Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw een kaartje geregeld, aanwazig!

S/o naar m'n broerneef Bastiaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het is duidelijk dat Hard Energy deze plaats op deze manier niet verdient.


Helemaal met je eens en snap de frustratie. Als ik kijk naar de inzendingen en moeite die ervoor is gedaan hadden jullie hem absoluut moeten krijgen! Hopelijk gaat dat nog gebeuren! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het waar is draaien ze dit toch zo even terug? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

soo dan die post ook nog :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Als het waar is draaien ze dit toch zo even terug? :corn:


Dat zal niet gebeuren want een Facebook post naar buiten gooien in de trend van "oeps sorry fouttje!" komt natuurlijk harstikke onprofessoneel over. Daar is zo'n DJ contest voor de organisatie simpelweg niet belangrijk genoeg voor, dat begrijp ik heel goed. Liever zie ik dat Hard Energy verder geen voordeel haalt uit deze situatie en gebrandmerkt wordt voor het valsspelen. De organisatie kan er nu niets meer aan doen en is indirect ook een klein beetje slachtoffer van zijn spelletje (maarja het stelt in contrast met het product dat ze opleveren natuurlijk weinig voor). Ik hoop dat ik met mijn statement duidelijk heb gemaakt dat dit soort gevallen niet beloond mogen worden en dat daar ook een algemene consensus over heerst.

Wat natuurlijk ook kan is dat ze op deze manier een artiest proberen te supporten die niet alleen binnen het carnavalssegment actief lijkt te zijn, maar dat weegt mijn inziens niet op tegen de manier hoe hij op deze plek is gekomen. De naam van onze act wekt wel duidelijk de impressie dat we een carnavalsact zijn en daar ligt ook onze basis, maar we hebben netjes toestemming gevraagd om deze te exploiteren binnen het hardere feestmuziek segment en we hebben ook zeker plannen om dat uit te breiden buiten de carnavalsperiode. Mijn keuze was dan eerder uitgegaan naar The Inside Job, hebben goede eigen tracks etc. Maar hebben het nadeel dat ze ook pas net begonnen zijn met deze act en de like counter op hun artiestenpagina nog laag staat.

Erg jammer dat het zo moet lopen want dit past gewoon niet in mijn beeld voor de grote waardering die hier in de omgeving heerst voor deze organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon bij de betreffende set Hard Energy trakteren op wat glazen cola naar z'n botte harses
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, als foutje bedankt zou ik het niet erg zien. Als ze aangeven daar achter te zijn gekomen zou het ze sieren om het terug te draaien. Nu laten ze, nogmaals als het waar is, iemand draaien die zich naar de eerste plek heeft 'gekocht'. Dan maar beter even op je bek gaan als organisatie en de juiste mensen een plek geven. Nu is het toch al aan het licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gewoon bij de betreffende set Hard Energy trakteren op wat glazen cola naar z'n botte harses


Filmen svp, komt in onze volgende videoclip.

sonnebloem schreef:
Mwah, als foutje bedankt zou ik het niet erg zien. Als ze aangeven daar achter te zijn gekomen zou het ze sieren om het terug te draaien. Nu laten ze, nogmaals als het waar is, iemand draaien die zich naar de eerste plek heeft 'gekocht'. Dan maar beter even op je bek gaan als organisatie en de juiste mensen een plek geven. Nu is het toch al aan het licht.


Misschien, maar zoals ik eerder al zei, daar zal de prioriteit niet liggen. Verder is het allemaal nog een theorie, maar wel een theorie die wel heel moeilijk weerlegd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Terwijl we wachten op Enemy Contact zijn verhaal (en om te pijn te verzachten van Stefan):



@Tim met de foto: Moet je ook meteen denken aan Modern Family?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soulless schreef:
Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.


:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:

Afbeelding


Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents. Maar nu is het wel extreem opvallend. Toch vreemd dat daar zo weinig screening in is. Je zou zeggen dat zo'n organisatie dit redelijk professioneel oppakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Soulless schreef:
Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.


:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.


Pak 'm Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.


Pak 'm Rickzel


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:41 
 
Artiest

Huh, wat? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heb wel behoefte aan een nieuwe Hollands Kabaal eigenlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.


Pak 'm Rickzel


:lol: Godver nee. Was ergens in 2012 ofzo. Ging over een dj duo wat gewonnen had, maar ook blijkbaar goede vrienden was met wat mensen binnen de organisatie. Iets in die trend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb wel behoefte aan een nieuwe Hollands Kabaal eigenlijk :drool:


Hollandskabaal - een kilo kickrolls en Syranity - Rauw broodje shoarma (part 1) doen het nog steeds goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.


Pak 'm Rickzel


:lol:

Ook rood haar btw, ik zie een verband
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zulke contests zijn sws kansloos. Heeft alleen maar met populariteit te maken ipv goede mixwerk, tracklist of producties. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi hier a.u.b. meer met juicy verhalen :thumbsup: .
Zou wel vet zijn als er zondag bij de openingsset wat mensen 'Middeleeuwse taferelen' uitbeelden door pek, veren, hooivorken en brandende fakkels mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Gooi hier a.u.b. meer met juicy verhalen :thumbsup: .
Zou wel vet zijn als er zondag bij de openingsset wat mensen 'Middeleeuwse taferelen' uitbeelden door pek, veren, hooivorken en brandende fakkels mee te nemen.


Of gewoon leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Hekzitter schreef:
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.


Pak 'm Rickzel


:lol:

Ook rood haar btw, ik zie een verband

He Rustaaaahg
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten