Hopppaaaaa dit wordt magic.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
Haha ik neem de mijne ook mee, eerste feest weer sinds Qlimax 2019 en de geboorte van onze twee kinderenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
wrote: Edit: mn eigen emailadres dus verkeerd getypt. Lekker bezig lul
Kaarten weten te bemachtigen
Dit wordt echt goud!
-
A
Hoe kan dat?wrote:Wat is hier allemaal gebeurd?!![]()
![]()
1.5 minuut? kunnen we naar het 'Guinness book of records'?
Zonder gein, er was natuurlijk een beperkte capaciteit, maar dit zagen we niet aankomen!
Iedereen bedankt! mocht je geen tickets hebben kunnen bemachtigen, meld je vooral aan voor de waiting-list
Euphoric hardstyle is back on the menu
https://arep.co/m/melodic-madness--wait ... SBCBYD_9d8wrote:Hoe kan dat?wrote:Wat is hier allemaal gebeurd?!![]()
![]()
1.5 minuut? kunnen we naar het 'Guinness book of records'?
Zonder gein, er was natuurlijk een beperkte capaciteit, maar dit zagen we niet aankomen!
Iedereen bedankt! mocht je geen tickets hebben kunnen bemachtigen, meld je vooral aan voor de waiting-list
Euphoric hardstyle is back on the menu
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Tickets binnen en heerlijk zo om de hoek. Alle ingrediënten voor een waanzinnige dag in ieder geval 
-
BHardtraxxer
- 300 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
The fuck?wrote:Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
wrote:Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
Zo niet over mijn grootste fan hé.wrote:Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
Wat is dit nou weer. Ga pvc kicks maken.wrote:Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
Met dank aan Patrickjeb toch nog een ticket kunnen regelen 
Haha, lobi voor deze.wrote:Zo niet over mijn grootste fan hé.wrote:Wist niet dat je rechterhand kon pratenwrote:M'n vriendin riep van de week al dat ze wel verwacht dat 't op het feest weer janken geblazen gaat worden. Mooie dingen.
Nu wel goed voor de waiting-list?wrote:Gvd ik heb niet eens een mail ontvangen, wat is deze.
Zelden zo gebaald dat ik geen kaarten heb voor een feest
Edit: mn eigen emailadres dus verkeerd getypt. Lekker bezig lul
Ja, nu maar hopen dat dat wat wordtwrote:Nu wel goed voor de waiting-list?wrote:Gvd ik heb niet eens een mail ontvangen, wat is deze.
Zelden zo gebaald dat ik geen kaarten heb voor een feest
Edit: mn eigen emailadres dus verkeerd getypt. Lekker bezig lul
Ik vind eigenlijk dat alle bezoekers van de melodic madness set bij rebirth voorrang moeten krijgen
Wat een ongekend fijne line-up! Helaas veel te ver voor mij 
Mainstage it is!
Er komt een beperkt aantal nieuwe tickets beschikbaar aanstaande donderdag! Wil je deze sale niet missen, vergeet je dan vooral niet in te schrijven voor de Waiting List.
https://arep.co/m/melodic-madness--waiting-list
Er komt een beperkt aantal nieuwe tickets beschikbaar aanstaande donderdag! Wil je deze sale niet missen, vergeet je dan vooral niet in te schrijven voor de Waiting List.
https://arep.co/m/melodic-madness--waiting-list
Netjes dat jullie dat hebben kunnen regelen. Groot respect voor de wendbaarheid van Rebirth! Kan er zelf waarschijnlijk niet bij zijn, had anders een goede optie geweest.
Ja goud dit. Hopelijk lukt het nu wel om tickets te scoren