Poster: Intents Festival - The Ultimate Celebration
Past

Intents Festival - The Ultimate Celebration

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Zeker geen hele verassende line-up, maar zie genoeg namen waar ik mij prima ga vermaken. Denk zomaar dat ik veel te vinden ben bij The Fanaticz, Indoor Mainstage en Hard Island. Mainstage doet me niks, op de setjes van B-Front & PN en eventueel DBSTF na.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Niet echt een hele verrassende line-up. Maar had ook niet anders verwacht. Wel erg blij met The Purge vs Mind Dimension, en Delete vs Chris One (nu nog hopen dat deze heren niet tegelijk staan). Zondag grotendeels bij de Relive staan gok ik zo. Wat proberen ze trouwens te bereiken met Rebelion vs Malice, Rooler Live en Regain Live op zo'n kleine stage. Begrijp niet waarom organisaties dit nog steeds doen.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vind t ook jammer. Wat mij betreft mogen ze wel eens stoppen met die stomme hostings en een fatsoenlijke line Up maken voor de indoor main en de hardcore stage. Dat zijn voor mij de enige twee echt grote minpunten
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Is het niet mogelijk dat de Fanaticz stage dit jaar een grotere stage wordt? Gezien de voorgaande jaren was het daar tijdens bepaalde setjes echt retedruk. Lijkt me dat Intents wel snapt dat een Regain Live, Rebelion vs Malice en een Rooler Live op een kleine stage problemen gaat opleveren?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

OT: niet echt een hele spannende line up. Hard Island wel een leuke line up alleen jammer dat dat echt een kleine verstopte stage is.

Helaas ook veel te veel dezelfde namen als vorig jaar. :thumbdown:

En super trouwens dat Primeshock er staat maar waarom op de Fanaticz stage? Of gaan die gasten openen?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
ULTIMO wrote:Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

OT: niet echt een hele spannende line up. Hard Island wel een leuke line up alleen jammer dat dat echt een kleine verstopte stage is.

En super trouwens dat Primeshock er staat maar waarom op de Fanaticz stage? Of gaan die gasten openen?
Volgens mij iets groter, maar of hij twee keer zo groot was vraag ik mij af. Ik ga er gewoon vanuit dat de organisatie hierover heeft nagedacht.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
PEPii wrote:
ULTIMO wrote:Vorig jaar was ie al 2x zo groot als het jaar ervoor toch?

Volgens mij iets groter, maar of hij twee keer zo groot was vraag ik mij af. Ik ga er gewoon vanuit dat de organisatie hierover heeft nagedacht.
Ga er maar niet van uit, om teleurstelling te voorkomen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Heb er nu al zin in. Begin van de vakantie vieren.
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 23 minutes ago
RTM93 wrote:Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Ook erg blij dat de zondag beter is. Ik mis op de zaterdag helemaal niets (op chris one vs delete na misschien).
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Zou sowieso toch alleen de zondag gaan :cool: Grotendeels classics stage met uitstapjes naar Sound Rush & Adrenalize, 2Faced, Blademasterz live en misschien even Roughstate joeeeeee
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Rebelion vs. Malice wordt waarschijnlijk net zo'n debacle als Rebelion vs. Regain op de Indigo van Defqon vorig jaar. Erg bijzondere indeling dit
Retaliation wrote:Zo ongelovelijk vet dat we hier mogen draaien :woot: Zelf jaren als feestganger geweest en nu staan we er zelf tussen (L)
Nice, gefeliciteerd!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Hekzitter wrote:
RTM93 wrote:Main zondag beter dan zaterdag. Goed bezig :cool:
Ook erg blij dat de zondag beter is. Ik mis op de zaterdag helemaal niets (op chris one vs delete na misschien).
Dat is echt het enige inderdaad waar ik naar zou uitkijken. Niet genoeg om een kaart voor te kopen.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
LV1 wrote:Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:
Dit kun je toch niet vooraf weten. xd
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
MelvinFR wrote:
LV1 wrote:Zolang als die fanaticz/relive stage net zo'n goed geluid heeft als vorig jaar ben ik blij :drool:
Dit kun je toch niet vooraf weten. xd
De grootte ook niet :whistle:
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
Geen super line-up maar zal me toch opnieuw vermaken op de hard island stage :yay:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik heb nu al zin in Intents, 2 dagen aanwezig :thumbsup:

en @Corneel zien we je in de boombox zondags :D
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Vind het een prima line-up! De main is iig beter dan vorig jaar. Coone, Zatox, Sephyx en Code Black zijn niet zo bijzonder dus prima momenten om dan naar andere stages te lopen. Hoop dat Sound Rush en Keltek op dezelfde tijden draaien dan. Voor de rest veel namen waar ik me op kan vermaken: B-Front & PN, Frequencerz, SZP, DBSTF en Devin Wild :) Had alleen graag nog Atmozfears of Noisecontrollers gezien.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Maar het anthem? Ik denk serieus dat B-Front vs Phuture Noize zeer reeele kandidaten zijn. Helemaal omdat beide artiesten vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag er staan
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
RoyAPO wrote:Maar het anthem? Ik denk serieus dat B-Front vs Phuture Noize zeer reeele kandidaten zijn. Helemaal omdat beide artiesten vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag er staan
Ik zou het heel graag zien maar ik verwacht het eigenlijk niet.. Beide zijn enorm druk (Phuture Noize album / Qapital Anthem) (B-frontliner & B-Freqz Album)

Denk dat DBSTF of Frequencerz wel een mogelijkheid is, maar t blijft toch gokken.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
DBSTF hebben al een intents anthem gemaakt maar van mij zouden ze zo weer mogen. Zij zijn echt de sound van intents in mijn ogen. Aangezien intents altijd zo zonnig is en zij zulke zomerse muziek maken xd. Zou trouwens wel bij die 15 years celebration passen dat zij het anthem maken. Hebben ook altijd op intents gestaan namelijk, correct me if I’m wrong

Frequencerz is ook een optie maar ik hoop het niet eigenlijk.. eigenlijk wel de enige mogelijke optie als je het zo bekijkt. Devin Wild zou ook kunnen maar zou qua populariteit wel een verrassende keuze zijn
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
RoyAPO wrote:DBSTF hebben al een intents anthem gemaakt
Het blijkt wel uit de line-ups en hostings van de afgelopen jaren dat het Intents regelmatig dingen opnieuw doet. Zie het zo gebeuren :P
Last edited by Desley DD on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Exterkate wrote:Ze zouden die mainstage zo veel vetter kunnen maken dan dit.
:list:
DonnyD wrote:De main had met namen die op een andere stages staan zoveel vetter kunnen zijn!
:P
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Wanneer zouden we iets te horen krijgen over het Anthem? Wanneer was dat vorig jaar ook alweer?
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Rickzel wrote:Ik heb nu al zin in Intents, 2 dagen aanwezig :thumbsup:

en @Corneel zien we je in de boombox zondags :D
Yesyes finally meeting the famous Rickzel

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators