Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jay Reeve schreef:
Brainweavers schreef:
Toch in de hoofdzaal?! Aanwezig :thumbsup:


Moest wel, kreeg al doodsbedreigingen op de mat.


Sorry nog, ik schoot wat door.


No worries. De doodsbedreiging werd gecompenseerd door het lief kaartje van Remi & vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarna ik doodsbedreigingen kreeg ... Dan is het cirkeltje weer rond.

Na de Ecstatic release-party hé-lé-maal hyped voor deze. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien ik toch bij dit feest dikke Euphoria sferen verwacht van vroeger.. Hoop ik toch wel een Wildstylez - Extraordinary Happiness (Jay Reeve remix) te horen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Aangezien ik toch bij dit feest dikke Euphoria sferen verwacht van vroeger.. Hoop ik toch wel een Wildstylez - Extraordinary Happiness (Jay Reeve remix) te horen :innocent:

Sound Rush - Magical mag ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1


Mocht ticketswap oid niet lukken, is er altijd nog de mogelijkheid om hier aan te melden:
https://arep.co/w/melodic-madness-waiti ... cS4nk9zkx0

Dan ben je de eerste in de rij voor eventueel gecancelde tickets die opnieuw in de verkoop gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Nuracore schreef:
Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1


Mocht ticketswap oid niet lukken, is er altijd nog de mogelijkheid om hier aan te melden:
https://arep.co/w/melodic-madness-waiti ... cS4nk9zkx0

Dan ben je de eerste in de rij voor eventueel gecancelde tickets die opnieuw in de verkoop gaan.

Die is hier lid van maar elke keer als er wat beschikbaar is zijn ze gelijk weer weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jay Reeve schreef:
Nuracore schreef:
Iemand nog een kaartje over? Maatje van mij zoekt er 1


Mocht ticketswap oid niet lukken, is er altijd nog de mogelijkheid om hier aan te melden:
https://arep.co/w/melodic-madness-waiti ... cS4nk9zkx0

Dan ben je de eerste in de rij voor eventueel gecancelde tickets die opnieuw in de verkoop gaan.

Die is hier lid van maar elke keer als er wat beschikbaar is zijn ze gelijk weer weg :P


Als het goed is gaan al die tickets tegelijk opnieuw in de verkoop, waarschijnlijk ergens in de week voor het event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:06 
 
Hardtraxxer

Voor de liefhebbers:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie inkijk in de keuken van Rebirth. Die dit concept toch naar een hoger niveautje hebben getild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke podcast met 'de vaandeldrager van de euforische hardstyle'. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Voor de liefhebbers:



Heel sterke aflevering. Heel hyped ook voor Melodic Madness. Ook groot voorstander van Melodic Madness hostings op andere festivals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt belachelijk veel zin in dit feest. Dit word echt ongekend een dag vol met kippevel en hoop meer Melodic Madness events of stages te zien. Echt heel goed ook om te zien dat er heel veel animo voor een feest als dit is en hoop dus ook dat Euforisch echt volgend jaar heel sterk terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanmiddag tijdens het lopen de aflevering geluisterd. Leuke en interessante aflevering! Mooi om te horen dat er actie wordt ondernomen door zowel artiesten als organisaties (bv. Rebirth) om euforische hardstyle weer op de kaart te zetten. Namen als Solstice, Jay Reeve en Ecstatic zie ik op dit moment als uithangbord van de euforische hardstyle en zorgen met hun producties ook voor nieuwe aanwas qua luisteraars/fans.

Persoonlijk vond ik de euforische kant van hardstyle na 2018 over het algemeen ook steeds minder worden en toen ben ik ook meer richting raw/(raw)classics gegaan. De afgelopen jaren is er natuurlijk het éénn en het ander veranderd waardoor ik nu toch weer vaker naar euforische hardstyle luister. Ook in mijn directe omgeving merk ik op dat de vraag naar euforische feestjes begint toe te nemen. Een jaar of drie geleden had ik niemand van mijn vrienden meegekregen naar een euforisch feest, dat is nu echt wel anders.

Verder nog even terugkomend op de podcast. In de podcast ging het over een vervolg op het feest van 3 februari en als ik Jay Reeve zo hoorde ligt dat wel in de lijn der verwachtingen. Daarna ving ik nog wat dingen op over stage hostings op festivals en kleine intieme feestjes. Ik denk dat je met beiden goed inspeelt op de kracht van de huidige stroming, namelijk het crëeren van een intieme sfeer en de connectie tussen artiest/bezoekers behouden. Daar was het albumfeest van Ecstatic laatst een goed voorbeeld van, net als de Melodic Madness set op Rebirth afgelopen jaar. Als ik dat zo hoor zie ik het toch wel positief in en zou dat voor mij persoonlijk ook zorgen dat ik hardstyle feesten zal blijven bezoeken.

Laat 2024 maar komen, 'hét jaar van de euforische hardstyle!' :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik heb echt belachelijk veel zin in dit feest. Dit word echt ongekend een dag vol met kippevel en hoop meer Melodic Madness events of stages te zien. Echt heel goed ook om te zien dat er heel veel animo voor een feest als dit is en hoop dus ook dat Euforisch echt volgend jaar heel sterk terug komt.

Dit wordt inderdaad een dag vol kippenvel. Ook heerlijk dat het overdag is gezien het feit dat ik wel even een heel eind moet rijden. Zit echter ook te twijfelen om misschien toch een hotelkamer te boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

Kan hier ook echt al naar uitkijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kijk flink uit naar deze. Heerlijk een dagje zweven. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 10:16 
 
Hardtraxx Elite

origins verkocht, hier tickets voor geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
origins verkocht, hier tickets voor geregeld.


Goeie keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keurig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2024 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog op zoek naar 1 ticket voor een maat van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2024 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even 4 weken in winterslaap tot deze fissa. Perfecte gelegenheid om het (feest)jaar weer af te trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht er iemand nog een kaartje te koop hebben, dan houd ik me graag aanbevolen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten