in ieder geval geen optie. Daarna zo leeg dat ik 10 minuutjes bij Unkind ben gaan kijken en daarna tot 7 uur bij de kluisjes heb zitten wachten op de rest van m'n groep. Nog heel eventjes terug de zaal in gelopen bij Unresolved die House of Pain draaide (ook de enige plaat van hem die ik wel kan waarderen :P )

Ondanks de rustige avond toch een hele vette avond gehad. Shoutout naar Paul die ik 5 keer random tegen het lijf ben gelopen :P

++++ Regain en Retaliation
+++ Prefix & Density, B-Front en Ran-D
++ Deetox
+ Bass Chaserz en Titan
+- Unkind, Apexx en Unresolved

---- De razzia wat de security de hele avond aan het houden was :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Nee echt waar joh Melvin :oh:


Ik weet gewoon niet meer of een reactie van jou een troll is of niet. Je bent hier veel te vaag in, snap er niks meer van.

Hihihi :evil: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me toch wel prima vermaakt. Vond het muzikaal eigenlijk een stuk beter ten opzichte van vorig jaar in het klokgebouw. Echt dikke dikke pluspunten voor Deetox die echt heel erg is verbeterd in eigenlijk elk opzichte. Zij draaide de meest verrassende set wat mij betreft.

Vond Regain ook echt ontzettend vet met al die verschillende kicks. Lekker kunnen losgaan.

Ook weer eens een avond vrijwel geen alcohol op, beviel wederom prima :thumbsup:

Helicaze, Grim, Wootem, Delt-a, Fantazoo, sneerfuljam, en een random Mike die helemaal los ging tijdens Zimmersion 2.0 op het begin, het was weer gezellig :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ook weer eens een avond vrijwel geen alcohol op, beviel wederom prima :thumbsup


Paul :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Thommy schreef:
Maar als je een Raw Hardstyle concept wat voorheen altijd uitverkocht nog niet de helft van de kaarten kunt verkopen moet je je als organisatie toch eens achter de oren gaan krabben. Daarbij was de sfeer ook totaal niet aanwezig. Als ik dan wel eens om me heen keek gingen er maar heel weinig mensen los. Nee bij b2s moet gauw iets veranderen willen ze interessant blijven voor het publiek.


Waar baseer je dit op? Ik schatte het op rond de 70%


In de grote zaal was de stage een meter of 10-15 naar voren gehaald, waardoor die ingang rechtsvoor dicht was. Daarbij was er zelfs nu nog heel veel ruimte om fatsoenlijk te kunnen losgaan. Vind ik niet erg, maar viel wel op hoeveel ruimte er nog over was. En ook zaal 2 was de hele avond maar matig gevuld, en de eet/rust ruimte achter de wc's was ook dicht. Dus ik ga er vanuit dat er ongeveer 50% procent van de mensen was die er normaal in het klokgebouw passen. Daarbij stond er dit keer ook geen rij tot buiten maar een korte rij binnen terwijl ik ongeveer op dezelfde tijd aankwam als vorig Loudness en Snakepit.

Fantazoo schreef:
---- De razzia wat de security de hele avond aan het houden was :x

Hier ergerde ik mij ook soms aan. Zat even de munten af te breken kwamen ze 3 man sterk buurten om te kijken wat ik in mijn handen heb. Liepen ook constant zo trots in een rijtje van 3 man door de zaal. Daarbij wel nog een s/o naar de donkere mevrouw bij de ingang/uitgang die het toeliet dat een van mijn vrienden mijn sleutel + jas nog mocht brengen, aangezien zij al eerder weggingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Na lange tijd toch besloten account aan te maken hiervoor aangezien ik hier toch al 4 jaar op kijk en veel hardtraxxers al ken. 2 edities Loudness mee mogen maken 2013 en van afgelopen zaterdag. Wat een dramatische achteruitgang heeft er in de afgelopen 4 jaar plaats gevonden met de hedendaagse scene?

Ik en mijn maten kwamen binnen bij Retaliation die er al vroeg het gas erop gooiden. Niet bekend met hun eigen platen, maar klonk allemaal niet verkeerd. Ben het overigens wel mee eens dat platen als pineapple, android, formula etc. Redelijk vroeg voor zo'n avond zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

Daarna prefix & density die een erg leuke set draaide (soundwaves :drool: ). Veel gesnoeid samen met Helicaze (vrijwel de hele avond gheghe). Hierna naar de andere zaal waar Tartaros draaide. Ook een vrij degelijke set, met wat onverwachte platen. Was blij dat hij anderhalf uur kreeg.
Daarna weer terug naar de andere zaal voor B-front. Wel een van de hoogte punten, maar toch wisselde hij wat pareltjes af met ondefinieerbare platen die ik niet binnen de b-front stijl vind passen. Wel props voor scary voices en fusion of sound.
Daarna Deetox, maar ik vind het maar een beetje net niet. Waar zij bij SuperSized Raw een super dikke set neerzette, viel die hier een beetje tegen, kan ook komen dat de vermoeidheid in kwam, maar dat terzijde.

Titan had ik samen met mijn maat geen zin in dus maar naar Apexx gegaan en die zette eigenlijk tegen alle verwachtingen in een best degelijke set. Veel onverwachte halve industrial platen dus dan maak je mij wel blij. Hierna Unkind. De enige set waar ik echt naar uit keek... Maar wat de neuk gebeurde daar. Alles is daar eigenlijk wel over gezegd, maar bij aggressive acts ben ik gewoon demonstratief op de grond gaan zitten nee schudden en huilen. Zoveel platen uit de spoontech stal die je kan draaien met een publiek wat 90% spoontech liefhebbers zijn, dan sla je de plank best wel mis. Om over het mixwerk, maar niet te spreken (maar dat kan je leren lijkt mij).

Kortom: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ondanks de redelijke lage verwachtingen, was het ook gewoon best wel een tegenvaller. Hopelijk nemen ze daar een paar stagiaires aan uit de hardtraxx stal bij B2S (iemand die hier eventmanagement studeert ofzo??)


Ik studeer dit jaar af in eventmanagement. Ik heb gedurende de afgelopen jaren werkzaamheden mogen doen bij verschillende grote organisaties. Wat heel tof is natuurlijk :). Redelijk ervaring in marketing. Maar ik ben echt enorm verbaasd over de keuzes van B2S de laatste jaren. Het is net alsof ze de aansluiting missen met hun doelgroep of zelfs niet eens weten wie hun doelgroep is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het lachen. Unkind was baas :thumbsup: Dacht dat meeste mix fouten soort kickrolls waren(want ken niks van hem), dus kon er wel van genieten xd ... Hij was wel echt zenuwachtig, was wel schattig

Regain begin was echt vet alleen na een half uur was het alleen maar hetzelfde :yawn: Unresolved was echt slapste hardstyle die ik ooit gehoord heb :thumbdown: Alleen maar dezelfde troep...

Deetox+B-Front na Unkind de leukste setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het was bij vlagen ook vooraan best rustig, lekker de ruimte ^^
Afbeelding

Wendy K gespot
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Nee echt waar joh Melvin :oh:


Ik weet gewoon niet meer of een reactie van jou een troll is of niet. Je bent hier veel te vaag in, snap er niks meer van.


Pas als hij door heeft dat hij het heeft verneukt claimt hij dat hij aan het trollen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pas als hij door heeft dat hij het heeft verneukt claimt hij dat hij aan het trollen was.


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
LOUDNESS!! WHAT A NIGHT!!!

Despite some technical problems with cdjs (probably i'm unlucky), I am really happy that there was people who continued to stay in the area 2 for my set

Hope you enjoyed the night! ;) ;)


Dit zegt Unkind op Facebook.

"those who can't mix, will blame it on the material"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus in principe zegt hij dus dat hij niet kan mixen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, grapjas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Hekzitter schreef:
verhaal


Ik studeer dit jaar af in eventmanagement. Ik heb gedurende de afgelopen jaren werkzaamheden mogen doen bij verschillende grote organisaties. Wat heel tof is natuurlijk :). Redelijk ervaring in marketing. Maar ik ben echt enorm verbaasd over de keuzes van B2S de laatste jaren. Het is net alsof ze de aansluiting missen met hun doelgroep of zelfs niet eens weten wie hun doelgroep is...


Niet dat iemand het boeit, maar ik studeer momenteel ook af in marketing. Ook ik snap niets van hun werkwijzen omtrent het promoten rondom feesten en het hele doelgroep-verhaal. Wel verwacht ik dat de oorzaak hier simpelweg hun erg beperkte budget is voor dergelijke promotie. Of het simpelweg niet willen investeren hierin. Als dit niet verandert zal B2S het ongetwijfeld af gaan leggen tegen de andere tientallen aanbieders van vergelijkbare feesten รก la Loudness.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten