Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is deze maand al om
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het horen van die nieuwe Solstice preview net, hier echt héél veel zin in. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slakkenhuisje schreef:
is deze maand al om

ja inmiddels wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Na het horen van die nieuwe Solstice preview net, hier echt héél veel zin in. :loving:

Before It All Started? Pohh die is leip, he. Ramon stuurde die preview laatst door. Echt zó goed. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop toch echt dat ik voor dit feest optijd hersteld ben. Als het goed is mag ik vanaf de woensdag ervoor weer lopen, maar dat zal nog lastig gaan. Misschien maar krukken of een rolstoel meenemen als dit mogelijk is, wil dit hoe dan ook niet missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ik hoop toch echt dat ik voor dit feest optijd hersteld ben. Als het goed is mag ik vanaf de woensdag ervoor weer lopen, maar dat zal nog lastig gaan. Misschien maar krukken of een rolstoel meenemen als dit mogelijk is, wil dit hoe dan ook niet missen :P


https://www.bd.nl/stadsgezicht-tilburg/ ... ~ae1cc8b5/

Weet niet of dat met Hardstyle feesten ook kan.
Krukken kan in ieder geval, had Sammy vorig jaar bij Reactivate ook, en we kwamen nog iemand op krukken tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezelf in een hoekje bij de bar parkeren, helemaal volkappen met speciaalbier van de tap en genieten maar. Ik denk wel dat áls je dan op staat met 8 La Chouffe of La Trappe, je zo weer omver ligt in je rolstoel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht, schenken ze speciaalbier hier. :lol:

RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooooooojazeker. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 18:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wacht, schenken ze speciaalbier hier. :lol:

RIP


Anders hadden we hier natuurlijk nooit het event georganiseerd! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes gescoord via de waiting-list sale van gisteren, aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 10:48 
 
Hardtraxxer

En op ticketswap blijven de kaarten ook staan. Dus als je erbij wil zijn, dan kún je erbij zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 12:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Kaartjes gescoord via de waiting-list sale van gisteren, aanwezig! :thumbsup:


Yes, same here!

Ongelooflijk veel zin hierin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 12:09 
 
Hardtraxxer

Ook een ticket aangeschaft! Dit wordt wel genieten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hallo vrienden van het morsdooie forum! ik heb ook een kaartje gefixt, benieuwd of de euforische hardstyle anno 2024 mij kan bekoren! er gaan in ieder geval veel bekenden dus ik heb er zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
hallo vrienden van het morsdooie forum! ik heb ook een kaartje gefixt, benieuwd of de euforische hardstyle anno 2024 mij kan bekoren! er gaan in ieder geval veel bekenden dus ik heb er zin in :cool:


Potverdorie das gezellig. De verloren zoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart gekocht want Talismann draait zie ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 16:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook nog een kaartje binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 19:16 
 
Hardtraxxer

Timetable:

12:00 - 12:45 EMS: The Hardstyle Family
12:45 - 13:45 Classics Set by Jay Reeve
13:45 - 14:45 Solstice
14:45 - 15:45 Ecstatic
15:45 - 16:45 Jay Reeve presents Melodic Madnrss
16:45 - 17:30 Cyber
17:30 - 18:00 Jay Reeve vs Cyber
18:00 - 19:00 Adrenalize
19:00 - 20:00 Demi Kanon vs Galactixx
20:00 - 21:00 Wasted Penguinz
Hosted by Mc DL

Wat mij betreft dik prima!! Vanaf 12:00 binnen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baal zo hard dat ik waarschijnlijk grootste deel van de classic set van Jay Reeve ga missen. Heb open dag van mijn werk en moet daar tot 12:00 staan en kan pas om 12:30 de trein pakken naar Tilburg.
Hopelijk maakt de rest van de dag verder goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te vermelden ook dat de deuren al vanaf 11:30 open zijn dus hopelijk blijft ons de ellende van de 013-rijen bespaard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Goed om te vermelden ook dat de deuren al vanaf 11:30 open zijn dus hopelijk blijft ons de ellende van de 013-rijen bespaard :P

Goed om te weten!
Timetable had wat mij betreft weinig uit gemaakt, maar de hype wordt er niet minder om. Binnen vanaf 12 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11:25 voor de deur, hoppa.
Ik zou echt totaal niet weten wanneer ik zou moeten gaan eten (had gedacht dat eens buiten 013 te doen...) of überhaupt moet gaan pissen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 23:36 
 
Artiest

Kaartje te koop! Graag een DM voor overname..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten