Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt nog nooit zo hyped geweest voor een feest. En dan net ook nog lezen dat Wasted Penguinz misschien afsluit met Inner Peace. Als dat waar is :cry: :cry: :loving: :loving:

Wel bang dat ik na dit feest het bezoeken van feesten heb "uitgespeeld", want volgens mij gaat niets dit feest nog overtreffen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 10:04 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
11:25 voor de deur, hoppa.
Ik zou echt totaal niet weten wanneer ik zou moeten gaan eten (had gedacht dat eens buiten 013 te doen...) of überhaupt moet gaan pissen. :lol:


Dat word pissen tegen de bar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
En dan net ook nog lezen dat Wasted Penguinz misschien afsluit met Inner Peace. Als dat waar is :cry: :cry: :loving: :loving:

Pohh wat goed hey, right in the feels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:08 
 
Hardtraxxer

Ja leuk man, lekker op de grond gaan zitten met een theetje en mediteren. :lol:

(no offence, maar ik snap echt niet wat zo'n soort plaat op een dansvloer doet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whahah fnie ken net zo goed Wasted Penguinz opzetten ipv white noise als je wilt slapenn xDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van iemand met ADD, zelfs ik zou die plaat live chill vinden als opener om gewoon een beetje mee te zweven. De rest van de set zit genoeg ander spul in. Als afsluiter zou hij minder goed zijn omdat het tempo lager ligt.

Het is een melodieuze avond, niet een knaldrang avond waar de gemiddelde attentiespan korter is dan 3 seconden en waar niemand kan stil zitten door dat ze veel te veel hebben gesnoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:42 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Ja leuk man, lekker op de grond gaan zitten met een theetje en mediteren. :lol:

(no offence, maar ik snap echt niet wat zo'n soort plaat op een dansvloer doet).


Dit nummer gebruik ik oprecht soms als meditatienummer haha. Perfect ook met 9 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:08 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Van iemand met ADD, zelfs ik zou die plaat live chill vinden als opener om gewoon een beetje mee te zweven. De rest van de set zit genoeg ander spul in. Als afsluiter zou hij minder goed zijn omdat het tempo lager ligt.

Het is een melodieuze avond, niet een knaldrang avond waar de gemiddelde attentiespan korter is dan 3 seconden en waar niemand kan stil zitten door dat ze veel te veel hebben gesnoven.


Ik heb ook ADD ^^ en snap ook wel dat dit geen beukfeest is. Maar zag in een verhaal van Jay Reeve op insta dat hij Wasted Penguinz tagde en hem uitdaagde om af te sluiten met Inner Peace ‘als tegengeluid omdat alles tegenwoordig harder en sneller moet’. Fair (ookal denk ik dat het afzetten tegen een stijl die nou eenmaal populairder is tegenwoordig) niet gaat meehelpen in de comeback van euphoric (zie meer euforische artiesten het steeds vaker doen, afzetten tegen raw, ga beter gewoon dikke diverse collabs maken ipv te zeiken) maar dan kan je andersom toch evengoed stellen dat er in hardstyle, een genre dat harde dansmuziek zou moeten zijn, te soft ook zeker niet beter is? En Inner Peace als afsluitende plaat in een set gewoon net zo misplaatst is wat betreft ‘hoe hardstyle zou moeten zijn’ als tiktok 0 attentiespan 160bpm beukraw.

tl;dr tracks als inner peace wijken m.i. minimaal evenver af van wat hardstyle in essentie is als 160bpm raw anno 2024. als tegenreactie op hoe raw zich ontwikkeld heeft zo soft mogelijk gaan draaien gaat de euforische scene denk ik geen goed doen.

Verder kijk ik heel erg uit naar hoe de euforische scene zich dit jaar hopelijk weer meer op de kaart gaat zetten. En zou Inner Peace als openingstrack in de eerste set van zo’n feest prima kunnen denk ik. Maar middenin, of aan het einde van een set zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht want ik heb ADD en ga die afsluiter niet trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me


Prima plaat dus om het feest mee af te sluiten. Je hebt toch geen energie meer nodig hierna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Verhaal


Het is dansmuziek inderdaad, maar alles hoeft niet dansmuziek te zijn. Waar dit inderdaad er haaks tegenover staat, is het hun goed recht om ook gewoon dat te draaien gezien er ook mensen dus haaks tegenover de andere kant van het spectrum van het genre staan. De een wil 162+ dood en verderf raw, de ander wil zweven.

Hoeft niet te betekenen dat het niet past, langzamer dansen is ook dansen.

En euforisch gaat geen comeback maken. Het blijft relatief het zelfde recept als de laatste 10 jaar en met stagnatie ga je niet weer populair worden. Je ziet juist alleen de namen die een beetje meegaan met stevigere sounds, ofwel evolueren, dat die blijven plakken.

Euforisch van de laatste 10 wordt hoogstens net als classics nu is, een geliefd subgenre onder een redelijk publiek. Tot het een nieuwe twist vindt waarmee het weer populairder wordt, maar dat staat de harde kern vaak tegen en die haken dan weer af.
tl;dr, muziek evolueert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ja leuk man, lekker op de grond gaan zitten met een theetje en mediteren. :lol:

(no offence, maar ik snap echt niet wat zo'n soort plaat op een dansvloer doet).


Nouja als het ergens thuis hoort dan is het dit feest. Maar sta er ook niet om te springen :P Vind die plaat ook echt geen reet aan.

@Zaagkick wel eens met je verhaal maar nou is Jay Reeve nou juist een vorobeeld van iemand die zich (voor zover ik weet) nooit negatief over anderen of andere stijlen uitlaat en gewoon zich maximaal in zet voor de muziekstroming die hij tof vind. Itt anderen *kuch* Solstice *kuch* die het nodig vinden om hele tijd te posten over anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zaagkick schreef:
zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me


Prima plaat dus om het feest mee af te sluiten. Je hebt toch geen energie meer nodig hierna.


Eens pa. Euforische zweverige afsluiter veel mooier om het feest ''in te pakken'' dan hard beuke
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:32 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zaagkick schreef:
Verhaal


Het is dansmuziek inderdaad, maar alles hoeft niet dansmuziek te zijn. Waar dit inderdaad er haaks tegenover staat, is het hun goed recht om ook gewoon dat te draaien gezien er ook mensen dus haaks tegenover de andere kant van het spectrum van het genre staan. De een wil 162+ dood en verderf raw, de ander wil zweven.

Hoeft niet te betekenen dat het niet past, langzamer dansen is ook dansen.

En euforisch gaat geen comeback maken. Het blijft relatief het zelfde recept als de laatste 10 jaar en met stagnatie ga je niet weer populair worden. Je ziet juist alleen de namen die een beetje meegaan met stevigere sounds, ofwel evolueren, dat die blijven plakken.

Euforisch van de laatste 10 wordt hoogstens net als classics nu is, een geliefd subgenre onder een redelijk publiek. Tot het een nieuwe twist vindt waarmee het weer populairder wordt, maar dat staat de harde kern vaak tegen en die haken dan weer af.
tl;dr, muziek evolueert.


Ja, goed punt heb je hier wel.

Blijf wel van mening dat als euforische artiesten (en snap dat euforisch nooit meer zo trending als het in 2012 was zal worden) echt niet moeten gaan rekenen op terugwinning aan populariteit in 2024 als ze nu zich zo vocaal af gaan zetten tegen de raw. Krijg je alleen maar meer verdeling van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is niet anders,

De hele reden dat classics zo populair werd is omdat mensen zich gingen afzetten tegen de nieuwe vorm van hardstyle toen Gearbox groot werd en veel euforische artiesten pop remixes gingen maken. Toen brokkelde euforisch voor het eerst langzaam af.

Net als early feesten die kwamen omdat nu-style troep was.

Je zal dit altijd houden, de vroeger is alles beter waar sommigen om roepen was juist de troep die de vorige generatie weer wou ontwijken voor hun generatie aan muziek. Dit zie je in alle muziekgenres.

Hoewel je nu juist voor het eerst ziet dan echt oude stijlen van de 90s en begin 00's weer een comeback maken in vooral hardcore en hardtechno. Dus misschien krijgen we in 2053 weer euforische hardstyle aan de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik het nog wel vet vinden of moet dit eerst langs de hardtraxx commissie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mag ik het nog wel vet vinden of moet dit eerst langs de hardtraxx commissie?

Dat moet je sowieso altijd. Niet alleen in dit geval.... De jongens bepalen wel even ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 17:30 
 
Hardtraxxer

Is er geen uptempo edit van Inner Peace toevallig?

@Donkere horror
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ik heb ook ADD ^^ en snap ook wel dat dit geen beukfeest is. Maar zag in een verhaal van Jay Reeve op insta dat hij Wasted Penguinz tagde en hem uitdaagde om af te sluiten met Inner Peace ‘als tegengeluid omdat alles tegenwoordig harder en sneller moet’. Fair (ookal denk ik dat het afzetten tegen een stijl die nou eenmaal populairder is tegenwoordig) niet gaat meehelpen in de comeback van euphoric (zie meer euforische artiesten het steeds vaker doen, afzetten tegen raw, ga beter gewoon dikke diverse collabs maken ipv te zeiken) maar dan kan je andersom toch evengoed stellen dat er in hardstyle, een genre dat harde dansmuziek zou moeten zijn, te soft ook zeker niet beter is? En Inner Peace als afsluitende plaat in een set gewoon net zo misplaatst is wat betreft ‘hoe hardstyle zou moeten zijn’ als tiktok 0 attentiespan 160bpm beukraw.

tl;dr tracks als inner peace wijken m.i. minimaal evenver af van wat hardstyle in essentie is als 160bpm raw anno 2024. als tegenreactie op hoe raw zich ontwikkeld heeft zo soft mogelijk gaan draaien gaat de euforische scene denk ik geen goed doen.

Verder kijk ik heel erg uit naar hoe de euforische scene zich dit jaar hopelijk weer meer op de kaart gaat zetten. En zou Inner Peace als openingstrack in de eerste set van zo’n feest prima kunnen denk ik. Maar middenin, of aan het einde van een set zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me


"how about ‘inner peace’ to f*ck with all the standards of ‘ending needs to be harder and faster’." Is toch echt iets anders dan "omdat alles harder en sneller moet". Het heeft niet eens betrekking tot een genre.. Er is echt precies niets te bekennen van de negatieve toon die jij schetst tenzij je die er zelf op projecteert.

Waarom zou een artiest zijn stijl combineren met een stijl die hij helemaal niet leuk vindt? Ben het compleet met je eens dat dat gezeik kut is verder hoor.

Op technofeesten zijn afsluitnummers juist vaak rustigere nummers voor zover ik weet dus snap niet waarom het idee zo raar is. Ik vind het juist passen. En idd, waarom moet je van de laatste plaat heel veel energie krijgen. Ik zie het juist als een melancholische afsluiting van de avond die je hebt beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 17:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Broken Balance schreef:
Van iemand met ADD, zelfs ik zou die plaat live chill vinden als opener om gewoon een beetje mee te zweven. De rest van de set zit genoeg ander spul in. Als afsluiter zou hij minder goed zijn omdat het tempo lager ligt.

Het is een melodieuze avond, niet een knaldrang avond waar de gemiddelde attentiespan korter is dan 3 seconden en waar niemand kan stil zitten door dat ze veel te veel hebben gesnoven.


Ik heb ook ADD ^^ en snap ook wel dat dit geen beukfeest is. Maar zag in een verhaal van Jay Reeve op insta dat hij Wasted Penguinz tagde en hem uitdaagde om af te sluiten met Inner Peace ‘als tegengeluid omdat alles tegenwoordig harder en sneller moet’. Fair (ookal denk ik dat het afzetten tegen een stijl die nou eenmaal populairder is tegenwoordig) niet gaat meehelpen in de comeback van euphoric (zie meer euforische artiesten het steeds vaker doen, afzetten tegen raw, ga beter gewoon dikke diverse collabs maken ipv te zeiken) maar dan kan je andersom toch evengoed stellen dat er in hardstyle, een genre dat harde dansmuziek zou moeten zijn, te soft ook zeker niet beter is? En Inner Peace als afsluitende plaat in een set gewoon net zo misplaatst is wat betreft ‘hoe hardstyle zou moeten zijn’ als tiktok 0 attentiespan 160bpm beukraw.

tl;dr tracks als inner peace wijken m.i. minimaal evenver af van wat hardstyle in essentie is als 160bpm raw anno 2024. als tegenreactie op hoe raw zich ontwikkeld heeft zo soft mogelijk gaan draaien gaat de euforische scene denk ik geen goed doen.

Verder kijk ik heel erg uit naar hoe de euforische scene zich dit jaar hopelijk weer meer op de kaart gaat zetten. En zou Inner Peace als openingstrack in de eerste set van zo’n feest prima kunnen denk ik. Maar middenin, of aan het einde van een set zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me


Vrij heftige conclusies trek jij uit mijn voorstel :P

Ik vind het gewoon heerlijk om outside the box te denken en even tegen het ''normale'' verwachtingspatroon in te gaan. En dit feest lijkt mij een uitgelezen kans om eens zoiets te proberen. Of Pontuz het gaat doen, geen idee. Heeft iig niks te maken met afzetten tegen een ander genre, maar gewoon eens wat anders proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2024 09:10 
 
Donateur

Jay Reeve schreef:
Zaagkick schreef:
Broken Balance schreef:
Van iemand met ADD, zelfs ik zou die plaat live chill vinden als opener om gewoon een beetje mee te zweven. De rest van de set zit genoeg ander spul in. Als afsluiter zou hij minder goed zijn omdat het tempo lager ligt.

Het is een melodieuze avond, niet een knaldrang avond waar de gemiddelde attentiespan korter is dan 3 seconden en waar niemand kan stil zitten door dat ze veel te veel hebben gesnoven.


Ik heb ook ADD ^^ en snap ook wel dat dit geen beukfeest is. Maar zag in een verhaal van Jay Reeve op insta dat hij Wasted Penguinz tagde en hem uitdaagde om af te sluiten met Inner Peace ‘als tegengeluid omdat alles tegenwoordig harder en sneller moet’. Fair (ookal denk ik dat het afzetten tegen een stijl die nou eenmaal populairder is tegenwoordig) niet gaat meehelpen in de comeback van euphoric (zie meer euforische artiesten het steeds vaker doen, afzetten tegen raw, ga beter gewoon dikke diverse collabs maken ipv te zeiken) maar dan kan je andersom toch evengoed stellen dat er in hardstyle, een genre dat harde dansmuziek zou moeten zijn, te soft ook zeker niet beter is? En Inner Peace als afsluitende plaat in een set gewoon net zo misplaatst is wat betreft ‘hoe hardstyle zou moeten zijn’ als tiktok 0 attentiespan 160bpm beukraw.

tl;dr tracks als inner peace wijken m.i. minimaal evenver af van wat hardstyle in essentie is als 160bpm raw anno 2024. als tegenreactie op hoe raw zich ontwikkeld heeft zo soft mogelijk gaan draaien gaat de euforische scene denk ik geen goed doen.

Verder kijk ik heel erg uit naar hoe de euforische scene zich dit jaar hopelijk weer meer op de kaart gaat zetten. En zou Inner Peace als openingstrack in de eerste set van zo’n feest prima kunnen denk ik. Maar middenin, of aan het einde van een set zou wel echt alle energie eruithalen lijkt me


Vrij heftige conclusies trek jij uit mijn voorstel :P

Ik vind het gewoon heerlijk om outside the box te denken en even tegen het ''normale'' verwachtingspatroon in te gaan. En dit feest lijkt mij een uitgelezen kans om eens zoiets te proberen. Of Pontuz het gaat doen, geen idee. Heeft iig niks te maken met afzetten tegen een ander genre, maar gewoon eens wat anders proberen.


Ieder zijn mening, ik hoop dat Pontuz de uitdaging aangaat! 'Challenge accepted' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2024 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stel voor dat we de laatste plaat gewoon skippen om discussies te voorkomen.
De 1-na laatste plaat mag dan Inner Peace zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, die laatste plaat maak ik nooit mee. Ga altijd voor de drukte weg. Mij zullen ze niet krijgen!

En dan in stijl de terugweg nog ff anderhalf uur uptempo kleppere.

De hype is real. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het aftellen is hier ook begonnen, echt enorm hyped hiervoor. Mijn laatste puur euforische feest was Noisecontrollers & Friends zo ver ik me kan herinneren, dat is inmiddels al weer 4 jaartjes geleden.

Fijn ook dat de deuren een half uurtje eerder open gaan, hier ook vanaf het begin aanwezig om zo min mogelijk te hoeven missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één grote meetings links vooraan, gezamenlijk traantjes wegpinken.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten