Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Daardoor wel de set van Thera vs Caine gemist, wat ik dan achteraf wel weer jammer vond.

Was tijdens Thera en Caine overigens wel gezellig en er stonden veel bekenden van ons daar, dus had je ook wel tof gevonden.
Het feestcafé was trouwens ook wel baas en bij dj Jantje in die blokhut was het helemaal geniaal. Overigens wel retedruk, die puilde echt helemaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd carnavalsweekend achter de rug. M'n eerste keer in Brabant, gezellige boel daar.
Vrijwel alleen bij de main gestaan. Ik geloofde het wel in de rawtent. Thera vs Caine was een prima set. Al had ik toch een wat meer carnavalsachtige set verwacht met wat oudere tracks zoals 2-1, Happy Face, Ding Dong, ect..
Was ook niet klaar voor de Hardcore zo vroeg in de set.

De set van de zaterdag was ongetwijfeld die van D-Block & S-te-Fan. S/O naar Hekzitter voor de snoeisessie.
Snollebollekes = Cultheld :worship:

Zondag was muzikaal niet zo interessant als zaterdag. Da Tweekaz nog eens kunnen waarderen na lange tijd met hun blije meuk :)
Die outfits van B-Freqz en de B-Front-imitatie van Niels xd
Had graag nog een bezoekje gebracht aan het feestcafe maar het was daar intents druk.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:32 
 
Hardtraxxer

Hier alleen de zondag geweest. In het begin was het vrij rustig en tam vond ik, je kon merken dat het hele feestje nog een beetje op gang moest komen.

Vanaf B-Front&Frequencerz zat de sfeer er goed in en heb ik me prima vermaakt op main links voor :)
Nadeel van het feestje vond ik dat de tijd voorbij vloog en het zo 9 uur was. Had van mij nog wel wat langer mogen duren.

Enige achterlijke moment vond ik dat ze bij de outrageous tent op een gegeven moment maar een aantal mensen tegelijk naar binnen lieten.. er stond dus een aardige rij.
Een aantal van ons wilde naar binnen om even op te warmen dus moesten we wel aansluiten.. je werd nog net niet plat gedrukt :/
Kom je eindelijk binnen... is de tent maar half vol :lol: :lol:

Verder niks aan te merken op dit feestje, volgend jaar weer aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Enige achterlijke moment vond ik dat ze bij de outrageous tent op een gegeven moment maar een aantal mensen tegelijk naar binnen lieten.. er stond dus een aardige rij.
Een aantal van ons wilde naar binnen om even op te warmen dus moesten we wel aansluiten.. je werd nog net niet plat gedrukt :/
Kom je eindelijk binnen... is de tent maar half vol :lol: :lol:


Dit was zaterdag tijdens Partyraiser ook inderdaad, erg gek want de tent was verre van vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook tijdens D-Sturb alleen toen stond t wel aardig vol. Moest plassen maar zag dat er hekken voor stonden dus toch maar ff gewacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben tijdens D-Sturb de tent uit gegaan en het was redelijk druk maar totaal niet vol en toch werd men bij de ingang tegen gehouden, ja.
Overigens bij dj Jantje in het feestcafé ook, maar daar was het wél bomvol. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoals van gewend van kloontjes was het weer puur genieten.
zondag wel betere sfeer dan zaterdag en tering wat een hoop volk die niet uit brabant kwamen, kreeg zelfs te horen dat ik een raar accent had en ik kom nog wel uit brabant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Prima feestje! Die set van Thera.. :love: :love:

Overigens waren er voor mijn gevoel echt veel te veel kaarten verkocht. :thumbdown: Als linksvoor de paniek was uitgebroken door die drukte dan had het wel eens slecht kunnen aflopen. Ik heb nog nooit in een situatie gezeten op een festival waar ik zo dacht als zaterdag:ik moet hier weg. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad zaterdag!
Lekker weer, goed sfeertje en het bier vloeide rijkelijk :beer:

Ben alleen bij de Main geweest, stage zag er goed uit en over het algemeen ook prima setjes. Warface was daar wel een dieptepunt wat mij betreft. Heb al niet zoveel met zijn stijl, maar het had ook echt totaal niks met carnaval te maken... :thumbdown:

Al met al meer dan prima vermaakt en ik ben er volgend jaar denk ik wel weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 11:22 
 
Hardtraxxer

wokkie schreef:
zoals van gewend van kloontjes was het weer puur genieten.
zondag wel betere sfeer dan zaterdag en tering wat een hoop volk die niet uit brabant kwamen, kreeg zelfs te horen dat ik een raar accent had en ik kom nog wel uit brabant xd


Ben zaterdag niet geweest dus kan niet over de sfeer oordelen op zaterdag.. De sfeer zondag vond ik echt super, toen wij net binnen waren was het redelijk tam en dood.
Maar eenmaal vanaf een uur of 5 toen we weer terug kwamen op main ging het goed los tot 9 uur! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Compilatie van de zaterdag gemaakt

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Compilatie van de zaterdag gemaakt



Heggenschaar ik hou van jou! (L) Lekker handig om met je MiwerTube filmpjes onder heggenschaar te uploaden! :worship:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Onderhand wisten we het wel, maar wel mooi dat hij zo goed is in het verbergen er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: Wie is die Miwer waar jullie het telkens over hebben???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Lekker handig om met je MiwerTube filmpjes onder heggenschaar te uploaden!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
:lol:

Onderhand wisten we het wel, maar wel mooi dat hij zo goed is in het verbergen er van.

Ja even mijn youtube acount miwer genoemd om de verwarring nog groter te maken. Zo moeilijk is die naam aanpassen niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Broken Balance schreef:
:lol:

Onderhand wisten we het wel, maar wel mooi dat hij zo goed is in het verbergen er van.

Ja even mijn youtube acount miwer genoemd om de verwarring nog groter te maken. Zo moeilijk is die naam aanpassen niet ;)


Hahahahahahah, wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha heerlijk weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahah keerl. Vond het al knap dat je het dit keer zo lang volhield :lol:
En nog blijven ontkennen ook :lol:

THArdstyler schreef:
:lol: :lol: Wie is die Miwer waar jullie het telkens over hebben???

member/Miwer/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Broken Balance schreef:
:lol:

Onderhand wisten we het wel, maar wel mooi dat hij zo goed is in het verbergen er van.

Ja even mijn youtube acount miwer genoemd om de verwarring nog groter te maken. Zo moeilijk is die naam aanpassen niet ;)


Heggenschaar is de tweede Hennie Spekkenbonen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
THArdstyler schreef:
:lol: :lol: Wie is die Miwer waar jullie het telkens over hebben???

member/Miwer/

Ja i know, had het beter in een quote van heggenschaar kunnen maken. Zo bedoelde ik het namelijk, dat zei hij telkens :P Heerlijk blijven ontkennen, fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:21 
 
Hardtraxx Addict

Tsja ik ken miwer nou eenmaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten