Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:

Hoeft ook niet óf het één óf het ander te zijn natuurlijk, zoals het eerder altijd was. Maar beter in balans zou top zijn.

Wat, dus we mogen geen geweldige feestjes hebben en kutfeestjes maar alle feestjes moeten middelmatig worden? :lol:


Wat bedoel je in godsnaam pff.

Het gaat toch over de sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 22:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik kakte juist op het eind van de Galactixx en Demi Kanon set in, door platen zoals die DM & Vertile collab. Maar de sfeer tijdens Wasted Penguinz was daarna weer helemaal genieten, niet boeiende dat het de laatste set was. Voor mij was het zo helemaal prima en hoeft een opbouw naar iets harder helemaal niet voor me.

Hier mee eens, ik vond dit juist een verademing. Ik had inderdaad ook dat ik wat inkakte, maar door de sfeer tijdens Wasted Penguinz was dat van korte duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En, hoe was het? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 15:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Je weet dat het een topfeest is geweest als je op dinsdag nóg aan nagenieten bent.

Het merendeel is al gezegd hierboven; Toplocatie, geweldige sfeer en echt geen enkele slechte set gehoord. Ik kan zelfs zeggen dat ik volgens mij geen slechte plaat heb gehoord xd

Lekker binnenkomen met What About Us bij EMS; de sfeer zat er al gelijk goed in! Plaatsje gezocht op de helft van de trappen en daar was het goed toeven. Veel ruimte en gezellige mensen. Toilet en bar binnen bereik en overal direct aan de beurt :thumbup:

Classics en Melodic Madness met Jay Reeve met als absolute hoogtepuntjes (voor mij); Audiofreq - Desire en Sylence - Sonder, wat heerlijk om die weer eens te horen.

Solstice voor mij de set van de dag. Wat een vette tracks heeft die gast gemaakt. Vet om Fake Ones en Promises Remix eens live te horen.

Ecstatic was ook top met een heerlijke openingstrack. TBA-tje?

Cyber (L) ; We Fall klonk echt geweldig live. Verder erg vet om ILY, Beyond en persoonlijk favorietje Lost Town te horen. Echt een smile van oor tot oor bij deze set :thumbsup:

Adrenalize: The Future (L) (L) (L)

Demi Kanon & Galactixx; erg fan van Demi Kanon maar Galactixx altijd een beetje links laten liggen. Vanaf nu dus niet meer... Stiekem gehoopt op een aantal van die nieuwe tracks van Demi Kanon zoals Starlight etc maar die heb ik helaas niet gehoord.

Wasted Penguinz was een heerlijke afsluiter. Mooi om ze weer samen op het podium te zien. Met de bekende achtergrondinformatie over Jon kwamen sommige tracks wel echt goed binnen zeg. Speciaal genoten van Stay Alive en Raindropz. En wat blijft Melancholia en knaller van een track!

Hulde aan de organisatie en het publiek. Als 40-jarige veteraan was dit er echt weer 1 voor in de boeken

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 17:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Woops, verkeerde topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een top feest gehad zaterdag :loving: alleen maar goeie sets gehoord en dat is lang, heel lang gelden op een hedendaags hardstyle feest met 1 podium. Persoonlijk kakte ik wel wat in tijdens Cyber, vind ik toch meer muziek voor thuis of op een eerder tijdstip, maar het was zeker niet verkeerd! Beste set was voor mij Ecstatic, mede door Progressive Hardstyle wat een leuke verrassing was en waar de sfeer echt geweldig was. Daarachter komen voor mij de Melodic Madness set en Adrenalize. Demi Kanon & Galactixx keek ik het minst naar uit vooraf, mede door hun kicks de laatste tijd, maar heb ik me ook verrassend goed op vermaakt. Uiteindelijk was driekwart wat ze draaiden gewoon top en de rest misschien wat harder, maar ook nog goed te hendelen en vond het eigenlijk ook wel een leuke verfrissing. Wasted Penguinz kakte daarna gelukkig niet echt in mede door de hele goeie sfeer in de zaal op dat moment. :D

Wat voor mij het feest vooral zo goed maakte was de platenkeuze. Vrijwel alle artiesten besloten nummers van pak hem beet 2013-2015 tot heden te draaien, wat de sets extra verrassend maakten en de dag verre van eentonig. Wat mij betreft mag dit ook wel terugkomen op de volgende edities. Ik zou het mooi vinden om een The Pitcher, Primeshock, Retrospect, Bass Modulators of Geck-o te zien bijvoorbeeld. Of een Clockartz met zijn euforische platen als afsluiter.

Dit soort feesten mogen van mij ook wel redelijk exclusief blijven. Het is goed om te zien dat deze kant van de hardstyle weer wordt opgepakt, maar 1-2x per jaar een feest van dit kaliber en op verscheidene festivals een (grotere) euphoric stage en wat meer namen op de mainstage zou ik al meer dan voldoende vinden eerlijk gezegd. Anders wordt het op zijn tijd uitgemolken en dan gaat het speciale er vanaf (kijk naar bijvoorbeeld de classics feesten van tegenwoordig :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Dit soort feesten mogen van mij ook wel redelijk exclusief blijven. Het is goed om te zien dat deze kant van de hardstyle weer wordt opgepakt, maar 1-2x per jaar een feest van dit kaliber en op verscheidene festivals een (grotere) euphoric stage en wat meer namen op de mainstage zou ik al meer dan voldoende vinden eerlijk gezegd. Anders wordt het op zijn tijd uitgemolken en dan gaat het speciale er vanaf (kijk naar bijvoorbeeld de classics feesten van tegenwoordig :P)

Daar zit voor mij wel een dilemma. Ik ben geen producer, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zitten te springen om op zulk soort feestjes euforisch te mogen draaien.
Daar waar raw feestjes genoeg heeft voor de wat minder bekende namen, is dat bij euforisch toch lastiger.
Dus was dat betreft ben ik wel voorstander voor meer van dit soort euforische feestjes, ook om het interessant te houden voor producers dat ze ook kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

of, hoor mij uit, zo maar een ideetje:

Laat de markt lekker bepalen of er meer of minder van dit soort feesten komen.

Ik denk dat de belangrijkste pijlers toch uiteindelijk muziek, locatie, dj's en prijs zijn.
Als er genoeg animo is dan kun je elk weekend naar een euforisch feest. is dat er niet zal je het met niche feesten moeten doen.

Gatekeepen houd ik sowieso niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jarenlang vvd beleid heeft aangetoond dat vrije marktwerking niet de oplossing is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 13:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nog even een keer met z'n allen nagenieten met de videoclip van 'Melodies Are Forever' :cry: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 14:05 
 
Hardtraxxer

Jay Reeve schreef:
Nog even een keer met z'n allen nagenieten met de videoclip van 'Melodies Are Forever' :cry: :love:




(L)
Aantal mensen van onze groep staan een aantal keer volop in beeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog maar eens een keertje kort wat typen na een feestje want deze verdient het wel.

Wat een feest was dit. Alleen heen gegaan maar bij aankomst aan de locatie kreeg ik van Ramon direct een grote hap van zijn Colombiaans voedselpakket naar binnen geduwd. Beter kon het niet beginnen en dan was ik nog niet eens binnen.

Zoals velen hier gezegd hebben waren er geen enkele slechte setjes bij. Enige kleine minpuntje is hier ook al aangehaald dat het bij Demi Kanon & Galactixx soms iets te rauw was. Ook waar ik stond zag je aan de mensen hun gezicht en lichaamstaal dat ze tijdens die momenten er echt helemaal niks mee hadden.

Een opbouwende line-up die steeds harder gaat moet van mij ook helemaal niet. Heb dus ook meer dan genoten van WP, zeker met Jon er weer bij. Helemaal niet verwacht hem ooit weer terug te zien.

Heb tijdens de aankondiging van het feest op 9 november deze direct in de agenda gezet. Daar dus ook weer aanwezig. :clap:

Vele bekenden en zelfs een aantal mensen die ik voor het laatste pre-covid gezien had. Helemaal mooi was dat.

Shout out naar BroodjeKroket die even wat was komen zeggen omdat hij mij herkent had aan mijn rode polo die ik aanhad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 18:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Dit soort feesten mogen van mij ook wel redelijk exclusief blijven. Het is goed om te zien dat deze kant van de hardstyle weer wordt opgepakt, maar 1-2x per jaar een feest van dit kaliber en op verscheidene festivals een (grotere) euphoric stage en wat meer namen op de mainstage zou ik al meer dan voldoende vinden eerlijk gezegd. Anders wordt het op zijn tijd uitgemolken en dan gaat het speciale er vanaf (kijk naar bijvoorbeeld de classics feesten van tegenwoordig :P)

Imo sla je hier de plank echt volledig mis. Hoezo moet een bepaalde "stroming" binnen de Hardstyle ineens exclusief worden? Dan krijg je toch precies wat er tegenwoordig met de raw gebeurt? 10 uur lang dezelfde fake drops en exact dezelfde line-ups op ieder feest.

Daarnaast wordt de stijl ook gigantisch uitgemolken, want iets wat populair is en aanslaat wordt tot in den treure geproduceerd door iedere producer in de scene. Daardoor krijg je ook dat de stap om iets origineels of eigenzinnigs te produceren een stuk groter, want je weet dat het niet of een stuk minder aan zal slaan bij het - veel te verzadigde - publiek, omdat er geen "hokje" voor is.

Je wilt juist dat er geen of weinig hokjes ontstaan. Hardstyle is ooit begonnen als 1 genre, je ging naar een hardstyle-feest, niet naar een nustyle-, rawstyle- of xtra-raw feest.

Door al die hokjes en uitgemolken stromingen binnen de hardstyle is mijn interesse erin tot een dieptepunt geraakt, omdat ik gewoon niet zo dol ben op fake drops, kick-screech en boze schreeuw vocals.

Feesten als Melodic Madness, waar - zoals je aangeeft - artiesten ook wat ouder spul van zichzelf (en mede producers) durven te draaien doen het erg goed bij mij, je ziet ook meteen dat de sfeer een stuk fijner is en dat artiesten dit als een hoogtepuntje ervaren, in plaats van "yet another booking".

/mand
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 20:21 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Alleen heen gegaan maar bij aankomst aan de locatie kreeg ik van Ramon direct een grote hap van zijn Colombiaans pakket naar binnen geduwd.

En ik maar denken dat je bob was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
SL5961 schreef:
Dit soort feesten mogen van mij ook wel redelijk exclusief blijven. Het is goed om te zien dat deze kant van de hardstyle weer wordt opgepakt, maar 1-2x per jaar een feest van dit kaliber en op verscheidene festivals een (grotere) euphoric stage en wat meer namen op de mainstage zou ik al meer dan voldoende vinden eerlijk gezegd. Anders wordt het op zijn tijd uitgemolken en dan gaat het speciale er vanaf (kijk naar bijvoorbeeld de classics feesten van tegenwoordig :P)

Imo sla je hier de plank echt volledig mis. Hoezo moet een bepaalde "stroming" binnen de Hardstyle ineens exclusief worden? Dan krijg je toch precies wat er tegenwoordig met de raw gebeurt? 10 uur lang dezelfde fake drops en exact dezelfde line-ups op ieder feest.

Daarnaast wordt de stijl ook gigantisch uitgemolken, want iets wat populair is en aanslaat wordt tot in den treure geproduceerd door iedere producer in de scene. Daardoor krijg je ook dat de stap om iets origineels of eigenzinnigs te produceren een stuk groter, want je weet dat het niet of een stuk minder aan zal slaan bij het - veel te verzadigde - publiek, omdat er geen "hokje" voor is.

Je wilt juist dat er geen of weinig hokjes ontstaan. Hardstyle is ooit begonnen als 1 genre, je ging naar een hardstyle-feest, niet naar een nustyle-, rawstyle- of xtra-raw feest.

Door al die hokjes en uitgemolken stromingen binnen de hardstyle is mijn interesse erin tot een dieptepunt geraakt, omdat ik gewoon niet zo dol ben op fake drops, kick-screech en boze schreeuw vocals.

Feesten als Melodic Madness, waar - zoals je aangeeft - artiesten ook wat ouder spul van zichzelf (en mede producers) durven te draaien doen het erg goed bij mij, je ziet ook meteen dat de sfeer een stuk fijner is en dat artiesten dit als een hoogtepuntje ervaren, in plaats van "yet another booking".

/mand


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mand? Bedoel je niet eerder:
The Venator schreef:
Ik ga het mandy topic terugbrengen


:worship: :worship: :worship:


Koever schreef:
Grim schreef:
Alleen heen gegaan maar bij aankomst aan de locatie kreeg ik van Ramon direct een grote hap van zijn Colombiaans pakket naar binnen geduwd.

En ik maar denken dat je bob was :lol:


Was ik ook. Maar dat van Ramon was geen drugs hoor, was een flauw mopje. Hij was nog wat aan het eten voor de ingang en daarvan een flinke hap gekregen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 06:18 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Mand? Bedoel je niet eerder:
The Venator schreef:
Ik ga het mandy topic terugbrengen


:worship: :worship: :worship:


Koever schreef:
Grim schreef:
Alleen heen gegaan maar bij aankomst aan de locatie kreeg ik van Ramon direct een grote hap van zijn Colombiaans pakket naar binnen geduwd.

En ik maar denken dat je bob was :lol:


Was ik ook. Maar dat van Ramon was geen drugs hoor, was een flauw mopje. Hij was nog wat aan het eten voor de ingang en daarvan een flinke hap gekregen :lol:

Dat wist ik! Het was een opmerking met een knipoog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Was ik ook. Maar dat van Ramon was geen drugs hoor, was een flauw mopje.



??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Was ik ook. Maar dat van Ramon was geen drugs hoor, was een flauw mopje.



??

Columbiaans pakketje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Was ik ook. Maar dat van Ramon was geen drugs hoor, was een flauw mopje.



??


Dat verklaart waarom ik zo goed ging met minimale bierconsumptie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welcome to the darkside.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2024 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een top feest! Mistte aan het eind wel wat drive met WP (maar dat is ook smaak, sorry Melvin), een udex oid had voor mij de perfecte afsluiter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2024 20:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zou wel tof zijn, het draait natuurlijk om melodie, maar namen als Udex, B-Front, MYST, Phuture Noize hebben natuurlijk ook geweldige melodieen gemaakt. Misschien wel tof om te graaien in die bak artiesten min Myst (of iig artiesten die zich dan ook naar de meer melodieuze kant aanpassen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de namen die je noemt is MYST de enige die daadwerkelijk een speciale toevoeging zou zijn aangezien je de rest nog wel op andere lineups ziet. Hoe goed PN en B-Front momenteel ook bezig zijn zou het me geen half % meer hyped maken om dit concept. En vind Udex ook totaal niet passen overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2024 13:58 
 
Hardtraxxer

Van euforie is het maar een klein stapje tot gezellig toch?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten