Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me wel vermaakt maar even serieus wat dachten bh en hhz... walgelijke set echt om te janken :cry:
Op het eind van bioweapon/toneshifterz stond het geluid trouwens wel erg hard het gewoon pijn en juist nu was ik mn oordoppen vergeten echt waardeloos :D Heb me vermaakt met julie gasten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De set van HHZ en Brennan Heart was in het begin veelbelovend, daarna gingen ze terug in hun oude stijl en om vervolgens de lijn door te zetten naar onder niveau. Wel grappige teksten kwamen eruit en vond de mondelinge battle juist komisch. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxxer

toneshifterz en bioweapon waren de helden van de avond _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
patrickjeb schreef:

En X-Pand als 5e in de openingsset :lol:


modernization schreef:

Owjaa, zeker kudos voor digital punk,, 5de nummer ofso al X-Pand draaien,


Waarom is dat zo noemenswaardig? Nummer zit gewoon tegen soft aan?

Niet mee eens, hangt wel een duister sfeertje in en de sounds zijn ook niet echt happy te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo ik ben ook weer boven water, heb me zeer goed vermaakt en heb veel mensen van hardtraxx ontmoet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: Wat een avond! Ik heb echt 3x mijn leven voorbij zien flitsen.. of dat nou kwam omdat ik zo hard los gegaan ben of het feit dat het 45 graden was daar binnen.

Hierbij ook een verslag van mijn kant.

DP vs waverider
Was een aparte set. Style dropping remix kwam langs als 4de of 5de plaat en werd dan weer later opgevolgd door revelations en In & Out. Ben wel flink los gegaan op deze set. Digital Punk draaide een nieuw nummer van het album ''Punk from the Block''. Was wel een leuk nummertje, maar had niet de 'wow' factor.

Tby vs stephanie
Ik was in de verwachting dat dit een hele voorspelbare set zou worden. En dat werd het eigenlijk ook, maar die nieuwe nummers van tnt maken dat helemaaaaal goed. Wat een nummer is countdown... en die amazed remix van second match.. als ik die tracklist bekijk die in het wist je dat topic staat was dat die keiharde plaat.. heeeerlijk was die

noisecontrollers vs the pitcher
Deze set was wel te doen! Er zat natuurlijk wel weer het nodige hitjeswerk in, maar daar raak je helaas al aan gewend bij een set van nc. Er zaten daarentegen ook een aantal nieuwe platen in. Volgens mij waren het 2 nieuwe pitcher tracks en deze hadden allebei een anti climax :love: . Defqon anthem is niet al te best, maar dat is natuurlijk geen verassing. De intro is opzich nog wel te doen, maar die gimme love kick in de climax doet het niet voor mij.

headhunterz vs brennan heart
Wat moet ik hier van zeggen.. Ik heb wel een aantal keer moeten lachen om de disses, maar er zaten bijna alleen maar edits in de set, wat het origineel in de meeste gevallen niet ten goede kwam en dit zegt ook wel wat xd . Het is wel leuk en aardig, maar ze hadden beter een opbouwende set neer kunnen zetten dan als 4de plaat under attack te draaien en daarna met een vocal edit van wake up( Jaja, een vocal edit, nog meer gevoel in someeewheeerreee over the rainbow....) Er zaten wel een aantal leuke platen in.. de nieuwe BH heeft wel een harde intro, maar de climax is te standaard voor woorden.

Avio vs Josh & Wesz
Was ook wel een leuke set, maar ik verwachte toch net iets meer spektakel, maar dat kan ook aan mijn verwachting en toestand gelegen hebben. Een broodje hamburger beviel niet helemaal goed en heeft tijdens deze set heel de tijd achterin me keel gehangen, waardoor ik bijna mijn maaginhoud eruit moest werken. Van wat ik kon horen, is die IO remix van realization of a dream een dikke bom! G-force knalde hard! Edits waren leuk, zoals de Destination to nowhere edit en de YMCA edit. Die was wel humor. Ik liep tijdens deze set een keer voor de dj booth langs maar dat deed gewoon echt pijn aan mijn oren. Mensen die daar een hele avond gestaan hebben, zullen nog 5 dagen last hebben van suizende oren denk ik zo.

Bioweapon vs toneshifterz
Ik vond dit een van de beste sets van de avond. De hamburger had tijdens deze set de afdaling ingezet richting mijn maag, dus ik kon er weer tegen aan. Tijdens deze set echt helemaal los gegaan. Melodieuze platen werder afgewisseld met een aantal knallende platen. Ik had een standaard set verwacht, maar er zat toch genoeg vernieuwing in waardoor ik het helemaal te gek vond. Een van de laatste platen... jezus... die had een dikke reverse bass en ging daarna echt helemaaaal los. Ik denk zelfs 'harder' dan DOTH. De laatste platen sloegen nergens op haha..dit was gewoon een hardcore plaat. Of het bpm stond veelste hoog of ze gooide er eigen experiment in dat kan ook. Wat wel jammer was dat na DOTH, een technisch probleem onstond.. hierdoor was het ff stil en daarna werd WUW4 erin gegooid.. Na al dat beukwerk dat we op het einde voorgeschoteld kregen vond ik dit wel een beetje jammer.

Deepack vs Psyko Punkz
Hele energieke set en ook de set van de avond voor mij. Psyko punkz verbaasde me op alle fronten behalve dat feel the rhythm werd gedraaid maar dat vergeef ik ze. Deepack.. wat een helden. Die platen van hun gaan zo hard en het bewijs is de coone & deepack track. Zelfs G-force komt minder onverwacht dan deze anti en wat gaat die me hard. Ik ben echt helemaal los gegaan op deze set en dat hebben me benen ook gevoeld. Ook werd de 2011 mix van pandorum gedraaid. Hij gaat nu nog harder dan eerst. De edits waren ook heel erg lachen. Beste set van de avond!.

B-front vs frontliner
Ook een hele aangename set. Ik had alleen het idee dat frontliner B-Front gewoon niet bij kan houden. Hierdoor werden er een aantal melodieuze platen afgewisseld met duistere platen. B-front draaide wel een nieuwe plaat en wat was die me lekker en hard :love:. Ook de coone en B-front collab voor de 2de keer gehoord. Hij is me toch heerlijk. Die outro/2de climax :love:. Het bpm ging van het ene moment naar het andere echt belachelijk snel omhoog, waardoor de warphole edit gewoon een hardcore plaat leek, daarna kwam de inner creativity hardcore remix en die knalde me ook lekker. Om drukte te voorkomen, zijn we iets eerder weggegaan en dat kwam ook als een godsgeschenk, want na die hardcore remix was ik echt gesloopt.

+
- Het geluid. Dit was echt heel erg goed. Zuiver en hard. Dat is hoe ik het wil hebben/
- Setjes. De setjes waren niet verkeerd. Er zaten een aantal mindere bij, maar dat stoorde me niet.
- Er zaten dit keer heel veel geslaagde edits bij.

-
- Hitte. Je zou toch denken dat een ijshockeystadion wel een goed koelsysteem moet hebben, maar dit waren gewoon geen leuke omstandigheden meer.
- Drukte. Het was gewoon veelste druk. Als je ruimte wilde hebben, moest je gewoon ergens anders dan op de vloer gaan staan.
- Troep op de grond. Door al de consumpties die op de grond verdwijnen, werd de grond zeikesnat waardoor hard los gaan op heel veel plekken onmogelijk was.

Heerlijk feestje was het, maar ik denk dat voor het eerst op een feest de EHBO meer oververhittingsklachten had dan mensen met kwijl over hun hele gezicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Hitte. Je zou toch denken dat een ijshockeystadion wel een goed koelsysteem moet hebben, maar dit waren gewoon geen leuke omstandigheden meer.



dat werkt alleen als er ijs ligt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
beoordeling


Die hitte is echt standaard voor het silver dome en vergeleken met project hardcore viel het mij zelfs reuze mee. Ik zorgde er gewoon voor dat ik om de zoveel tijd even achter ging staan en gelukkig stonden er dan vaak wat mensen van hardtraxx :P Achter had je beetje windje van de uitgangsdeuren en je was dichbij de wc om water bij te vullen :D

Die troep op de grond blijf je altijd wel hebben ben ik bang, ik heb me hier op hardbass veel erger over gestoord.

Ik vond trouwens de sfeer echt top; heb met veel mensen die om mee heen stonden voor praatje gemaakt en iedereen ging toch wel echt los.

Ook discorecord weer eens gehoord wat een topplaat ik weet alleen niet meer tijdens welke set dit was volgens mij de 1e battle :P

The Anim0l schreef:
JefQ schreef:
Hitte. Je zou toch denken dat een ijshockeystadion wel een goed koelsysteem moet hebben, maar dit waren gewoon geen leuke omstandigheden meer.



dat werkt alleen als er ijs ligt :D


:lol:

Werden trouwens de battles online gebroacast via de radio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi report JefQ! Niks aan toe te voegen meer :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel jammer dat ik de jongens van hardtraxx pas had ontdekt tegen half 5 maar heb me prima vermaakt in de geldersauna, geweldig goed geluid, goeie setjes, vele nieuwe en grappige dingen gehoord, goeie sfeer op sommige momenten maarja zoals altijd het vdk gehalte.. :P Waar ik me vooral aan stoorde was de drukte en de ranzige vloer (kan niet anders, dat was volgens mij 50% zweet) dusja men schoenen kan ik nog 2 uur poetsen. Ik vond het ook enorm aangenaam dat de DJ's ook echt elkaar probeerde te dissen wat vorig jaar echt veels te hard ontbrak naar mijn mening. nuja Hhz en bh deden bijna niets anders maarja vond het op zich niet mis, stoorde me ook niet.

ts & bw was de beste set van de avond kort gevolgt door deepack & psyko punkz, b-front & frontliner had ik gemengde gevoelens over sinds ik hiervan het meeste verwachte, hard los gegaan maar soms had ik was problemen met de tempobreakers van frontliner, ik had gewoon ietsje meer verwacht. nuja slechter eindigen dan de wild motherfuckers op hardbass kon niet echt vind ik persoonlijk dus het was wel nog een aangenaam sluitingssetje.

heb voor het eerst men earplugs gebruikt, beviel me echt supergoed, heb nu bijna geen suis meer in men oren :D

enkel alweer geen psycho xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat heb iedereen toch met psycho xd

nummer is niet eens zo bijzonder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij heb hem live nog niet eens meegemaakt marc, ja half op loudness maar toen stond je als een zoutzak al bij de liften te wachten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
noisecontrollers vs the pitcher
Deze set was wel te doen! Er zat natuurlijk wel weer het nodige hitjeswerk in, maar daar raak je helaas al aan gewend bij een set van nc. Er zaten daarentegen ook een aantal nieuwe platen in. Volgens mij waren het 2 nieuwe pitcher tracks en deze hadden allebei een anti climax . Defqon anthem is niet al te best, maar dat is natuurlijk geen verassing. De intro is opzich nog wel te doen, maar die gimme love kick in de climax doet het niet voor mij.


Kick it to the bone! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

JefQ schreef:
Ik liep tijdens deze set een keer voor de dj booth langs maar dat deed gewoon echt pijn aan mijn oren. Mensen die daar een hele avond gestaan hebben, zullen nog 5 dagen last hebben van suizende oren denk ik zo.


Geen last van:D nog niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 19:56 
 
Hardtraxxer

Was echt een top feestje!

Weet iemand misschien een beetje wat Bioweapon vs. Toneshifterz en
Psyko Punkz vs. Deepack hebben gedraaid? Veel nummers herkende ik niet of had ik nog nooit gehoord,
maar toch vond ik hun goed draaien. Technoboy vs. Stephanie zaten ook lekkere nummers tussen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lumines schreef:
JefQ schreef:
Ik liep tijdens deze set een keer voor de dj booth langs maar dat deed gewoon echt pijn aan mijn oren. Mensen die daar een hele avond gestaan hebben, zullen nog 5 dagen last hebben van suizende oren denk ik zo.


Geen last van:D nog niet...

Oordoppen doen wonderen, want heb nergens last van. Mensen zonder, veel sterkte met je oren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz & deepack was beetje dit

The New Shit
Gangsters Dont Dance
Haunter of the Dark
Bonzai Tribute (#?)
Hello (Deepack Bootleg)
Psyko Punkz - Deepack Heb jij je Masker Op? (Knockout DJ Tool)
Psyko Punkz & MC Villain - Psyko Soldier
Deepack & Coone - COD
Psyko Punkz & Coone - ID
1 van E-Force
Sesamstraat (Deepack Knockout DJ Tool)
Psyko Punkz - ID
Deepack & Josh & Wesz - ID
Forget about Dre (psyko Punkz Bootleg)
Psyko Punkz - Feel the Rhytm
Deepack - Fuck the Psyko Punkz (Knockout DJ Tool)
Deepack - Punkie Heb jij je Maker op (Knockout DJ Tool)
Deepack - Barbara Streisand Fuck the Psyko's (Knockout DJ Tool)
Zatox - Gangsta

dat waren ze wel zo'n beetje denk, echt een verschrikkelijk dik setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Was een bizar en geniaal feest :D maar 1,5 uur geslapen dus ik ga nu heerlijk mijn bed in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker





JUST AS EASY AS CHEESY AGAIN!

Nikkita :woot:

DINO PISSES ON YOURE CD! (hond van hhz)

die Hard is the Message is ook een dikke edit van Brennan Heart.. hard is the message and the message is uuuuuhuuuuuuhhh? Hard is the message and the Message is uuuuh? Hip Hop? Hard is the message and the message is happy hardcore :P hard is the message and the message is humpahumpa



Bang the Bass (Hhz Diss + Hardcore Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoo net weer ontwaakt :$
heb trouwens een gigantische piep in me oren :(
geluid was snoeihard en lekker zuiver, stond precies in het midden. Dus Bass dreunde lekker door me lichaam heen!! :thumbsup:

BH en HHZ was indd wel lachen, maar had op dat tijdstip liever volgas gebeukt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kheb ook gigantische piep
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Kheb ook gigantische piep

:aww: komt goed schatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hahaha die bpm was echt moordend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens

Wat is de nieuwe versie van Headhunterz- From Within lekker zeg! Of het een remix is of een edit, of dat het ook echt de uiteindelijke versie wordt. Hij is iig 100x beter dan die op Qlimax werd gedraaid. Kick is ook veel harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat is de nieuwe versie van Headhunterz- From Within lekker zeg! Of het een remix is of een edit, of dat het ook echt de uiteindelijke versie wordt. Hij is iig 100x beter dan die op Qlimax werd gedraaid. Kick is ook veel harder

Zou dat te maken hebben met die raw-achtige dingen waar hij het op Twitter over had? Ik ben benieuwd naar een flimpje dan.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten