Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Timetable is bekend. Ik had alleen Villain D-Block & S-Te-Fan en SZP dan omgedraaid. En beter dat Snollebollekes op de main is ipv in het feestcafe xd Vorig jaar was het niet te doen in dat cafe met die staantafels als je van links en naar rechts ging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima timetable wat mij betreft!
Zal voornamelijk toch gewoon bij de main te vinden zijn, hopelijk valt het weer een beetje mee volgende week...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Prima timetable wat mij betreft!
Zal voornamelijk toch gewoon bij de main te vinden zijn, hopelijk valt het weer een beetje mee volgende week...


Ziet er niet al te rooskleurig uit met de voorspellingen van de koudste week deze winter :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice hopelijk beetje op tijd binnen want wil sowieso Sound Rush wel weer zien. Warm aankleden sowieso die week als het zo hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan ook nog hopen dat het niet gaat regenen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sennid schreef:
En dan ook nog hopen dat het niet gaat regenen :x


Daar kunnen we wel een voordeel hebben, als het echt flink koud wordt heb je meestal wel relatief heldere dagen. Laten we het hopen! Vooral zin in de carnaval georiënteerde setjes aangezien je die niet elk weekend ziet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:00 
 
Hardtraxx Elite

Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils harken mit mien moat'n. Daarna de groep verlaten om 17:00 uur om naar de Fanaticz te gaan en daar ff wat gaan flaneren. (Misschien nog wat maten proberen over te halen)

Gaat een mooi daggie worden. Geef mij maar lekker koud dan regen. Anders gaat m'n pekske doorschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils en pep harken mit mien forummoat'n. D

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils en pep harken mit mien forummoat'n. D

:thumbup:


Hahah :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaart over? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh Indy, je had toch zelf een kaart? O nee, die heb je met je zatte ballen verkocht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Huh Indy, je had toch zelf een kaart? O nee, die heb je met je zatte ballen verkocht. :lol:



Lach er maar om ja! :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Remi schreef:
Huh Indy, je had toch zelf een kaart? O nee, die heb je met je zatte ballen verkocht. :lol:



Lach er maar om ja! :cry: :cry:


Ik heb vaak dat ik met mijn zatte ballen kaarten koop... Maar nog nooit meegemaakt dat ik mijn kaarten heb verkocht... :lol: Ik ben overigens ook nog op zoek naar 1 kaartje voor een maat van mij. Ticketswap gaat vrij snel zag ik al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook nog op zoek naar 3 kaarten.... mochten iemand nog wat overhebben? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft die dj-contest die uitgeschreven was voor de zondag: ik las op Facebook dat er nogal wat controverse was over de uitslag. Er moest vooraf gestemd worden, een aantal inzendingen die in de top 5 geëindigd zijn, hebben likes gekocht. Discussie, bladiebla.
Ik zag nog iemand reageren en ik denk dat hij hier op het forum zit (Mark with a T?) en die was het er ook niet helemaal mee eens.
Ramon, jij kan dit vast wel verder aanvullen want jij hebt het ook gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat betreft die dj-contest die uitgeschreven was voor de zondag: ik las op Facebook dat er nogal wat controverse was over de uitslag. Er moest vooraf gestemd worden, een aantal inzendingen die in de top 5 geëindigd zijn, hebben likes gekocht. Discussie, bladiebla.
Ik zag nog iemand reageren en ik denk dat hij hier op het forum zit (Mark with a T?) en die was het er ook niet helemaal mee eens.
Ramon, jij kan dit vast wel verder aanvullen want jij hebt het ook gelezen.


Zag inderdaad dat de winnaar stemmen of likes had gekocht ofzo, waardoor die dus overduidelijk 'won'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat betreft die dj-contest die uitgeschreven was voor de zondag: ik las op Facebook dat er nogal wat controverse was over de uitslag. Er moest vooraf gestemd worden, een aantal inzendingen die in de top 5 geëindigd zijn, hebben likes gekocht. Discussie, bladiebla.
Ik zag nog iemand reageren en ik denk dat hij hier op het forum zit (Mark with a T?) en die was het er ook niet helemaal mee eens.
Ramon, jij kan dit vast wel verder aanvullen want jij hebt het ook gelezen.


Voor de geïnteresseerden: https://www.facebook.com/karnavalfestiv ... ZU&fref=nf

Weet niet of ik hem goed heb gelinkt, maar ik ben te incapabel om een Facebookpost normaal te kunnen linken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht die Hard Energy het zelf gedaan hebben, wat een ongelooflijke sukkel ben je dan. Hopelijk steekt de organisatie hier een stokje voor, wat intens triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
ik ben te incapabel


Zelfkennis is het begin van alle wijsheid :thumbup:

Bij deze de correcte link: https://www.facebook.com/karnavalfestiv ... 22R3%22%7D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
ik ben te incapabel


Zelfkennis is het begin van alle wijsheid :thumbup:

Bij deze de correcte link: https://www.facebook.com/karnavalfestiv ... 22R3%22%7D


Eens. Ken je gebreken en je zwakheden. Om dit zwakke punt al te verbeteren: hoe doe je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
hoe doe je dat?


Klikken op de tijd die weergeeft wanneer het gepost is (rode cirkel, screenshot 1). Als je het goed hebt gedaan kun je het afleiden aan de URL (screenshot 2). Deze URL brengt je dan rechtstreeks naar de reactie.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat die bussen met Indiërs maar komen naar Pierewaaiersrijk :D Op eigen kosten dan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey hoi,

Ik heb inderdaad publiekelijk duidelijk gemaakt dat de uitslag van de DJ contest ernstig discutabel is.

Om het even kort samen te vatten, niets nieuws onder de zon verder (kwaad is toch al geschied);

Het is overduidelijk dat er enkele kandidaten door het opkopen van likes in de top 5 zijn gekomen. Dat dat gebeurt, daar ontkom je niet aan en dat was ook niet echt mijn punt van kritiek. Ik had er het vertrouwen in dat de organisatie dit op zou vallen en deze kandidaten niet zou laten winnen of op z'n minst hun inzending veel minder zou laten meewegen. Als er enige vorm van screening had plaatsgevonden, dan kan je door een simpele FB Like check zien dat Hard Energy 40 Nederlandse likes heeft, en de rest uit Egypte / Bangladesh komen. Deze jongeman heeft buiten een post op zijn artiestenpagina totaal geen promotie gevoerd en vrijwel alle interactie op zijn FB pagina komt van nep accounts. Dit geeft 99% zekerheid dat hij niet eerlijk in die top 5 terecht is gekomen. Zijn 'overwinning' duidt op het totaal ontbreken van screening, en wekt het idee dat er totaal niet naar de inzendingen gekeken is en simpelweg binnen 10 minuutjes gekeken is naar wie de meeste FB likes heeft op zijn artiesten pagina.

Ik heb wat contact gehad met de organisatie en ik hoop dat ze inzien dat je zo'n makkelijke afhandeling niet kan maken naar de andere kandidaten, die moeite hebben gedaan voor hun inzending en die wél proberen wat voor te stellen en waarvan niet hun hele imago rust op gebakken lucht. De organisatie kwam zo sympathiek over naar jongere artiesten door het aanbieden van een mainstage plaats maar dit wordt totaal teniet gedaan door de afhandeling hiervan.

Ik ben er geen fan van om zomaar dingen over de gang van organisaties openbaar op het internet te gooien (komt altijd wel bij je terug) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht en het moet eens een keer afgelopen zijn met heel dat makkelijk gedoe rond DJ Contests. Bovendien schiet je je als organisatie in de voeten als je dit zo afhandelt en naar buiten komt. Ook al was het zonder mijn statement mss niet zo duidelijk naar buiten gekomen, veel mensen denken er wel zo over. Het is duidelijk dat Hard Energy deze plaats op deze manier niet verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten