Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hoe snel zal dit uitverkocht raken? 5 minuten xd. De vraag is echt immens groot naar mijn idee

Zal inderdaad wel flink snel gaan. Z'n beetje iedereen in mijn omgeving, die ook maar een beetje interesse hebben in de hardere stijlen, wil hier naar toe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
RoyAPO schreef:
Hoe snel zal dit uitverkocht raken? 5 minuten xd. De vraag is echt immens groot naar mijn idee

Zal inderdaad wel flink snel gaan. Z'n beetje iedereen in mijn omgeving, die ook maar een beetje interesse hebben in de hardere stijlen, wil hier naar toe xd


En toch snap ik de hele hype rondom intents niet. Wat maakt Intents dan ZO VEEL beter dat t zelfs boven Defqon en Decibel uitsteekt? Ik vind de keren dat ik ze alle 3 gepakt heb, Decibel altijd t leukste vanwege de sfeer en het terrein alleen al. En het trekt ook veel minder buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel simpel, de grote namen voor de helft van de prijs van Defqon of Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat, plus het is 17+. Zijn hier ook altijd veel 'dagjesmensen' uit de omgeving van Den Bosch te vinden. Naast koningsdag festivals is Intents ook z'n feest wat hier in de omgeving altijd heel erg leeft onder de jongere :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dit jaar is het 18+ behalve de zondag. Dus gaat dit jaar niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar dit jaar is het 18+ behalve de zondag. Dus gaat dit jaar niet op


Iedereen die vorig jaar 17 was en naar binnen kon is nu 18 en kan naar binnen. Dus in principe wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RoyAPO schreef:
Maar dit jaar is het 18+ behalve de zondag. Dus gaat dit jaar niet op


Iedereen die vorig jaar 17 was en naar binnen kon is nu 18 en kan naar binnen. Dus in principe wel.

Hmm touché xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prijs speelt grote rol denk ik. Ik vraag wel eens vrienden me naar feesten, meestal zodra ze de prijs horen voor ticket haken ze allemaal af. Te duur voor zomaar dagje als je niet helemaal into de muziek bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RoyAPO schreef:
Maar dit jaar is het 18+ behalve de zondag. Dus gaat dit jaar niet op


Iedereen die vorig jaar 17 was en naar binnen kon is nu 18 en kan naar binnen. Dus in principe wel.

Niet iedereen, mensen die op 4 juni 18 worden bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde zojuist via via dat ze nog steeds druk bezig zijn met de line-up. Dat daarom phase 2 zolang duurt.....
Zou dat echt zo zijn, dat ze nu (nog steeds) niet de line-up rond hebben? Kan natuurlijk, want juni is nog ver weg. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Ik hoorde zojuist via via dat ze nog steeds druk bezig zijn met de line-up. Dat daarom phase 2 zolang duurt.....
Zou dat echt zo zijn, dat ze nu (nog steeds) niet de line-up rond hebben? Kan natuurlijk, want juni is nog ver weg. :innocent:


Grote kans, het is ook gewoon luxe dat je nu al een deel van de line-up weet. Of ze nou een deel nu al bekend maken dat vast staat, of wachten tot over een paar maand en dan de hele rits doen.

Vind het juist wel een slimme manier, telkens weer ff een reden om wat hype te pakken met weer een deel van de lineup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marketing technisch steekt het wel allemaal tip top in elkaar jaar. Maar ben toch benieuwd naar de hele line-up. Zondag tot nu toe echt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Ik hoorde zojuist via via dat ze nog steeds druk bezig zijn met de line-up. Dat daarom phase 2 zolang duurt.....
Zou dat echt zo zijn, dat ze nu (nog steeds) niet de line-up rond hebben? Kan natuurlijk, want juni is nog ver weg. :innocent:


Phase 2 krijg je net zoals vorig jaar in february, organisaties doen alles graag via een marketing schema wat werkt en dus komt het gewoon overeen met wat ze vorig jaar deden. Het is duidelijk dat hun plan werkt aangezien ze binnen no-time uitverkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:44 
 
Hardtraxx Addict

Erg benieuwd naar de complete line-up. Ziet er prima uit tot nu toe. Namen als Noisecontrollers, Atmozfears, Sub Zero Project en Cyber zou ik nog wel graag op de main willen zien. Heel erg aan het hopen dat ze B-Front Vs Phuture Noize voor Frequencerz zetten voordat het weer zo stampvol wordt op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja hoor, binnen 5 minuten staan de tickets op ticketswap..

edit: ben zo dom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik schrok al xd Ik dacht wtf ben ik te laat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend tickets in the pocket heuy! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zouden er gewoon te veel codes uitgegeven zijn dat het zo snel is uitverkocht? Ik hoor namelijk dat het 15 minuten duurde voor de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ik vind die codes wel een goede manier. Zo krijg je tenminste wel mensen op je festival die er echt graag heen willen. De mensen die dan helaas geen code hebben gekregen na inschrijving is dan wel wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ach ik vind die codes wel een goede manier. Zo krijg je tenminste wel mensen op je festival die er echt graag heen willen. De mensen die dan helaas geen code hebben gekregen na inschrijving is dan wel wat minder


Oh ja, ik vind het zeker ook een goede manier. Vooral wanneer de codes worden uitgegeven aan bezoekers van voorgaande jaren. Maar 15 minuten is wel heeeeel snel natuurlijk, erg knap. Zijn toch wel heel groot geworden in een paar jaar tijd. Gelukkig kon ik mijn tickets met de tipi bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Zo dat was rap, nu hopen dat ze net als vorig jaar alle kaarten die nu op ticketswap geplaatst worden blokkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zo dat was rap, nu hopen dat ze net als vorig jaar alle kaarten die nu op ticketswap geplaatst worden blokkeren


Verbannen zulke lui op je festival :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Da Tweekaz vs Destructive Tendencies

Hoe verzin je het haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Da Tweekaz vs Sub Zero Project op zondag.
Bron: Insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Da Tweekaz vs Sub Zero Project op zondag.
Bron: Insta


Die staan ook met iedereen. Wie weet ook nog samen met NoiseCock Militia : :love:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten