Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Van euforie is het maar een klein stapje tot gezellig toch?


De WC is nooit ver weg in de 013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel te merken dat men het toch lastig vind om het "eindigen met harder" concept los te laten.

Imo hoeft dit niet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is wel te merken dat men het toch lastig vind om het "eindigen met harder" concept los te laten.

Imo hoeft dit niet eigenlijk.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is wel te merken dat men het toch lastig vind om het "eindigen met harder" concept los te laten.

Imo hoeft dit niet eigenlijk.


Imo wel, want als je niet enigszins opbouwt over een dag, zelfs binnen het melodieuze, heb je een vrij eentonig feest. Dit geldt niet alleen voor dit subgenre maar voor de rest ook. Ook bij feesten als Euphoria had je op het einde wel een Devin Wild, Atmozfears e.d., nog steeds euforisch/melodieus maar met her en der wel wat stevigere kicks.

Hoe kijk je dan tegen namen als Thera of Posyden aan, die qua stijl dus heel melodieus/euforisch zijn maar qua kicks natuurlijk wel steviger. Zelfs D-Charged zit op een veel hoger tempo met meer raw achtige kicks en zijn platen werden ook door namen als B-Front gedraaid. Ook Prefix & Density hun laatste album was vrij melodieus, maar niet raw oid.

Ik heb het hier over binnen melodieuze hardstyle opbouwen (en het dan nog bij platen houden die dat grotendeels zijn en niet raw platen met een melodie). Het is iets voor de laatste act of een na laatste (zeker als je classics er bij pakt van bijv The Pitcher die vaak wat steviger zijn), niet voor het gros van het feest, want voor dat soort namen kom ik eveneens voor de sterke melodieen, niet eens dat het iets hardere (maar nog steeds gewone) kicks zijn.

Want tot nu toe lijkt me dit feest tof om de gezelligheid en de sfeer, maar 9 uur lang de zelfde euforische formule staat me persoonlijk wel tegen en wordt het straks meer 4 uur feesten en 5 uur bekoenkelen met de autistische brigade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Het is wel te merken dat men het toch lastig vind om het "eindigen met harder" concept los te laten.

Imo hoeft dit niet eigenlijk.


Imo wel, want als je niet enigszins opbouwt over een dag, zelfs binnen het melodieuze, heb je een vrij eentonig feest. Dit geldt niet alleen voor dit subgenre maar voor de rest ook. Ook bij feesten als Euphoria had je op het einde wel een Devin Wild, Atmozfears e.d., nog steeds euforisch/melodieus maar met her en der wel wat stevigere kicks.

Hoe kijk je dan tegen namen als Thera of Posyden aan, die qua stijl dus heel melodieus/euforisch zijn maar qua kicks natuurlijk wel steviger. Zelfs D-Charged zit op een veel hoger tempo met meer raw achtige kicks en zijn platen werden ook door namen als B-Front gedraaid. Ook Prefix & Density hun laatste album was vrij melodieus, maar niet raw oid.

Ik heb het hier over binnen melodieuze hardstyle opbouwen (en het dan nog bij platen houden die dat grotendeels zijn en niet raw platen met een melodie). Het is iets voor de laatste act of een na laatste (zeker als je classics er bij pakt van bijv The Pitcher die vaak wat steviger zijn), niet voor het gros van het feest, want voor dat soort namen kom ik eveneens voor de sterke melodieen, niet eens dat het iets hardere (maar nog steeds gewone) kicks zijn.

Want tot nu toe lijkt me dit feest tof om de gezelligheid en de sfeer, maar 9 uur lang de zelfde euforische formule staat me persoonlijk wel tegen en wordt het straks meer 4 uur feesten en 5 uur bekoenkelen met de autistische brigade.

Iedereen heeft hier het feest van zijn leven gehad dus waarom moet het toch anders? Ik zou zeggen gewoon zo laten.

Ik ben er trouwens de volgende keer ook sowieso bij. Baalde enorm dat ik moest werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 23:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is ook niet een verandering die moet, gewoon een persoonlijke voorkeur. Dat was het hele punt ook in het begin. Ik en een ander spreken de voorkeur uit voor een afsluit act/opbouw die eveneens melodieus gefocust is maar dan in een iets bredere zin.

Dat hoeft niet meteen als een aanval op het concept te worden gezien ;). Het is niet alsof ik D-Sturb, Act Of Rage of Vertile daar wil hebben oid. Al weet ik wel dat een andere mening dan de Hardtraxx consensus hebben een doodstraf op staat natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De 'Melodic Madness'-set komt vanavond online op YouTube! :loving:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten