Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Jay Reeve presents Melodic Madness

Time
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Rickzel wrote:
Jay Reeve wrote:
Brainweavers wrote:Toch in de hoofdzaal?! Aanwezig :thumbsup:
Moest wel, kreeg al doodsbedreigingen op de mat.
Sorry nog, ik schoot wat door.
No worries. De doodsbedreiging werd gecompenseerd door het lief kaartje van Remi & vriendin.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Waarna ik doodsbedreigingen kreeg ... Dan is het cirkeltje weer rond.

Na de Ecstatic release-party hé-lé-maal hyped voor deze. :love:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Aangezien ik toch bij dit feest dikke Euphoria sferen verwacht van vroeger.. Hoop ik toch wel een Wildstylez - Extraordinary Happiness (Jay Reeve remix) te horen :innocent:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Brainweavers wrote:Aangezien ik toch bij dit feest dikke Euphoria sferen verwacht van vroeger.. Hoop ik toch wel een Wildstylez - Extraordinary Happiness (Jay Reeve remix) te horen :innocent:
Sound Rush - Magical mag ook!
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Nuracore wrote:Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1
Mocht ticketswap oid niet lukken, is er altijd nog de mogelijkheid om hier aan te melden:
https://arep.co/w/melodic-madness-waiti ... cS4nk9zkx0

Dan ben je de eerste in de rij voor eventueel gecancelde tickets die opnieuw in de verkoop gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Jay Reeve wrote:
Mocht ticketswap oid niet lukken, is er altijd nog de mogelijkheid om hier aan te melden:

Dan ben je de eerste in de rij voor eventueel gecancelde tickets die opnieuw in de verkoop gaan.
Die is hier lid van maar elke keer als er wat beschikbaar is zijn ze gelijk weer weg :P
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Nuracore wrote:
Jay Reeve wrote:

Die is hier lid van maar elke keer als er wat beschikbaar is zijn ze gelijk weer weg :P
Als het goed is gaan al die tickets tegelijk opnieuw in de verkoop, waarschijnlijk ergens in de week voor het event.
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Voor de liefhebbers:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Mooie inkijk in de keuken van Rebirth. Die dit concept toch naar een hoger niveautje hebben getild.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Leuke podcast met 'de vaandeldrager van de euforische hardstyle'. :clap:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Zaagkick wrote:Voor de liefhebbers:

View on YouTube
Heel sterke aflevering. Heel hyped ook voor Melodic Madness. Ook groot voorstander van Melodic Madness hostings op andere festivals :D
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Ik heb echt belachelijk veel zin in dit feest. Dit word echt ongekend een dag vol met kippevel en hoop meer Melodic Madness events of stages te zien. Echt heel goed ook om te zien dat er heel veel animo voor een feest als dit is en hoop dus ook dat Euforisch echt volgend jaar heel sterk terug komt.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Vanmiddag tijdens het lopen de aflevering geluisterd. Leuke en interessante aflevering! Mooi om te horen dat er actie wordt ondernomen door zowel artiesten als organisaties (bv. Rebirth) om euforische hardstyle weer op de kaart te zetten. Namen als Solstice, Jay Reeve en Ecstatic zie ik op dit moment als uithangbord van de euforische hardstyle en zorgen met hun producties ook voor nieuwe aanwas qua luisteraars/fans.

Persoonlijk vond ik de euforische kant van hardstyle na 2018 over het algemeen ook steeds minder worden en toen ben ik ook meer richting raw/(raw)classics gegaan. De afgelopen jaren is er natuurlijk het éénn en het ander veranderd waardoor ik nu toch weer vaker naar euforische hardstyle luister. Ook in mijn directe omgeving merk ik op dat de vraag naar euforische feestjes begint toe te nemen. Een jaar of drie geleden had ik niemand van mijn vrienden meegekregen naar een euforisch feest, dat is nu echt wel anders.

Verder nog even terugkomend op de podcast. In de podcast ging het over een vervolg op het feest van 3 februari en als ik Jay Reeve zo hoorde ligt dat wel in de lijn der verwachtingen. Daarna ving ik nog wat dingen op over stage hostings op festivals en kleine intieme feestjes. Ik denk dat je met beiden goed inspeelt op de kracht van de huidige stroming, namelijk het crëeren van een intieme sfeer en de connectie tussen artiest/bezoekers behouden. Daar was het albumfeest van Ecstatic laatst een goed voorbeeld van, net als de Melodic Madness set op Rebirth afgelopen jaar. Als ik dat zo hoor zie ik het toch wel positief in en zou dat voor mij persoonlijk ook zorgen dat ik hardstyle feesten zal blijven bezoeken.

Laat 2024 maar komen, 'hét jaar van de euforische hardstyle!' :yay:
Last edited by PEPii on , edited 6 times in total.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Nuracore wrote:Ik heb echt belachelijk veel zin in dit feest. Dit word echt ongekend een dag vol met kippevel en hoop meer Melodic Madness events of stages te zien. Echt heel goed ook om te zien dat er heel veel animo voor een feest als dit is en hoop dus ook dat Euforisch echt volgend jaar heel sterk terug komt.
Dit wordt inderdaad een dag vol kippenvel. Ook heerlijk dat het overdag is gezien het feit dat ik wel even een heel eind moet rijden. Zit echter ook te twijfelen om misschien toch een hotelkamer te boeken.
E
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2023
Kan hier ook echt al naar uitkijken
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja kijk flink uit naar deze. Heerlijk een dagje zweven. :loving:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
origins verkocht, hier tickets voor geregeld.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Hard4Us wrote:origins verkocht, hier tickets voor geregeld.
Goeie keuze.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Keurig
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Vergeven
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik ben nog op zoek naar 1 ticket voor een maat van me!
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Even 4 weken in winterslaap tot deze fissa. Perfecte gelegenheid om het (feest)jaar weer af te trappen.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Mocht er iemand nog een kaartje te koop hebben, dan houd ik me graag aanbevolen ^^
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
View on SoundCloud

:clap: