Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Dikke party als vanouds! Echt genotennnn, hopelijk volgen er snel meer van dit soort stages en feestjes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 23:38 
 
Hardtraxxer

Wat een ontzettend dik feest en wat een ontzettend dikke sfeer! Ik wist niet of ik een hele dag euforische hardstyle heel leuk zou vinden, maar het was echt zo ontzettend goed! Solstice die je niet vaak ziet, maar een dijk van een set neerzet. Het meebleren bij Ecstatic en Audiotricz :worship:. Een meer dan dikke comeback van Cyber. Wat heb ik die muziek gemist de afgelopen jaren en zo waren er nog meer bijzondere momenten. Fijn publiek, fijne locatie, vriendelijk personeel, niet te druk. Het enige minuscule puntje van kritiek was voor mij de opbouw van de avond. Adrenalize en Wasted Penguinz deden hun eigen ding en dat is goed, maar het kakte hierdoor wel een beetje in. En het geluid leek soms wat wiebelig. In de loop van de dag was het steeds vaker heel goed, maar op sommige momenten kwamen o.a de kicks niet goed door. Misschien een klein verbeterpuntje, maar niet meer dan dat. 9 november staat alweer in de agenda :worship:

Nog een paar kleine sfeerbeelden (zijn niet van mij):









Amen… :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
. Het enige minuscule puntje van kritiek was voor mij de opbouw van de avond. Adrenalize en Wasted Penguinz deden hun eigen ding en dat is goed, maar het kakte hierdoor wel een beetje in. Misschien een klein verbeterpuntje, maar niet meer dan dat. 9 november staat alweer in de agenda :worship:


Met Adrenalize had ik er niet zoveel last van maar bij WP had ik idd ook gemengde gevoelens. Ergens is het leuk idd dat er eens een feest afgesloten wordt door een wat rustigere artiest (geen raw, hardcore, hoge bpm etc) maar dit was wel érg rustig naar mijn zin. Zeker omdat DK/Galactixx daarvoor een best wel energieke set neerzetten.
Een iets hoger tempo in het mixen bij WP had al veel goedgemaakt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Jawel schreef:
. Het enige minuscule puntje van kritiek was voor mij de opbouw van de avond. Adrenalize en Wasted Penguinz deden hun eigen ding en dat is goed, maar het kakte hierdoor wel een beetje in. Misschien een klein verbeterpuntje, maar niet meer dan dat. 9 november staat alweer in de agenda :worship:


Met Adrenalize had ik er niet zoveel last van maar bij WP had ik idd ook gemengde gevoelens. Ergens is het leuk idd dat er eens een feest afgesloten wordt door een wat rustigere artiest (geen raw, hardcore, hoge bpm etc) maar dit was wel érg rustig naar mijn zin. Zeker omdat DK/Galactixx daarvoor een best wel energieke set neerzetten.
Een iets hoger tempo in het mixen bij WP had al veel goedgemaakt denk ik


In het begin mixte WP midintro op outros maar de moderne tracks zijn gewoon kort en missen vaak mids. Helaas is dit de trend van tegenwoordig en dat maakt het mixen saai. Zo ook bij Adrenalize.

Hopelijk wederkeert de mid intros ook wat meer komende jaren. Maar het mixen blijft iets van vroeger helaas. Djs zijn nu meer entertainers dan echt DJs en dat is wel jammer.

Wat Jay Reeve neerzette is wel ontzettend vet. Dat mixwerk was heerlijk en de drive zat er goed in!

Desniettemin vond ik het echt een verademing om een feest niet met dood en verderf kicks af te sluiten. Ideaal zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het meeste wel al gezegd is, wat een ontzettend fijne dag was dit. Ook complimenten voor hoe het geluid dit keer stond afgestemd, huiverde hier wel een beetje voor na de vorige keer 013 maar dat was nu echt dik in orde. Verder nog altijd schor van het meeschreeuwen met de muziek en bijpraten met zo ontzettend veel mensen, dan weet je ook gewoon dat het een goede dag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja exact mijn gedachte, wbt de opbouw, denk dat je onbewust toch een soort van verloop in de avond wil, nou snap ik dat dit wel echt een soort "statement" was om te laten zien dat deze kant van de hardstyle nog alive and kicking was, maar puur kijkend naat het feest zou het wel licht de voorkeur hebben.

Hoop echt dat dit een kickstart is voor een scene die wat meer in balans gaat zijn, ik zou alitjd grotendeels de raw de voorkeur blijven geven, maar het is wel heerlijk om de mogelijkheid te hebben om af en toe ook eens dit soort setjes te kunnen zien op leuke podia!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 10:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kakte juist op het eind van de Galactixx en Demi Kanon set in, door platen zoals die DM & Vertile collab. Maar de sfeer tijdens Wasted Penguinz was daarna weer helemaal genieten, niet boeiende dat het de laatste set was. Voor mij was het zo helemaal prima en hoeft een opbouw naar iets harder helemaal niet voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp me niet verkeerd, ik verwacht ook niet dat je hier Vertile en Rebellion moet horen. Maar een Atmozfears afsluiter in z'n huidige stijl of een comeback van MYST zou imo perfect passen om een beetje opbouw te krijgen.

Maargoed dat is ook wel echt heel persoonlijk natuuriljk, kan me ook voorstellen dat je voor zo'n event juist alle spots op de lineup wil bewaren voor kansen voor de écht euforische namen omdat ze zo schaars zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 11:05 
 
Hardtraxxer

wat n sfeer als ik die filmpjes terugkijk, ongekend gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 11:07 
 
Hardtraxx Elite

Was weer even geleden dat ik een feest bezocht had.
Heb er goed van genoten, met veel bekende bijgepraat.
Had in eerste instantie het gevoel dat ik de muziek na een paar setjes wel zat zou zijn maar dat was niet het geval.

Wat Rick zegt, mijn voorkeur gaat ook meer uit naar de raw, maar dan de specifieke sound van Spoon, oude Theracords etc. De huidige raw is, op een paar enkele namen na (Element, Adjuzt etc.) niet meer mijn ding.

Ik ging ook met 0 verwachtingen naar dit feest, wel wetende dat het iets vets zou worden omdat ik de melodic madness set op Rebirth gezien heb en dat was gruwelijk qua sfeer en oude euforische klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Had in eerste instantie het gevoel dat ik de muziek na een paar setjes wel zat zou zijn maar dat was niet het geval.


Dat heeft me ook positief verrast. Op zo'n thema avond waarop je inzoomt op euforische hardstyle ga je de diversiteit iets meer zien denk ik. Vond het zo leuk om te horen hoe bijv Wasted Penguinz vooral crunchy kicks als afsluiter had. Keer wat anders!

wootum schreef:
Ik kakte juist op het eind van de Galactixx en Demi Kanon set in, door platen zoals die DM & Vertile collab.


Ze hadden een paar mid intro's / tracks waarvan ik dacht; oei, dit valt qua sound precies in het segment waarvoor we niet hier komen vandaag, maar voor die paar keer maakt dat mij eigenlijk ook niet zo veel uit. Was vooral mooi om het contrast even mee te krijgen.

En kan meepraten over die energie die werd gevoeld in de zaal. Zelden zoveel handjes de lucht in gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het meeste is al gezegd. Super leuk feest gehad, super goede sfeer en hele leuke setjes. Ook gemerkt dat ik de afgelopen jaren wat parels heb gemist, maar mooi dat die nu voorbij kwamen.

Het geluid vond ik niet altijd even goed. Je moest in de lijn van de speakers staan voor beter geluid, maar ook dan was het niet altijd goed. Jammer dat DK&G soms kicks draaiden die volledig buiten 'Melodic Madness' lagen, maar het was gezellig genoeg om daar overheen te praten. Ik zie sommige mensen ook namen roepen die ik graag niet zie op de volgende editie. Hou het maar zoals nu, alleen euforisch en laat de opbouw naar 'hardere' Hardstyle maar zitten. Devin Wild bijv. vind ik top op een feest, maar zou hem hier niet vinden passen.

Ik kan niet wachten op de volgende editie :loving: Ik hoop op Horyzon, Progressive HS en Geck-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ze hadden een paar mid intro's / tracks waarvan ik dacht; oei, dit valt qua sound precies in het segment waarvoor we niet hier komen vandaag, maar voor die paar keer maakt dat mij eigenlijk ook niet zo veel uit. Was vooral mooi om het contrast even mee te krijgen.

Ja, bij een van die platen verontschuldigde een van de twee zich op voorhand al meteen. "Het wordt melodisch hoor jongens" :lol:

Ook wel grappig om te zien dat (waar ik stond tenminste) de mensen er ook niet zoveel mee leken te kunnen. Misschien inderdaad wel met de gedachte van 'hier komen we vandaag niet voor'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo wat was dit een geweldig feestje zeg.
Lang geleden dat ik zo genoten heb. :loving:

Wat een geweldige sfeer en setjes.
Zat er vanaf binnenkomst meteen lekker in, met als hoogtepunt denk ik toch het terugzien en horen van Cyber.

Laat dit de nieuwe maatstaf maar weer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Laat dit de nieuwe maatstaf maar weer worden.


Hoeft ook niet óf het één óf het ander te zijn natuurlijk, zoals het eerder altijd was. Maar beter in balans zou top zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga al tijden niet meer naar feesten door een gebrek aan euphorische keus.

Als ik dit zo zie en hoor, ben ik strontjaloers. Potdomme wat mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Laat dit de nieuwe maatstaf maar weer worden.


Hoeft ook niet óf het één óf het ander te zijn natuurlijk, zoals het eerder altijd was. Maar beter in balans zou top zijn.

Wat, dus we mogen geen geweldige feestjes hebben en kutfeestjes maar alle feestjes moeten middelmatig worden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 17:19 
 
Hardtraxxer

Ik hoop gewoon dat het niet alleen nog bij de editie van 9 november blijft, aangezien ze het over one more time hebben.
Ik ga niet zo vaak meer naar feesten, maar dit heeft het vlammetje bij mij wel weer aangewakkerd. En zou zo'n soort evenement minstens 1x per jaar echt wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Laat dit de nieuwe maatstaf maar weer worden.


Hoeft ook niet óf het één óf het ander te zijn natuurlijk, zoals het eerder altijd was. Maar beter in balans zou top zijn.

Wat, dus we mogen geen geweldige feestjes hebben en kutfeestjes maar alle feestjes moeten middelmatig worden? :lol:


Wat bedoel je in godsnaam pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iedereen van dit forum bedankt voor letterlijk de mooiste dag van m'n leven! Wat er afgelopen weekend is gebeurd is niet te bevatten en had ik nooit durven dromen. Maar samen hebben we het geflikt door te blijven geloven in de mooiste muziek op deze aardbol! :love: (L)

Hopelijk tot 9 november allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tracklist Melodic Madness set:

01. Jay Reeve ft. ATILAX - Melodies Are Forever
02. Audiotricz - United As One
03. Mvtate - Follow Your Heart
04. Cyber & Gix - TBA2
05. Noiseshock - Fairytale
06. Refuzion - Without You
07. Jay Reeve - The Blackbird
08. Josh & Wesz - RTHM (Jay Reeve Remix)
09. Jay Reeve - Feel Good (Live Edit)
10. Jay Reeve ft. Elyn - The Dance Is Ours
11. Noiseshock - Beyond Reality
12. Code Black - Feels Good
13. Jay Reeve - Can’t Breathe
14. Devin Wild - Everlasting
15. Atmozfears - Gold Skies
16. Jay Reeve & Audiotricz - Illuminate The Way
17. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
18. Noiseshock - Groove To The Beat
19. Jay Reeve & Ecstatic - Want Need Love
20. Jay Reeve & Ecstatic - If You Believe
21. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
22. TCC - The Reason
23. Energyzed - Stand My Ground
24. Jay Reeve - Beat Goes On
25. Jay Reeve & Solstice - A New Day
26. Project One - Luminosity
27. Jay Reeve - House Music
28. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
29. Jay Reeve & Solstice - We Make Heaven Bend
30. Noisecontrollers - All Night Long
31. D-block & S-te-fan - Fire
32. Noisecontrollers & Waverider - Have You
33. Jay Reeve & Geck-o - The Heat
34. Audiotricz - Inception
35. Bass Modulators - Oxygen
36. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up (Jay Reeve Remix)
37. Wildstylez - Encore
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Tracklist Melodic Madness set:

01. Jay Reeve ft. ATILAX - Melodies Are Forever
02. Audiotricz - United As One
03. Mvtate - Follow Your Heart
04. Cyber & Gix - TBA2
05. Noiseshock - Fairytale
06. Refuzion - Without You
07. Jay Reeve - The Blackbird
08. Josh & Wesz - RTHM (Jay Reeve Remix)
09. Jay Reeve - Feel Good (Live Edit)
10. Jay Reeve ft. Elyn - The Dance Is Ours
11. Noiseshock - Beyond Reality
12. Code Black - Feels Good
13. Jay Reeve - Can’t Breathe
14. Devin Wild - Everlasting
15. Atmozfears - Gold Skies
16. Jay Reeve & Audiotricz - Illuminate The Way
17. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
18. Noiseshock - Groove To The Beat
19. Jay Reeve & Ecstatic - Want Need Love
20. Jay Reeve & Ecstatic - If You Believe
21. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
22. TCC - The Reason
23. Energyzed - Stand My Ground
24. Jay Reeve - Beat Goes On
25. Jay Reeve & Solstice - A New Day
26. Project One - Luminosity
27. Jay Reeve - House Music
28. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
29. Jay Reeve & Solstice - We Make Heaven Bend
30. Noisecontrollers - All Night Long
31. D-block & S-te-fan - Fire
32. Noisecontrollers & Waverider - Have You
33. Jay Reeve & Geck-o - The Heat
34. Audiotricz - Inception
35. Bass Modulators - Oxygen
36. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up (Jay Reeve Remix)
37. Wildstylez - Encore


Vond het wel erg jammer dat Nostalgia niet voorbij is gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:55 
 
Hardtraxxer

@Jay Reeve

Zijn de setjes toevallig opgenomen? En komen ze online? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tracklist classics set:

01. Tatanka - WTDG
02. Vortex & Francesco Zeta - Different Side
03. Tatanka & Showtek - Yeah The World Is Mine (Jay Reeve Mash-up)
04. Jay Reeve & Xense & Envine - I Don't Want To Give Up (Jay Reeve Mash-up)
05. Headhunterz - Stuck In Ur Head
06. Wildstylez - Roots
07. Jay Reeve - Melodia
08. Jay Reeve - Defqon.17
09. Jay Reeve - Somebody
10. Wildstylez - In & Out
11. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection
12. Technoboy & Anklebreaker - Celebrate Life
13. Sylence - Sonder
14. Wildstylez - Extraordinary Hapiness
15. Wildstylez & Ran-d - Futureshock
16. The Pitcher - Unfinished Demo
17. Jay Reeve ft. Michael Jo - One In A Million
18. Audiofreq - Desire
19. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
20. Jay Reeve - Everybody
21. Headhunterz - Scrap Attack
22. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
23. Josh & Wesz - Autumn Green
24. TNT - Dial T For TNT
25. Jay Reeve - Voice Of Silence
26. Jay Reeve & Noisecontrollers & The Pitcher - The Ultimate Freedom Mash-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
@Jay Reeve

Zijn de setjes toevallig opgenomen? En komen ze online? :$


Melodic Madness set wel met Audio/video. Mits alle opnames goed zijn, zal die online komen :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten