Poster: Intents Festival - The Ultimate Celebration
Past

Intents Festival - The Ultimate Celebration

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Rickzel wrote:
THArdstyler wrote:Als ik slaapplek kan regelen misschien zondag ook nog aanwezig :cool:
Lekker pik! Moet te regelen zijn toch, AirBNB??
Ja m'n broertje studeert in Tilburg, dus allicht daar crashen :thumbsup:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Intents Festival - The Ultimate Celebration (1, 2 & 3 juni 2018, Oisterwijk)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
De main had met namen die op een andere stages staan zoveel vetter kunnen zijn! Maar buiten dat overal wel leuke namen en ga me hier zeker wel vermaken! :clap: En waarom toch elk jaar weer Mark with A K op de main :huh:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Die Hard Island stage ziet er wel dik uit zeg! Op een aantal namen na op andere stages niet echt bijzonder, dus wellicht alleen zondag aanwezig! :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Jezus wat een kut line up. Main staat op PN & BF en DBSTF en in mindere mate Devin Wild en SZP na gewoon helemaal niks leuks en in de andere tenten staan rare kutbattles. Dikke kans dat ik m'n kaart ga verkopen.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Wat een grap blijft die line-up toch steeds. Jaar op jaar ctrl+c ctrl+v.
Artist
197 posts member since 2016
last seen 27 days ago
Zo ongelovelijk vet dat we hier mogen draaien :woot: Zelf jaren als feestganger geweest en nu staan we er zelf tussen (L)
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Wederom bijna alleen maar B2B's :(
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 14 days ago
MelvinFR wrote:Wat een grap blijft die line-up toch steeds. Jaar op jaar ctrl+c ctrl+v.
Brennan Heart om 22:00 ontbreekt dit jaar :(
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kaarten maar weer verkopen..
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
man man man man man wat een tegenvallende line up. Verheug me bij de main alleen op B-front vs PN, Devin Wild en enigszins in dbstf en ran d live. (mits veel nieuwe platen)
Sephyx nog nooit horen draaien dus dat kan nog interessant zijn.

Wel nu alweer zin in de Relive op zondag :thumbsup:
Chroman wrote:
MelvinFR wrote:Wat een grap blijft die line-up toch steeds. Jaar op jaar ctrl+c ctrl+v.
e: Ticket tekoop
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vind het een nog grotere grap dat de bezoekers er elk jaar nog massaler in blijven trappen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 29 days ago
En Zatox erbij :worship:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Trouwens hele leuke namen op de Hard Island stage, hoop dat ik wat vrienden daar mee naar toe krijg.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
Poeh dat valt ff tegen zeg...
De eerste aankondiging was nog veelbelovend, maar daar is op Ran-D live en Devin Wild (die waarschijnlijk heel vroeg staat) niet veel bijzonders bijgekomen voor de main.

De Hard Island stage heeft met Sound Rush, KELTEK en NSCLT vs Estatic nog wel wat leuke namen, maar ik kom voor zo'n relatief kleine stage eerlijk gezegd niet naar Intents.

Ticket gaat misschien nog wel in de verkoop..
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
De Hard Island stage is wel de redding op de zaterdag. :worship: Ook nog een aantal leuke namen bij de Fanaticz. Met wat puzzelen kom je vast nog wel aan een intressante invulling.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
simon10pont wrote:De Hard Island stage is wel de redding op de zaterdag. :worship: Ook nog een aantal leuke namen bij de Fanaticz. Met wat puzzelen kom je vast nog wel aan een intressante invulling.
Vind je het niet zonde om daar heel veel te vertoeven op zo'n festival?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Joey wrote:
Vind het een nog grotere grap dat de bezoekers er elk jaar nog massaler in blijven trappen.
Nouja er gaan elk jaar weer grotendeels andere mensen heen denk ik. Intents Is echt een ongelooflijk grote hype in Nederland. Ik hoor er, zelf iedergeval, nog meer niet-hardstyle luisteraars over dan over Defqon.

Ik ga nog wel gewoon een weekendje. Ik ga lekker voor de gezelligheid en de enkele dj’s die ik wel tof vind en heb zelf geen mogelijkheid om in gezelschap naar andere weekend festivals te gaan. Dusja dan maar dit :P. Even met een andere instelling hierheen gaan en het wordt een top weekend. Maar dan moet t niet zo God tyfus heet zijn want daar ga ik uitermate slecht op :lol:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Ben voor een vriend nog op zoek naar een weekend+camping kaart, iemand?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
MelvinFR wrote:Vind je het niet zonde om daar heel veel te vertoeven op zo'n festival?
Ik vind het over het algemeen toch toffer om bij de kleinere stages te staan met wat onbekendere namen. Voor mij is deze line-up helemaal geen ramp.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hele dag in de karnaval festival feest cafe te vinden :thumbsup:

Edit: Hele weekend natuurlijk
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Joey wrote:
Blijkbaar zal er dan toch wel iets goed zijn dan he ;)
Intents is nu eenmaal een festival dat meer lokaal publiek trekt en mensen die niet die-hard fan zijn van de stijl, die zijn weer een stuk minder kritisch.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Chroman wrote:
Daar krijgen we zatox voor terug
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Desley DD wrote:
Chroman wrote:
Daar krijgen we zatox voor terug
Ik denk B-Front vs Phuture Noize
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Retaliation wrote:Zo ongelovelijk vet dat we hier mogen draaien :woot: Zelf jaren als feestganger geweest en nu staan we er zelf tussen (L)
Tot dan! :loving:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators