Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit baart mij grote zorgen:

Citaat:
During the Saturday of ‘The Ultimate Celebration’ over 150 heroes will climb the stage of an astonishing 8 different arenas. Check out Phase 1 of the Saturday line-up now! #intentsfestival


Oftewel weer veel b2bs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Da Tweekaz vs Destructive Tendencies :lol: :lol: :lol:

B-Front & Phuture Noize is het enige wat eruit springt bij mij op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:59 
 
Hardtraxxer

Ik bid dat Delete & Chris One de indoor mainstage afsluiten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich niet verkeerd.

Delete vs Chris One
B-Front vs Phuture Noize
Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Sound Rush

Leuke namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 19:21 
 
Hardtraxxer

Da Tweekaz vs Destructive Tendencies :lol: :lol:

Hoe komen ze erop, deze combi had ik echt nooit verwacht om te zien. Is dit niet gewoon een overijverige photoshop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 19:38 
 
Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Da Tweekaz vs Destructive Tendencies :lol: :lol:

Hoe komen ze erop, deze combi had ik echt nooit verwacht om te zien. Is dit niet gewoon een overijverige photoshop?


Ze stonden ook zo bij Hard island als me niet vergis.

Komt dus neer op Tweekacore (oftwel happy/uk hardcore) vs DT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 19:49 
 
Hardtraxxer

Zou dan voor het eerst zijn dat ik een Tweekaz set wel mee zou willen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front vs Phuture Noize :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front & phuture noize
Delete & chris one
Dbstf
Sound rush

Geen verkeerd begin iig :thumbsup:
Da tweekaz & destructive tendencies lijkt me ook geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 23:34 
 
Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Delete vs Chris One :drool:. Wel een rare keuze bij deze hosting. Regain en Rebelion op de Fanaticz.... wanneer leren organisaties nou dat die hier niet meer op passen. Krijg je net zo’n situatie als de Indigo op Defqon dit jaar.


Vorig jaar stond Rebelion wel main toen toch? Maar ik geef je gelijk is wel vaker met DJ’s, zouden ze toch een x van moeten leren zou je zeggen?

DBSTF en PN vis B-Front is top! Ik kijk nu al uit naar Delete vs. Chris One :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet eerder intents geweest, zaterdag optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
kegel77w schreef:
Delete vs Chris One :drool:. Wel een rare keuze bij deze hosting. Regain en Rebelion op de Fanaticz.... wanneer leren organisaties nou dat die hier niet meer op passen. Krijg je net zo’n situatie als de Indigo op Defqon dit jaar.


Vorig jaar stond Rebelion wel main toen toch? Maar ik geef je gelijk is wel vaker met DJ’s, zouden ze toch een x van moeten leren zou je zeggen?


Vorig jaar stond Rebelion zaterdag in de indoor main bij de Warface en Frequencerz hosting, en op zondag met Delete en Requiem op de main. Had Regain Live ook graag willen zien, maar denk niet dat het er in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete Vs Chris One :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook een presale code in de mail gehad, vorig jaar geen tickets kunnen regelen in de kaartverkoop, dus dat komt goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ook een presale code in de mail gehad, vorig jaar geen tickets kunnen regelen in de kaartverkoop, dus dat komt goed uit :D

Hier ook! afhankelijk van wat er bekend is mbt de line up kies ik welke dag ik ga. Zondag is goedkoper en vond ik dit jaar leuker dan zaterdag. En weekend wordt me te prijzig met ook een vakantie naar het buitenland nog op de planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke eerste namen! Erg blij met de euforische stage. Hopen dat het in 2018 wat beter te doen is daar qua temperatuur want het was een leuke toevoeging :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Franky schreef:
B-front vs Phuture Noize :drool: :drool:

ULTIMO schreef:
Delete Vs Chris One :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Da Tweekaz vs Destructive Tendencies :lol: :lol:

Hoe komen ze erop, deze combi had ik echt nooit verwacht om te zien. Is dit niet gewoon een overijverige photoshop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
ook een presale code in de mail gehad, vorig jaar geen tickets kunnen regelen in de kaartverkoop, dus dat komt goed uit :D

Hier ook! afhankelijk van wat er bekend is mbt de line up kies ik welke dag ik ga. Zondag is goedkoper en vond ik dit jaar leuker dan zaterdag. En weekend wordt me te prijzig met ook een vakantie naar het buitenland nog op de planning.


Weekend festivals zijn voor mij nooit een optie geweest :$ , dus moet nog even kijken welke dag het voor mij wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder gezegd hadden ze al iets gelijkaardig op Hard Island gedaan. Toen was het 'Da Destructive Tweekaz Tendencies' of iets in die aard. Het komt eigenlijk neer op Tweekacore platen en DT hun platen. Was wel leuk toen (i partially blame the alcohol :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front VS Phuture Noize.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 11:14 
 
Hardtraxxer

Gister ook nog een code gehad, na een jaar afwezigheid maar weer een keer heen

Rowanyt1309 schreef:
B-Front VS Phuture Noize.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:00 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Zoals eerder gezegd hadden ze al iets gelijkaardig op Hard Island gedaan. Toen was het 'Da Destructive Tweekaz Tendencies' of iets in die aard. Het komt eigenlijk neer op Tweekacore platen en DT hun platen. Was wel leuk toen (i partially blame the alcohol :whistle: )

Het klinkt als de hel op aarde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Maar besloten om een weekend te gaan. Nog nooit een weekend gepakt en deze lijkt mij dan het leukste :D erg benieuwd of de beentjes dit leuk gaan vinden

Van Decibel, Defqon en Intents vond ik vooral de camping bij intents het gezelligste en is je keuze daarom ook prima!

Gewoon goed blijven eten en voldoende rust pakken, dan kunnen die beentjes dat wel aan. Je bent nog jong :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gewoon goed blijven eten en voldoende pakken, dan kunnen die beentjes dat wel aan. Je bent nog jong :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten