Blijf je gewoon bij de hardtraxx groep staan! Ook heel gezellig.wrote:Ik ben bang dat ik iedereen kwijt raak en dan raak ik in paniek!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
gvd ik wou dat ik hier bij kon zijn..
klote tentamens 
Of bij de Oranje Hoedjes Brigadewrote:Blijf je gewoon bij de hardtraxx groep staan! Ook heel gezellig.wrote:Ik ben bang dat ik iedereen kwijt raak en dan raak ik in paniek!
Keuze genoeg duswrote:Of bij de Oranje Hoedjes Brigadewrote:Blijf je gewoon bij de hardtraxx groep staan! Ook heel gezellig.wrote:Ik ben bang dat ik iedereen kwijt raak en dan raak ik in paniek!
Wauw dus ik zal niemand kwijt raken met zoveel vrijwilligers haha! 
haha daar lijkt het inderdaad wel opwrote:Wauw dus ik zal niemand kwijt raken met zoveel vrijwilligers haha!
maarja dan moeten mensen je wel herkennen, wss met je zonnebril op
Als je tegen een verdwaalde kaak aan botst weet je iig dat je goed zit.
hahaha indd, dan kan het niet missen. Dan is het sowieso onze Robertttwrote:Als je tegen een verdwaalde kaak aan botst weet je iig dat je goed zit.
wrote:hahaha indd, dan kan het niet missen. Dan is het sowieso onze Robertttwrote:Als je tegen een verdwaalde kaak aan botst weet je iig dat je goed zit.
Haha jij lacht wel, maar jij kan t net zo goed ook zijnwrote:wrote:hahaha indd, dan kan het niet missen. Dan is het sowieso onze Robertttwrote:Als je tegen een verdwaalde kaak aan botst weet je iig dat je goed zit.
Nee hoor, ik gedraag me altijd! 
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
wrote:Nee hoor, ik gedraag me altijd!:whistle:
B
Ik heb vrijdag me laatste tentamen, dus hier heerlijk knallend de tentamenweek afsluitenwrote:gvd ik wou dat ik hier bij kon zijn..klote tentamens
Jij wel. Je kaak wat minderwrote:Nee hoor, ik gedraag me altijd!
k heb goede hoop dat die zich ook gedraagd op KOwrote:Jij wel. Je kaak wat minderwrote:Nee hoor, ik gedraag me altijd!
Ik ga dus echt totaal niet met een zonnebril oplopen dat valt lekker op haha, geen zin in! :')wrote:haha daar lijkt het inderdaad wel opwrote:Wauw dus ik zal niemand kwijt raken met zoveel vrijwilligers haha!
Jawel joh.. dan hoor je er bijwrote:Ik ga dus echt totaal niet met een zonnebril oplopen dat valt lekker op haha, geen zin in! :')wrote:haha daar lijkt het inderdaad wel opwrote:Wauw dus ik zal niemand kwijt raken met zoveel vrijwilligers haha!
Ik heb die zonnebril eigenlijk vooral voor de strobeswrote:Ik ga dus echt totaal niet met een zonnebril oplopen dat valt lekker op haha, geen zin in! :')wrote:haha daar lijkt het inderdaad wel opwrote:Wauw dus ik zal niemand kwijt raken met zoveel vrijwilligers haha!
Heb hem nooit op, tenzij het mij door een vreemde wordt aangeraden
B
Ik heb gewoon een 3d bril zonder glazen
Ik heb voor knockout een bril gemaakt van glowsticks 
B
Zodat je doppen extra opvallen?wrote:Ik heb voor knockout een bril gemaakt van glowsticks
Bij jou 3D-bril lijkt het alsof je doppen op ons af komenwrote:Zodat je doppen extra opvallen?wrote:Ik heb voor knockout een bril gemaakt van glowsticks
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pilotenbril jwtz 
Ik begin meestal met een bril, maar die raak ik in de loop van de avond kwijt. Dus bij KO begin ik wel zonder bril 
Who was there
Nobody has said they're going yet.