Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Die track vanaf 3:20 is zo heerlijk he.. volgens mij is dat de nieuwe toneshifterz en bioweapon waar ze het op twitter over hadden. Heerlijke melo en over die climax niet te spreken :love: .

Heel dat filmpje is heldig trouwens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:32 
 
Hardtraxxer

Is there any tracklists....? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:


Die track vanaf 3:20 is zo heerlijk he.. volgens mij is dat de nieuwe toneshifterz en bioweapon waar ze het op twitter over hadden. Heerlijke melo en over die climax niet te spreken :love: .

Heel dat filmpje is heldig trouwens :love:

Fucking kippenvel, whattttt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker ja, maar hoor nou al dat deze bij laaaaaaange na DOTN niet overtreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!


Anders ik wel :( ik wil het laatste uurtje overdoen :cry: Ik baal echt dat ik vanaf de zijlijn heb toe moeten kijken. Ik werd helemaal raar van de warmte. Avio vs josh&wesz heb ik ook moeten missen omdat ik bijna out ging door de warmte, echt niet normaal. Heb er toch een redelijk onvoldaan gevoel aan overgehouden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!


Anders ik wel :( ik wil het laatste uurtje overdoen :cry: Ik baal echt dat ik vanaf de zijlijn heb toe moeten kijken. Ik werd helemaal raar van de warmte. Avio vs josh&wesz heb ik ook moeten missen omdat ik bijna out ging door de warmte, echt niet normaal. Heb er toch een redelijk onvoldaan gevoel aan overgehouden :(

Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!

Ik ook. Was echt geweldig. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!


Anders ik wel :( ik wil het laatste uurtje overdoen :cry: Ik baal echt dat ik vanaf de zijlijn heb toe moeten kijken. Ik werd helemaal raar van de warmte. Avio vs josh&wesz heb ik ook moeten missen omdat ik bijna out ging door de warmte, echt niet normaal. Heb er toch een redelijk onvoldaan gevoel aan overgehouden :(

Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd


Nou idd. ik heb er normaal juist nooit last van. en nu ineens wel. Het vage was ook nog, iedereen van mijn groep had een totaal andere uitwerking dan anders. Normaal hebben we nooit pauzes en nu moest ik soms gewoon een pauze nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik wil terug!


Anders ik wel :( ik wil het laatste uurtje overdoen :cry: Ik baal echt dat ik vanaf de zijlijn heb toe moeten kijken. Ik werd helemaal raar van de warmte. Avio vs josh&wesz heb ik ook moeten missen omdat ik bijna out ging door de warmte, echt niet normaal. Heb er toch een redelijk onvoldaan gevoel aan overgehouden :(

Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd

Jij heb waarschijnlijk lang voorin gestaan? daar stonden die blaasdingen die voor verkoeling zorgde, en ook de lucht van de bass zorgde voor verkoeling. Maar als je boven op de tribune of 2e ring ging staan ging je dood van de warmte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd


Op zich vrij logisch te verklaren. Warme lucht stijgt altijd naar boven, athans dat is mij geleerd.

Wat inderdaad wel opmerkelijk is dat toen ik uit me dak was ik nergens meer last van had, of dat kwam omdat ik het gewoon niet merkte of iets anders weet ik niet. Maar maat van me die nuchter was is gaan zitten, omdat die bijna KO ( :P ) ging.

Dus iedereen moet uit ze dak gaan dan heb niemand last van warmte.
Zou B2S dit aanraden volgende keer? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Chukkels schreef:
Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd

Jij heb waarschijnlijk lang voorin gestaan? daar stonden die blaasdingen die voor verkoeling zorgde, en ook de lucht van de bass zorgde voor verkoeling. Maar als je boven op de tribune of 2e ring ging staan ging je dood van de warmte.

Nope, helemaal niet eigenlijk. Achterin, midden en verder door de zaal, maar niet voorin bij die blazers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Chukkels schreef:
Ik snap er helemaal niks van. Normaal heb ik juist enorm last van de hitte en ook van de strobescopen/lichten, etc. Nu had ik helemaal geen enkel probleem en dat terwijl ik wél onder invloed was, wat het normaal altijd tig keer erger maakt. En zoveel water heb ik ook alweer niet gedronken en op een pispauze na binnenkomst ben ik niet meer buiten de 'ground floor' geweest. Misschien ben ik genezen en heb ik anderen aangestoken xd


Op zich vrij logisch te verklaren. Warme lucht stijgt altijd naar boven, athans dat is mij geleerd.

Wat inderdaad wel opmerkelijk is dat toen ik uit me dak was ik nergens meer last van had, of dat kwam omdat ik het gewoon niet merkte of iets anders weet ik niet. Maar maat van me die nuchter was is gaan zitten, omdat die bijna KO ( :P ) ging.

Dus iedereen moet uit ze dak gaan dan heb niemand last van warmte.
Zou B2S dit aanraden volgende keer? :)


Maar als je tussen de mensen stond was het opmerkelijk warmer.. Dat is ook logisch want je deelt met iedereen je lichaamswarmte in een straal van een X aantal decimeter. Merkte ik in de rij ook al, ik zocht mn warmte door tussen de mensen te gaan staan.. (Stond met een t-shirt en een korte broek in de rij..:P)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten