Iemand die nog een kaartje zoekt? Hier 1 in de aanbieding 
YES!wrote:Één grote meetings links vooraan, gezamenlijk traantjes wegpinken.
YES!wrote:Één grote meetings links vooraan, gezamenlijk traantjes wegpinken.
Kreeg een vriendin als antwoord toen ze er naar vroeg. In en uit lopen kan altijd, om ergens wat te gaan eten. Dat vind ik best prima, is mogelijk nog sneller dan in de 013 want ik heb daar al menig maal lang (echt lang) in de rij gestaan om eten te halen en ik zou die dag niet weten wanneer ik dat zou moeten doen...Er is een kleine eetkraam met tosti’s
Die heb ik ook meegemaakt. Duurde onwijs lang in de kou en je stond in een frituurwalm van heb ik jou daar. Nu lekker even ergens wat halen of je gooit wat in je auto, ben je ook zo klaar.wrote:Heb ook wel eens meegemaakt dat er buiten op het rokerspleintje een eetkraam stond.
Aanwezig met Paultheone.wrote:Misschien hebben ze wel bitterballen bij de Nacht...
Lifehack; je favoriete toko eten over het hek laten bezorgen.wrote:Die heb ik ook meegemaakt. Duurde onwijs lang in de kou en je stond in een frituurwalm van heb ik jou daar. Nu lekker even ergens wat halen of je gooit wat in je auto, ben je ook zo klaar.wrote:Heb ook wel eens meegemaakt dat er buiten op het rokerspleintje een eetkraam stond.
Was mooi toen na Nachtcollegewrote:Misschien hebben ze wel bitterballen bij de Nacht...
Hoppppppppppa Lennard we gaan hier weer eens echt ouderwets feesteeeeeeeeee de brommer is gestart, we hebben er zin in, het wordt euforisch, het wordt gezellig, het wordt 1 groot feestwrote:Aanwezig met Paultheone.wrote:Misschien hebben ze wel bitterballen bij de Nacht...
Als Paul z'n blousje uittrekt, dan is het pas feest.wrote:Hoop dat Paul een blouseje aantrekt, dan is 't feest.
Als het op een willekeurige vrijdag in Limburg kan dan kan het hier zeker.wrote:Als Paul z'n blousje uittrekt, dan is het pas feest.wrote:Hoop dat Paul een blouseje aantrekt, dan is 't feest.
Via Paylogic account kun je je Ticket enkel aanbieden via TSwrote:Hoe kan Ticketswap trouwens vol staan met tickets als je morgen pas tickets ontvangt?
Ben bij.wrote:Als Paul z'n blousje uittrekt, dan is het pas feest.wrote:Hoop dat Paul een blouseje aantrekt, dan is 't feest.
Oei oke nou dan laat ik hem thuis.... helaas mannen!wrote:blouse is voor vrouwen haha
Nog steeds een kaartje in de aanbieding..wrote:Iemand die nog een kaartje zoekt? Hier 1 in de aanbieding