Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:50 

Hardtraxxer

een stuk beter dan vorig jaar. prima sfeer, veel raw, en t geluid viel ook nog wel mee.

alleen kut dat je nergens kon eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 01:18 

Hardtraxxer

Het is alweer wat dagen geleden, maar toch een reviewtje.

We kwamen binnen bij de opkomst van Atmozfears. Ik dacht dat zij met zn 2en waren, maar er draaide er maar 1. Is dit normaal? Anyway, ik vond er niet veel aan. veel eigen nummers en wat hitjes. o.a just as easy, break the show, hardbass junkie.
Positief verrast door Wildstylez. Had van tevoren geen goede hoop maar 't was niet verkeerd. o.a. Art of creation :drool: KYHU en pleasure als ik me niet vergis. Nog een pluspunt, hij liet Lose my mind (op een stukje van de vocals na) achterwege.
Ran-D was okee, niks bijzonders maar kon me er goed op vermaken. o.a. no cure, uprising, massacre, brutal, check out the drop, record breaking, dropping bombs remix, undiscovered.
Adaro was leuk, maar had er toch iets meer van verwacht. Hij stond 1.5 uur, leek mij genoeg tijd om er nog wat "onbekendere" platen op te leggen. Helaas werden dat platen als Bring back the funk, Grote dikke bassplaat en de 2 recente Donkey Rollers. Shade of the night was dan wel weer vet. :thumbsup: de rest zoals gewend van Adaro. Wat g4h spul, satana, the purest, pattern 2, etc.
Dan Radical redemption. Vond de eerste helft van de set niet echt overkomen. geen idee wat hij draaide, 't leek zoveel op elkaar. het laatste deel was wel lekker, ff de laatste energie eruit gegooid. Ik kon zowaar tussen de bassmuren nog de vocals van Black demon en God's Child herkennen. Op het laatst volgens mij nog een hardcore nrtje. Zal wel die nieuwe met crucifier zijn neem ik aan.

+ Wildstylez
+ Gezellig groepje
+ Positieve sfeer, geen opstootjes en dergelijken gezien
+ Geen enkel nummer dubbel gehoord :thumbsup:
+ Art of creation!!!

-Saaie set van Atmozfears

-Meisje dat voor m'n neus van de schouders van iemand af viel. Hoop dat ze er niks aan over heeft gehouden. was een flinke knal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:37 

Hardtraxxer

Theannoyingdevil schreef:
Positief verrast door Wildstylez. Had van tevoren geen goede hoop maar 't was niet verkeerd. o.a. Art of creation

beetje laat ma toch haha http://www.youtube.com/watch?v=GSBFjyN7yX0 :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten