Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker geen hele verassende line-up, maar zie genoeg namen waar ik mij prima ga vermaken. Denk zomaar dat ik veel te vinden ben bij The Fanaticz, Indoor Mainstage en Hard Island. Mainstage doet me niks, op de setjes van B-Front & PN en eventueel DBSTF na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt een hele verrassende line-up. Maar had ook niet anders verwacht. Wel erg blij met The Purge vs Mind Dimension, en Delete vs Chris One (nu nog hopen dat deze heren niet tegelijk staan). Zondag grotendeels bij de Relive staan gok ik zo. Wat proberen ze trouwens te bereiken met Rebelion vs Malice, Rooler Live en Regain Live op zo'n kleine stage. Begrijp niet waarom organisaties dit nog steeds doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t ook jammer. Wat mij betreft mogen ze wel eens stoppen met die stomme hostings en een fatsoenlijke line Up maken voor de indoor main en de hardcore stage. Dat zijn voor mij de enige twee echt grote minpunten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het niet mogelijk dat de Fanaticz stage dit jaar een grotere stage wordt? Gezien de voorgaande jaren was het daar tijdens bepaalde setjes echt retedruk. Lijkt me dat Intents wel snapt dat een Regain Live, Rebelion vs Malice en een Rooler Live op een kleine stage problemen gaat opleveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

OT: niet echt een hele spannende line up. Hard Island wel een leuke line up alleen jammer dat dat echt een kleine verstopte stage is.

Helaas ook veel te veel dezelfde namen als vorig jaar. :thumbdown:

En super trouwens dat Primeshock er staat maar waarom op de Fanaticz stage? Of gaan die gasten openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

OT: niet echt een hele spannende line up. Hard Island wel een leuke line up alleen jammer dat dat echt een kleine verstopte stage is.

Helaas ook veel te veel dezelfde namen als vorig jaar. :thumbdown:

En super trouwens dat Primeshock er staat maar waarom op de Fanaticz stage? Of gaan die gasten openen?


Volgens mij iets groter, maar of hij twee keer zo groot was vraag ik mij af. Ik ga er gewoon vanuit dat de organisatie hierover heeft nagedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
ULTIMO schreef:
Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

OT: niet echt een hele spannende line up. Hard Island wel een leuke line up alleen jammer dat dat echt een kleine verstopte stage is.

Helaas ook veel te veel dezelfde namen als vorig jaar. :thumbdown:

En super trouwens dat Primeshock er staat maar waarom op de Fanaticz stage? Of gaan die gasten openen?


Volgens mij iets groter, maar of hij twee keer zo groot was vraag ik mij af. Ik ga er gewoon vanuit dat de organisatie hierover heeft nagedacht.


Ga er maar niet van uit, om teleurstelling te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Heb er nu al zin in. Begin van de vakantie vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Heb er nu al zin in. Begin van de vakantie vieren.


Ook erg blij dat de zondag beter is. Ik mis op de zaterdag helemaal niets (op chris one vs delete na misschien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou sowieso toch alleen de zondag gaan :cool: Grotendeels classics stage met uitstapjes naar Sound Rush & Adrenalize, 2Faced, Blademasterz live en misschien even Roughstate joeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:56 
 
Hardtraxxer

Rebelion vs. Malice wordt waarschijnlijk net zo'n debacle als Rebelion vs. Regain op de Indigo van Defqon vorig jaar. Erg bijzondere indeling dit

Retaliation schreef:
Zo ongelovelijk vet dat we hier mogen draaien :woot: Zelf jaren als feestganger geweest en nu staan we er zelf tussen (L)

Nice, gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Heb er nu al zin in. Begin van de vakantie vieren.


Ook erg blij dat de zondag beter is. Ik mis op de zaterdag helemaal niets (op chris one vs delete na misschien).

Dat is echt het enige inderdaad waar ik naar zou uitkijken. Niet genoeg om een kaart voor te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:


Dit kun je toch niet vooraf weten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
LV1 schreef:
Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:


Dit kun je toch niet vooraf weten. xd


De grootte ook niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen super line-up maar zal me toch opnieuw vermaken op de hard island stage :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu al zin in Intents, 2 dagen aanwezig :thumbsup:

en @Corneel zien we je in de boombox zondags :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Vind het een prima line-up! De main is iig beter dan vorig jaar. Coone, Zatox, Sephyx en Code Black zijn niet zo bijzonder dus prima momenten om dan naar andere stages te lopen. Hoop dat Sound Rush en Keltek op dezelfde tijden draaien dan. Voor de rest veel namen waar ik me op kan vermaken: B-Front & PN, Frequencerz, SZP, DBSTF en Devin Wild :) Had alleen graag nog Atmozfears of Noisecontrollers gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het anthem? Ik denk serieus dat B-Front vs Phuture Noize zeer reeele kandidaten zijn. Helemaal omdat beide artiesten vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag er staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 00:21 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Maar het anthem? Ik denk serieus dat B-Front vs Phuture Noize zeer reeele kandidaten zijn. Helemaal omdat beide artiesten vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag er staan


Ik zou het heel graag zien maar ik verwacht het eigenlijk niet.. Beide zijn enorm druk (Phuture Noize album / Qapital Anthem) (B-frontliner & B-Freqz Album)

Denk dat DBSTF of Frequencerz wel een mogelijkheid is, maar t blijft toch gokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF hebben al een intents anthem gemaakt maar van mij zouden ze zo weer mogen. Zij zijn echt de sound van intents in mijn ogen. Aangezien intents altijd zo zonnig is en zij zulke zomerse muziek maken xd. Zou trouwens wel bij die 15 years celebration passen dat zij het anthem maken. Hebben ook altijd op intents gestaan namelijk, correct me if I’m wrong

Frequencerz is ook een optie maar ik hoop het niet eigenlijk.. eigenlijk wel de enige mogelijke optie als je het zo bekijkt. Devin Wild zou ook kunnen maar zou qua populariteit wel een verrassende keuze zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
DBSTF hebben al een intents anthem gemaakt


Het blijkt wel uit de line-ups en hostings van de afgelopen jaren dat het Intents regelmatig dingen opnieuw doet. Zie het zo gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ze zouden die mainstage zo veel vetter kunnen maken dan dit.


:list:

DonnyD schreef:
De main had met namen die op een andere stages staan zoveel vetter kunnen zijn!


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer zouden we iets te horen krijgen over het Anthem? Wanneer was dat vorig jaar ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb nu al zin in Intents, 2 dagen aanwezig :thumbsup:

en @Corneel zien we je in de boombox zondags :D

Yesyes finally meeting the famous Rickzel
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten