Lijkt me duidelijk dat Technoboy & Stephanie openen, kan bijna niet anders.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lekker de TT afwachten 
Hier in zoetermeer hangen dan ook eindelijk de knockout posters, ik hb alleen geen idee hoe je ze er uit kan halen. Iemand? 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Baksteenwrote:Hier in zoetermeer hangen dan ook eindelijk de knockout posters, ik hb alleen geen idee hoe je ze er uit kan halen. Iemand?
zitten er bij de meeste gewoon los ingeschovenwrote:Hier in zoetermeer hangen dan ook eindelijk de knockout posters, ik hb alleen geen idee hoe je ze er uit kan halen. Iemand?
Is kijken of ik na deze knockout meer weet van het feest zelf dan vorig jaar
Vorig jaar was ik zo knetter vaag dat ik deepack vooraan tegen kwam, vroeg of ze er in hadden en dat hij zei dat ze net klaar waren
En 1e keer broodje proberen te eten.. was ook geen succes
Vorig jaar was ik zo knetter vaag dat ik deepack vooraan tegen kwam, vroeg of ze er in hadden en dat hij zei dat ze net klaar waren
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
klinkt als een mooie nachtwrote:Is kijken of ik na deze knockout meer weet van het feest zelf dan vorig jaar
Vorig jaar was ik zo knetter vaag dat ik deepack vooraan tegen kwam, vroeg of ze er in hadden en dat hij zei dat ze net klaar waren![]()
![]()
Toch maar besloten om te gaan, heb er zin in! 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Iedereen ff echte_oostzaner overhalen
hij twijfelt hard dus PM hem dat ie moet gaaan
Haha inderdaad, nu is de verleiding wel een stuk groter geworden om te gaan 
Ik heb nog geen foto gezien van dr maar las net dr welkoms topic, haha stelletje rukkers 
Heb wel weer zin in een lekker hardstyle feest en vorig jaar was Knock Out ook heerlijk!
Kom maar op dus
Maar a.s. zaterdag eerst nog masters of hardcore hihi
Kom maar op dus
Maar a.s. zaterdag eerst nog masters of hardcore hihi
wrote:Haha inderdaad, nu is de verleiding wel een stuk groter geworden om te gaan
hihi kom dan!wrote:Haha inderdaad, nu is de verleiding wel een stuk groter geworden om te gaan
Samen lekker stampen op knock-out!
wrote:hihi kom dan!wrote:Haha inderdaad, nu is de verleiding wel een stuk groter geworden om te gaan![]()
maarruuuu roberttt , Ga je nou WEL of NIET?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Hier kan je geen nee op zeggen robertwrote:hihi kom dan!wrote:Haha inderdaad, nu is de verleiding wel een stuk groter geworden om te gaan![]()
haha, nou dat vind ik dus ook gewoon GAAN! 
Dat wordt dus een meeting organiseren, dan kan iedereen maartje zien! 
Denk je nou echt dat ze komt opdagen met al die gekke hier?

Als ik kom, kan ze geen nee zeggenwrote:Denk je nou echt dat ze komt opdagen met al die gekke hier?![]()
Maar ik weet nog niet of ik kom haha.
Vind het lullig om elke keer, of me vriendin te verlaten, of haar mee te sleuren naar mensen die ze niet kent (op een paar na ofcourse
Ik ben bang dat ik iedereen kwijt raak en dan raak ik in paniek! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.