Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waarom ben ik niet gegaan :') :') :') :') Dan op loudness maar een stapje harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
Wat is de nieuwe versie van Headhunterz- From Within lekker zeg! Of het een remix is of een edit, of dat het ook echt de uiteindelijke versie wordt. Hij is iig 100x beter dan die op Qlimax werd gedraaid. Kick is ook veel harder

Zou dat te maken hebben met die raw-achtige dingen waar hij het op Twitter over had? Ik ben benieuwd naar een flimpje dan.

Hij is vrolijker dan de orginele versie maar hij heeft veel meer gevoel etc, melodie is beter, kick is beter.. beetje zomers! komt zo filmpje van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBY:
Citaat:
I almost forgot what the dutchies are capable of in terms of response when they are in the mood..

Last night at Knock Out : FANTASTICO.

Oh and when 6000 people sing 'Voiceeees I hear Voiceeeees..' and u see 12000 hands in the air clappin on the melody... it reminds why I love this music and this crowd so much.

Thanx to the all of u.

HHZ;
Citaat:
Headhunterz
Nights like yesterday make me realise how much I love hardstyle. There's really nothing like it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TBY:
Citaat:
I almost forgot what the dutchies are capable of in terms of response when they are in the mood..

Last night at Knock Out : FANTASTICO.

Oh and when 6000 people sing 'Voiceeees I hear Voiceeeees..' and u see 12000 hands in the air clappin on the melody... it reminds why I love this music and this crowd so much.

Thanx to the all of u.


Dat was echt hét hoogtepunt van de avond! Kippenvel. :loving: :worship: Maar volgens mij waren het wel meer dan 6000 man die er waren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt overcrowded was het, mochten zo 1000 minder man van mij binnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TBY:
Citaat:
I almost forgot what the dutchies are capable of in terms of response when they are in the mood..

Last night at Knock Out : FANTASTICO.

Oh and when 6000 people sing 'Voiceeees I hear Voiceeeees..' and u see 12000 hands in the air clappin on the melody... it reminds why I love this music and this crowd so much.

Thanx to the all of u.

HHZ;
Citaat:
Headhunterz
Nights like yesterday make me realise how much I love hardstyle. There's really nothing like it.


Geweldige reactie en vooral dat hij weer Rage draait. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bij de trappen was het echt een ramp.. daar was het net zo druk als bij een gaarkeuken in congo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
bij de trappen was het echt een ramp.. daar was het net zo druk als bij een gaarkeuken in congo

Ja en dan nog niet te spreken over 20 graden verschil op de trap. Als je uit de kou kwam waren de eerste 3 tredes nog koel, daarna 1 tree verder kreeg je een grote klapt van de warmte.. zo 20 graden omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
TBY:
Citaat:
I almost forgot what the dutchies are capable of in terms of response when they are in the mood..

Last night at Knock Out : FANTASTICO.

Oh and when 6000 people sing 'Voiceeees I hear Voiceeeees..' and u see 12000 hands in the air clappin on the melody... it reminds why I love this music and this crowd so much.

Thanx to the all of u.


Dat was echt hét hoogtepunt van de avond! Kippenvel. :loving: :worship: Maar volgens mij waren het wel meer dan 6000 man die er waren. xd

Hij zou eigenlijk vaker de dub moeten draaien, heerlijke plaat met de Rage feel die wel lekker doorkachelt en ook vrij stevig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

KEEP THE FREQUENCY CLEAR


BAMBAMBAMBAMBAM!!! :yay:

de tering :love: hoop dat het album snel komt!! wat een heldenbeukplaat!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1.Zany & Brennan Heart - Bang the Bass (Knockout 2011 Edit Incl. Hardcore EDIT)
2. Headhunterz - From Within (ID Remix/Edit)
3. Frontliner - Extreme Loudnezz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet filmpje van de Fronties! Die hardcore remix van Inner Creativity staat er ook bij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Vet filmpje van de Fronties! Die hardcore remix van Inner Creativity staat er ook bij :loving:


Dat was echt een ogen dicht kippevel moment!! :love:
ff heerlijk opgaan in die intro!! en dan VOLGAASSSSS :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JefQ schreef:


hahaha die bpm was echt moordend!



WAATTHEEEFAAACKK :worship: :woot: :love: :drool: :bomb: :evil: :yay: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet dit een gruwelijk feest geweest zijn, als je dit zo allemaal ziet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feestje gehad! Sfeer zat er wel goed in, maar wel aardig wat dagjesmensen. :P Hitte was imo wel te doen, vond het zelfs minder heet dan op Hard Bass. De meeste setjes waren wel lekker, vond alleen Headhunterz vs Brennan Heart met hun edit-set niet zo super. Ook echt eerst Under Attack draaien en daarna nog Psychedelic. :') Verder waren het allemaal wel goede setjes. Technoboy vs Stephanie was ook nog goed te doen! Veel nieuw spul gehoord. B-Front vs Frontliner was wel echt gruwelijk. Neophobia op ziek hoog BPM en daarna de hardcore remix van Inner Creativity. :loving: Grappig dat ik Bioweapon nog tegen kwam, ben met ze op de foto geweest alleen die doen ze nooit online. >.< Die kale is btw (voor de mensen die mij kennen) een kop kleiner dan mij. xd Wel aardig wat HT'ers gezien! Kwam Hoeksemad ook nog tegen bij de wc's. :P Heb alleen Kevin nergens gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Die kale is btw (voor de mensen die mij kennen) een kop kleiner dan mij.

Haha, en jij bent nog nieteens zo groot.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb alleen Kevin nergens gezien.



Jaa sorry! :$ Was de meeting vergeten, heb verder maar weinig hardtraxxers kunnen spotten. Bij de wc ff snel Duruz en Gino tegen gekomen. En aan het eind met toeval Banaanslak & Hoeksemad. Maarja dit gaan we natuurlijk op Loudness ff herkansen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Nando schreef:
Die kale is btw (voor de mensen die mij kennen) een kop kleiner dan mij.

Haha, en jij bent nog nieteens zo groot.. :P

Daarom. :D Wel aardige gasten trouwens, heb ook een Bioweapon sticker van ze gehad. :thumbsup:

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:
Heb alleen Kevin nergens gezien.



Jaa sorry! :$ Was de meeting vergeten, heb verder maar weinig hardtraxxers kunnen spotten. Bij de wc ff snel Duruz en Gino tegen gekomen. En aan het eind met toeval Banaanslak & Hoeksemad. Maarja dit gaan we natuurlijk op Loudness ff herkansen :D

Ik was zelf ook niet op de meeting, volgens mij niemand. :P Op Loudness maar ff opnieuw proberen idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JefQ schreef:


hahaha die bpm was echt moordend!


Wattefack die track met die new kids vocals.. de tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vond ik toch wel een lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:


hahaha die bpm was echt moordend!


echt gruwelijk dit, hier heb ik echt van genoten. ik was het laatste uur dood maar toch kon je niet stilstaan met zon set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
JefQ schreef:


hahaha die bpm was echt moordend!


Wattefack die track met die new kids vocals.. de tering.

Fucking heerlijk, en dan ook nog is te bedenken dat dat door de god himself is gemaakt :love:
Ik hoop nu al zo erg dat hij Loudness mag afsluiten met een liveset en dan deze er ook even inknalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:


Vond ik toch wel een lekker nummer :)

Kut Joetoep dat traag is met verwerken :(

EDIT: hij werkt :clap:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten