Ticketje saterday binnen 
Edit: Godverdomme, kom ik er nu achter dat er geen Relive stage is op zaterdag
Ik stond er om 20:00 en uiteindelijk kwam ik er niet op tijd door.wrote:Gvd kom om 20:20 achter de kaartverkoop, al te laat..
Rij jij?wrote:Kaart in the pocket![]()
4e keer alweer, na vorig jaar een keer afwezig geweest te zijn
Het was voor mij altijd een thuis feestje, maar sinds dat de raw redelijk de boventoon voerde daar (vanaf 2015) ben ik eigenlijk alleen maar de zondag gegaan. Altijd wel heel gezellig bij de Relivewrote:Nooit echt interesse gehad in Intents. Lijkt mij het paradijs der kickrollers. Wou nu wel eens een keer op zondag gaan kijken maar ik weet nog niet hoe ik sta te werken dat weekend. Vervelend.
Zolang je de Relive niet verlaat valt het reuze mee! Vorig jaar 2 keer in de RAW tent wezen kijken, nou daar voor aan wil je niet gezien worden tussen alle mondkapjes, wel een leuk gezicht tho.wrote:Nooit echt interesse gehad in Intents. Lijkt mij het paradijs der kickrollers. Wou nu wel eens een keer op zondag gaan kijken maar ik weet nog niet hoe ik sta te werken dat weekend. Vervelend.
En zelf eigenlijk maar half door hebben hoe groot het tegenwoordig is.wrote:Het was voor mij altijd een thuis feestje
De Kloontjes zijn volgens mij nauwelijks nog geaffilieerd met Intents Festival.wrote:Goede tijden voor Kloontjes!
Vorig jaar blokkeerde intents alle tickets die meteen op ticketswap kwamen, zou daar mee te maken kunnen hebben.wrote:Lijkt wel of alsof er bots op ticketswap bezig zijn, ieder ticket is binnen een seconde gereserveerd.
View on YouTubewrote:Na de tijd hoor je toch nog altijd ''This was a Kloontjes event?''wrote:De Kloontjes zijn volgens mij nauwelijks nog geaffilieerd met Intents Festival.