Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 18:02 
 

Basshunterzz schreef:
Toen was carnaval een maand eerder dan nu, onzin dat ze zo lang wachten met het bekend maken van die line up


Wat is daar nou onzinnig aan? Carnaval is gewoon een enorm goed moment om te promoten.

Die line-up komt vanzelf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 18:52 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Toen was carnaval een maand eerder dan nu, onzin dat ze zo lang wachten met het bekend maken van die line up


Wat is daar nou onzinnig aan? Carnaval is gewoon een enorm goed moment om te promoten.

Die line-up komt vanzelf wel.

Wat heb het voor nut om iets uitverkochts te promoten (de zaterdag dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:
Toen was carnaval een maand eerder dan nu, onzin dat ze zo lang wachten met het bekend maken van die line up


Wat is daar nou onzinnig aan? Carnaval is gewoon een enorm goed moment om te promoten.

Die line-up komt vanzelf wel.


Zeg ik dat het onzin is om met Carnaval te promoten? Ik snap zelf ook wel dat dat ideaal is om te promoten. Ik vindt het onzin dat ze zolang wachten met het bekend maken van een line-up van een feest dat allang is uitverkocht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:11 
 

Basshunterzz schreef:

Zeg ik dat het onzin is om met Carnaval te promoten? Ik snap zelf ook wel dat dat ideaal is om te promoten. Ik vindt het onzin dat ze zolang wachten met het bekend maken van een line-up van een feest dat allang is uitverkocht...


Dus omdat carnaval een goed moment is om te promoten wachten ze tot carnaval met het promoten neem ik aan, snappie? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:47 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Basshunterzz schreef:

Zeg ik dat het onzin is om met Carnaval te promoten? Ik snap zelf ook wel dat dat ideaal is om te promoten. Ik vindt het onzin dat ze zolang wachten met het bekend maken van een line-up van een feest dat allang is uitverkocht...


Dus omdat carnaval een goed moment is om te promoten wachten ze tot carnaval met het promoten neem ik aan, snappie? ;)

Maar het is UITVERKOCHT dus wat maakt promoten dan nog uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:05 
 

Miwer schreef:
Maar het is UITVERKOCHT dus wat maakt promoten dan nog uit.



Vik schreef:
Hebben jullie allemaal wel door dat dag 2 wordt gepromoot hier via die sticker en niet dag 1? Dag 2 is namelijk nog niet uitverkocht en dat was vorig jaar ook niet het geval. ;)


Dat dus, ik heb het over de line-up van dag 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Miwer schreef:
Maar het is UITVERKOCHT dus wat maakt promoten dan nog uit.



Vik schreef:
Hebben jullie allemaal wel door dat dag 2 wordt gepromoot hier via die sticker en niet dag 1? Dag 2 is namelijk nog niet uitverkocht en dat was vorig jaar ook niet het geval. ;)


Dat dus, ik heb het over de line-up van dag 2.


En ik over die van dag 1 ;) :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten