Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:06 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Dan heb je mensen wel veel tijd gegeven om hier te reageren :lol:

Eventueel was iemand hier sneller geweest, dat weet je niet hè -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De snelle brillen gaan zaterdag pas op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet meer, ik heb hier echt zo belachelijk veel zin in :yay: :yay: :yay: :yay:


:beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 21:23 
 
Hardtraxxer

:yay: Zin in morgen! Te herkennen als clown, zowel outfit als gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer de wei in morgen! Te herkennen aan mijn koeienpak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Voor degene die nog een ticket zochten, TS staan er nu genoeg.

Om 10 uur vertrekt de bus, heb er zin in. Te herkennen aan mn volledig witte kapiteins pak
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier vertrekt de bus rond kwart over 1. Te herkennen aan straaljagerpiloten overall (en zonnebril).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo beroerd als een hond. Verkleed als hippie. Zwart haar met mooie rode vlechten er in. Tot vanmiddag :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ook maar eens die kant op!
Te herkennen aan een indianen pak, veren op m’n kop en bier in m’n hand!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 12:59 
 
Hardtraxxer

Tot vanmiddag :beer: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 15:23 
 
Hardtraxx Elite

15.00 uur deetox linksvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat fucking slecht geregeld met al die tering bussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 00:30 
 
Hardtraxx Elite

Hoogtepunten waren wel echt Thera vs Caine. Ook vond ik sound rush lekker draaien. Verder Nando nog ff gesproken, ik vond zijn tracklist echt tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vollebak wast. Thera absolute eindbaas, bijna alleen maar gated kicks gehoord met als hoogtepunt die remix van Yoji huppeldepup. Flink rammelen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 02:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n eerste keer carnaval en heb me echt enorm vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 03:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na 4 uur reizen eindelijk thuis. Lekker feestje, heerlijk weertje en goeie setjes. Nogmaals de pendelbussen terug extreem waardeloos. Wij dachten slim n kwartier eerder weg te gaan voor de eerste bus en hebben uiteindelijk anderhalf uur staan wachten voor de eerste bus kwam. Waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt. Was supergezellig, zonnetje erbij. Wat wil je nog meer? Alleen de kou was op het laatst niet meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sennid schreef:
Alleen de kou was op het laatst niet meer te doen.


Ik zag 's middags een paar filmpjes voorbij komen en toen leek het wel lekker met dat zonnetje erbij. Maar idd, is dat op het eind niet facking koud? Sta je daar in je pakje te koukleumen :surrender:


's middags was het echt prima te doen. Was wel koud maar er stond geen wind. Toen het bijna ging regenen kwam de wind en toen werd het verschrikkelijk koud. Had al handschoenen daar gekocht en een trui aangedaan maar had misschien nog een jas kunnen meenemen. En 3 kwartier bij een bushalte staan om op de bus te wachten hielp ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldig feest gehad, wat een gezellige mensen en leuke setjes. Iedereen in voor een praatje, top!

Maar wat een verschrikkelijk nara nasmaak heeft die busreis veroorzaakt... na anderhalf uur wachten zaten we eindelijk in een bus die vervolgens ook nog kapot ging. Weer een uur verder pas in de bus waardoor we maar tot Utrecht konden reizen aangezien het al veel te laat was. Jammer, hierdoor de hoofdprijs moeten betalen voor een taxirit..

Erg zonde want op het feest zelf had ik echt niks aan te merken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een gezellig feest. Ik vind het alleen jammer dat dit nu weer zo grootschalig is geworden allemaal. Het is ooit allemaal begonnen met wat dweilwagens die de muziek aan elkaar aansloten op het plein in Udenhout. Weer flink lopen maaien met wat hardtraxxers. Set van Thera vs Caine was niet normaal. Platen van Caine kunnen mij eigenlijk nooit zo boeien maar samen met de platen van Thera was dit eigenlijk best prima! Speciale vermelding voor Simon10pont die gewoon 1,5 uur in zijn eentje naar Moergestel komt rijden om Carnaval te vieren. respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Speciale vermelding voor Simon10pont die gewoon 1,5 uur in zijn eentje naar Moergestel komt rijden om Carnaval te vieren. respect :worship:


Eind vorig jaar op We Are Hardstyle: "Volgend jaar ga ik wel minder feesten doen". xd Eeuwige strijder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het einde met Job en Ramon nog een mooie, diepe buiging voor Simon gedaan om ons respect aan hem te tonen. Strijder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils en pep harken mit mien forummoat'n. D

:thumbup:

told ya :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super gezellige dag gehad. Natuurlijk alles getroffen met het weer. Geen last van de kou gehad heel de dag, gelukkig. Vond de raw tent maar kut, want dat precies niets met carnaval te maken. Daardoor wel de set van Thera vs Caine gemist, wat ik dan achteraf wel weer jammer vond. Geluid was prima in orde overal. Verder helemaal niets op aan te merken :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:16 
 
Hardtraxxer

Geweldige dag gehad hier. Vrijwel hele dag op de main gestaan. Kreeg al helemaal het festivalgevoel tijdens DBSTF - We turn the lights out in combinatie met een biertje en zonnetje. :love: Mij zie je volgend jaar zeker terug!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten