Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch zou ik nog een keer een Delete hosting willen zien hier. Maar hier kan ik zeker mee leven. Radical zijn album ligt me verrassend goed, en D-Sturb kan mij ook wel interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Vet voor D-Sturb, en zwaar terecht :thumbsup:

Dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents heeft een beetje het most wanted syndroom heb ik het idee. Ben benieuwd wat dan de invulling gaat zijn de indoor MainStage. Als ik ga dan alleen op de zondag. Hopen op een mooie Relive stage weer dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kies, uit praktisch oogpunt, altijd voor de zaterdag i.p.v. de zondag. Vorig jaar wel een weekend gedaan en op zondag beviel het me prima maar dat kost me weer een vrije dag.

Ik vond de acts op de zondag op de main leuk(er) en de Relive beviel me ook wel. Hoop daarom, waarschijnlijk tegen beter weten in, dat er dit jaar ook op zaterdag een Relive is. Maar goed, ze zullen wel dom zijn .. Zaterdag verkoopt toch wel uit en de Relive op zondag is juist één van de publiekstrekkers. Toch mag een man altijd hopen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word de volledige line up voor of na de kaartverkoop bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Word de volledige line up voor of na de kaartverkoop bekend gemaakt?


Dit wordt volgens mij altijd na de kaartverkoop gedaan. Wellicht dat er eerder al een paar namen naar buiten komen nog, maar ga er niet vanuit dat de hele line-up dan al bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar volledig verzorgd met de limousine naar intents geweest. Was helemaal goud en was echt een top prijs maar denk dat ik m dit jaar laat schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Dit jaar weekend Intents meepakken denk ik zo! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 19:34 
 
Hardtraxxer

Als hier nog mensen zijn met een pre-sale code maar hem niet gebruiken hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook opvallend: minimum leeftijd voor vrijdag en zaterdag is verhoogd naar 18+

Voor zondag blijft die wel 17+
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee was 17+ een aantal jaar. Daarvoor zelfs 16+ geweest

Zie bericht op de website:

Minimumleeftijd
Intents Festival wijzigt voor de camping, pre-party en zaterdag de minimumleeftijd naar 18 jaar. De zondag behoudt een minimumleeftijd van 17 jaar.


Was er trouwens megasnel doorheen, had alleen vouchercode niet bij de hand waardoor ik waarschijnlijk free Vip upgrade misgelopen heb. Achja tickets wel binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weekend tickets binnen. wel grappig dat de early bird 4 hele euro's goedkoper is ten aanzien van normale weekend tickets. wel jammer dat alleen de zaterdag en zondag een gratis vip upgrade kregen en niet de weekenders :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:11 
 
Donateur

In de mail die ik had gekregen stond weekend tickets + camping met 21 munten van 144 voor 129 euro.
Kon deze helemaal niet vinden met die korting. Heb maar de weekend kaarten gekocht zonder munten en 4 hele euros korting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje voor de zaterdag gekocht.
Was ook aan het hunten op die weekendcombi met 21 munten. Dan zat de zondag er, omgerekend, gratis bij. Had ik de zondag wellicht nog gegaan of iemand hier nog blij mee kunnen maken. Helaas was deze toen al op. Wel een priority parking gekocht, dat is bij Intents echt super chill :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook geen pre sale ontvangen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hoe de verkoop van de vriendencamping in z'n werk gaat ?
We willen deze editie voor 't eerst eens de vriendencamping nemen met een groepje , maar via de site worden we er niet echt wijzer van ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer inderdaad dat je de helft alweer in kunt vullen, maar wie weet worden we nog verrast. Waarschijnlijk enkel de zondag aanwezig want Relive stage, maar eerst de volledige line-up eens afwachten natuurlijk. Hoop op wat verrassende namen op de Relive stage a la Frontliner ofzo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Jammer inderdaad dat je de helft alweer in kunt vullen, maar wie weet worden we nog verrast. Waarschijnlijk enkel de zondag aanwezig want Relive stage, maar eerst de volledige line-up eens afwachten natuurlijk. Hoop op wat verrassende namen op de Relive stage a la Frontliner ofzo. :)


Gewoon weekend Indy.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand een pre sale code ontvangen die er vervolgens niks mee doet :) ?
Dan wil ik hem graag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een maat van mij heeft contact gehad met Intents en die zeggen in een bericht dat er dit weekend ook nog codes worden verzonden. Dus nog even geduld hebben vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NICE!

B-front vs PN
Delete vs Cris one
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:36 
 
Hardtraxxer

Da Tweekaz vs Destructive Tendencies :lol: :lol: :lol:

Delete vs Chris One en B-Front & Phuture Noize is het enige wat eruit springt bij mij op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete vs Chris One :drool:. Wel een rare keuze bij deze hosting. Regain en Rebelion op de Fanaticz.... wanneer leren organisaties nou dat die hier niet meer op passen. Krijg je net zo’n situatie als de Indigo op Defqon dit jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten