We gaan een gedeelte gebruiken!wrote:Heel nice! Wordt de hele main zaal van 013 gebruikt of een deel ervan? Ben wel benieuwd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
€35 inclusief fees.wrote:Wat kost een kaartje?
wrote:We gaan een gedeelte gebruiken!wrote:Heel nice! Wordt de hele main zaal van 013 gebruikt of een deel ervan? Ben wel benieuwd
Poah dit gaat echt zo goed worden. Hopelijk kan iedereen die ook echt een liefhebber is vanuit hier er nog bij zijn, want dit wordt me een partij goed
-
A
Kaartjes binnu 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kaarten binnen, dit wordt top 
wrote:Hopelijk dit keer wel bingo

Onze groep is nu een man of 15 groot geloof ik, lekker met de trein vanuit Zeeland die kant op. Voelt haast als een soort koffieconcert, nu het om 12 uur begint. And I love it. Vroeg pieken en weer thuis rond 23:00
. Echt meer dan prima.
Meteen hierna is Subquake heb ik gehoord, dus ik blijf lekker hangen voor een double headerwrote:Vroeg pieken en weer thuis rond 23:00. Echt meer dan prima.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ben er ook bij! De eufo hype maar eens meemaken

Gezellig mannen! Mooi dat iedereen er op deze manier toch nog bij kan zijn! 
Nu gelukkig wel mn kaarten binnen
Onwijs veel zin in!
Onwijs veel zin in!
-
L
- 4 posts member since 2023
- last seen Oct 2023
Dat klonk even als een goed idee zeg, al zie ik op de website van 013 dat "THE ROCKETMAN PRESENTS: THE LAUNCH" om 23:00 begint. ook knallen, maar wel wat anderswrote:Meteen hierna is Subquake heb ik gehoord, dus ik blijf lekker hangen voor een double headerwrote:Vroeg pieken en weer thuis rond 23:00. Echt meer dan prima.
.
Gvd zin in gvdwrote:Kaarten binnen, dit wordt top
Jah, zin in!
Laat die melodietjes maar noar Tilburg komen.
Laat die melodietjes maar noar Tilburg komen.
Ook tickets weten te bemachtigen dus aanwezig, zoveel namen hier aanwezig die ik altijd wel wil zien maar vaak geprogrammeerd staan met wat anders vets op grote festivals. Nu mooi alles in een keer meepakken 
-
A
1 kaartje teveel gehaald, mag voor normale prijs weg!
Moest wel, kreeg al doodsbedreigingen op de mat.wrote:Toch in de hoofdzaal?! Aanwezig
Sorry nog, ik schoot wat door.wrote:Moest wel, kreeg al doodsbedreigingen op de mat.wrote:Toch in de hoofdzaal?! Aanwezig