Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

De tering, wat was dit genieten zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldig feest gehad! Fantastische sfeer over de gehele dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feest, doen we 9 november nog eens lekker over.

Hopelijk krijgen we vaker 'gestopte' artiesten zoals Cyber te zien. Een verademing om die muziek weer te horen. Op de volgende editie graag Neilio of Rebourne :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 10:51 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Mooi feest, doen we 9 november nog eens lekker over.

Hopelijk krijgen we vaker 'gestopte' artiesten zoals Cyber te zien. Een verademing om die muziek weer te horen. Op de volgende editie graag Neilio of Rebourne :whistle:

Eens met Neilio en Rebourne! The Vision mag er ook zeker staan al draait die nog (af en toe).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 11:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk vet feest was dit, van het begin tot het eind alleen maar goeie muziek gehoord. :loving: En dat is heel lang geleden op een feest met maar 1 zaal en hedendaagse muziek. En de sfeer in de zaal was briljant, iedereen was vrolijk en kende de muziek. Heel veel meer van dit aub (L)

Suggestie voor de volgende editie: ik zou zo graag een keer Horyzon live willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 11:58 
 
Artiest

Genoten van de sfeer en wat een toplocatie. Geluid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 12:05 
 
Donateur

wootum schreef:
Suggestie voor de volgende editie: ik zou zo graag een keer Horyzon live willen zien.


:yes: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil heel graag D-Charged een keer live zien :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 12:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een feest & sfeer! :loving: :clap:. Meer van dit graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben echt nog steeds aan het nagenieten. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was genieten, alle hype waargemaakt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo zwaar genoten van deze dag. Alle setjes waren tof, geluid was goed, publiek was gezellig. Stikte van de bekenden. Complimenten, verwachtingen op alle fronten overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt een heerlijke ervaring. Gewoon geen enkele slechte set of negatief iets meegemaakt.
De sfeer was ongekend. Wat een heerlijke samenkomst van muziek en mensen :loving: .
Stiekem toch een traantje gelaten :cry: , en enorm verdiend voor Jay Reeve. 9 November here we come!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Genoten van begin tot einde. Had ook het idee dat de leeftijdsgrens hoger lag dan normaal. Veel 30+
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ma-xi-maal genoten, en nog steeds bij het zien van alle filmpjes. In lange tijd niet zoiets meegemaakt. Ik denk dat het weer een mooie festivalperiode gaat worden straks, als we deze lijn doortrekken. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slakkenhuisje schreef:
Genoten van begin tot einde. Had ook het idee dat de leeftijdsgrens hoger lag dan normaal. Veel 30+

Viel mij ook op inderdaad in positieve zin. Ben zelf ook (bijna) 34. Nog altijd geniet ik oprecht van het genre en dan met name de euforische kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te lezen dat een euphorisch feest een succes was. Totaal niet mijn smaak maar misschien toch maar in november proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt enorm genoten! Van begin tot eind met een glimlach gestaan. Geen enkele slechte set gehoord, een paar leuke verrassingen (Progressive Hardstyle & de terugkeer van Jon bij WP), geweldige sfeer, fijn publiek en 013 blijft een toplocatie. In November zijn we 100% weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus. Dit zijn ze hoor. Zelden zo'n energie meegemaakt in een zaal, van begin tot einde. 1 grote blij. De hogere leeftijd viel mij inderdaad ook op en heeft hier ook aan bijgedragen denk ik.

Rickzel schreef:
Echt zo zwaar genoten van deze dag. Alle setjes waren tof, geluid was goed, publiek was gezellig. Stikte van de bekenden. Complimenten, verwachtingen op alle fronten overtroffen.


Dit vat het denk ik ook perfect samen voor mij. Kan nu al niet wachten tot 9 november :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb echt zo'n geweldige dag gehad gisteren :loving:
Helaas pas binnen gekomen bij Ecstatic toen Audiotricz erbij kwam maar meteen toen was de sfeer al fantastisch :worship:

Beste set vond ik persoonlijk Adrenalize maar eigenlijk waren alle sets gewoon goed, alleen maar platen die mijn smaak waren, nauwelijks 'rauwe' kicks gehoord, alle melodieën werden meegeblèrd door iedereen, op en top genieten :D

Laag vdk gehalte, hoge gemiddelde leeftijd (ik voelde me eens geen ouwe lul), ook veel mensen die alleen leken te zijn en puur voor de muziek kwamen. Ja ik durf oprecht te zeggen dat dit een van de mooiste feestjes ooit was voor mij (en na XQ B-Front misschien wel de beste). Zeker qua muziek maar puur omdat dit helemaal mijn smaak is en ik persoonlijk niks meer kan met alle andere hardstyle die vandaag de dag gemaakt en gedraaid wordt.

Locatie verder ook weer prima (lang geleden dat ik in 013 geweest ben), jammer van de plakvloer maar het goede geluid maakte het helemaal goed

9 november ben ik er sowieso weer bij (L)

Suggesties voor een volgende editie: Serzo, Alleviate, Adrenalize, Refuzion, uiteraard Jay Reeve, Progressive Hardstyle en Primeshock als afsluiter :$
Oh en weer MC DL, die vind ik toch wel de beste MC voor zo'n feest :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Boven verwachting.
Ik heb zelden meegemaakt dat een feest waar je zoveel hype voor hebt gecreëerd ook daadwerkelijk de verwachtingen waarmaakt.
Zodanig dat ik ook durf te stellen dat dit makkelijk een all time top 5 feest is geweest.

Bizar dat ik in 12 jaar nog nooit in de 013 ben geweest. Dit was echt by far het beste poppodium waar ik tot nu toe ben geweest.

9 november ben ik er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Boven verwachting.
Ik heb zelden meegemaakt dat een feest waar je zoveel hype voor hebt gecreëerd ook daadwerkelijk de verwachtingen waarmaakt.
Zodanig dat ik ook durf te stellen dat dit makkelijk een all time top 5 feest is geweest.

Bizar dat ik in 12 jaar nog nooit in de 013 ben geweest. Dit was echt by far het beste poppodium waar ik tot nu toe ben geweest.

9 november ben ik er weer bij.

Dit had ik ook. Dit was mijn eerste 013 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 20:11 
 
Hardtraxxer

In alle opzichten een heerlijke dag gehad. Wat is het poppodium ook een bijzonder fijne partylocatie. Enige negatieve te melden was de beveiliging die regelmatig een razzia in de wc’s aan het houden was. Gelukkig tussen de bedrijven door de souvenirs van Ramon stiekem kunnen wegsnatsen.

Enfin, de beelden spreken voor zich. Wat een heerlijke, blije sfeer de hele dag. Mede ook door het oudere publiek. Van vrijwel alle sets genoten, waarbij Cyber toch wel weer heel gaaf was na al die jaren. Helaas geen Together en Always bootleg gehoord, maar wat een arsenaal aan mooie platen heeft hij toch. Be Here en We Fall :love: Wasted Penguinz met mooie mix tussen oudere en nieuwe platen. Wait for you kwam ff binnen zeg :cry: :loving:

9 november alvast maar in de agenda gezet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 21:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Besef even dat we nooit meer een feest zullen meemaken waarbij Wasted Penguinz de afsluiter is! Ongekend dat ik dat nog mocht meemaken, als line-up voelt dit weer als vanouds (pre-2013), heerlijk.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten