Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Rickzel schreef:
wat een gare line-up zeg :lol:

Crypsis vs Adaro enige interessante


Heb je net een special act verklapt?


algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-61150.html#p1561802
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige line-up. En hebben ze het concept van battles nou ook weg gevaagd, zonde zeg. Ga een keertje voor Qapital dit jaar.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het een goede line-up, maar voor 50 euro?
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker euforisch dat wel, maar ik heb liever wat balans op een feest, nu is het wat te veel euforisch :)
(Zatox tel ik niet mee want Zatox...) Wil ooit wel eens naar een KO, maar dat zal deze niet worden.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Gaan ze echt dat battle concept weghalen? ...

Wilde hier misschien heen maar laat het nu toch maar zitten :/
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo'n gaaf concept, maar ze kunnen qua line-up veel meer uit dit evenement halen..
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke line-up wel maar gaan al met de groep naar Awakenings 5 dagen later. Wordt me iets te snel achter elkaar :P
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line up wel dik eigenlijk. Keer wat minder rauw. Waarschijnlijk wel aanwezig
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Zo'n gaaf concept, maar ze kunnen qua line-up veel meer uit dit evenement halen..


Nou het concept is er blijkbaar ook niet meer.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2015 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu de battles er niet meer zijn doet het event zijn naam ook weinig eer meer aan.. misschien nieuwe bedrijfsvoering bij b2s, ook met de vervanging van Thrillogy in het achterhoofd?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Rickzel schreef:
wat een gare line-up zeg :lol:

Crypsis vs Adaro enige interessante


Heb je net een special act verklapt?


HAHA, ik bekeek de line-up en mijn hersenen vulden automatisch crypsis vs adaro in door die foto van laatst op Facebook :lol:

Nee dan blijft er weinig over :lol:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 10:19 
 

Helemaal mijn line-up :love: Eindelijk heeft de euforische hardstyle een keer de overhand! Zekerheidje dit :clap:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook zeggen dat ik de namen zelf niet eens zo verschrikkelijk vind allemaal, alleen er zitten totaal geen speciale battles tussen, dat zou dit feest toch uniek moeten maken?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik moet ook zeggen dat ik de namen zelf niet eens zo verschrikkelijk vind allemaal, alleen er zitten totaal geen speciale battles tussen, dat zou dit feest toch uniek moeten maken?

Is al jaren niet meer. En als de helft van de de artiesten geen tools meer maakt, blijft er weinig meer van het concept over.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Ik moet ook zeggen dat ik de namen zelf niet eens zo verschrikkelijk vind allemaal, alleen er zitten totaal geen speciale battles tussen, dat zou dit feest toch uniek moeten maken?

Is al jaren niet meer. En als de helft van de de artiesten geen tools meer maakt, blijft er weinig meer van het concept over.


precies de reden dat ik dit feest ook al jaren oversla... helaas
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+1 voor b2s dat zij tenminste met iets origineels komen :)

Zowat de perfecte line up imo :loving:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
+1 voor b2s dat zij tenminste met iets origineels komen :)

Zowat de perfecte line up imo :loving:


Mag ik vragen wat hier origineel aan is dan?

Het concept KO is/was origineel en dat hebben ze juist overboord gegooit
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bowlingbal schreef:
+1 voor b2s dat zij tenminste met iets origineels komen :)

Zowat de perfecte line up imo :loving:


Mag ik vragen wat hier origineel aan is dan?

Het concept KO is/was origineel en dat hebben ze juist overboord gegooit


Ik vind de line up best origineel, veel jonge/opkomende talenten ;)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er nog mensen die warm worden van Zatox?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dan is het namelijk tijd om een veel te warme zak friet leeg te eten waar je het vanzelf warm van krijgt.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Zijn er nog mensen die warm worden van Zatox?


De wc bril wordt dan warm.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Maar weinig echt interessante battles. Telkens maar 1 vd 2 beetje interessant. Volgend jaar miss
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez & Demi Kanon
dat doet ie snel

Brennan Heart & Zatox
waarom
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Zijn er nog mensen die warm worden van Zatox?

Waarschijnlijk hebben ze die man beloofd hem minstens zoveel keer te boeken op grote feesten.. want anders zou ik het echt niet weten...
Bericht Geplaatst op 29 dec 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze moeten toch iets om die buitenlanders te trekken
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten