25-30 graden is inderdaad perfect voor mij. Helemaal in m'n element. Lekker in de volle zon 
Heb even de fusie van krabby en pinsir opgezocht. Loopt straks iedereen zo rond:

wrote:Hele dag in de volle zon en dan knal verbrand.![]()
Heb even de fusie van krabby en pinsir opgezocht. Loopt straks iedereen zo rond:
Ahahahahhawrote:Hele dag in de volle zon en dan knal verbrand.![]()
Twee jaar geleden gebeurtwrote:Aan de organisatie : met warm weer is er ook grote kans op onweer. Wat gaat er gebeuren als er onweer over de camping heen waait.
Ja dat weet ik nog.wrote:Twee jaar geleden gebeurtwrote:Aan de organisatie : met warm weer is er ook grote kans op onweer. Wat gaat er gebeuren als er onweer over de camping heen waait.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/23071 ... rthal.aspx
Ik denk niet dat een organisatie daar veel aan kan doen. Je weet niet of en wanneer het komt. Zal hooguit weer zijn dat de campinggasten naar die sporthal worden gebracht. Overigens wordt er ondanks het warme weer nog geen onweer gemeld.wrote:Aan de organisatie : met warm weer is er ook grote kans op onweer. Wat gaat er gebeuren als er onweer over de camping heen waait.
Bij buienradar verwachten ze wel onweer op de zondag.wrote:Ik denk niet dat een organisatie daar veel aan kan doen. Je weet niet of en wanneer het komt. Zal hooguit weer zijn dat de campinggasten naar die sporthal worden gebracht. Overigens wordt er ondanks het warme weer nog geen onweer gemeld.wrote:Aan de organisatie : met warm weer is er ook grote kans op onweer. Wat gaat er gebeuren als er onweer over de camping heen waait.
Vandaar m'n vraag. Trouwens het weer veranderd nog wel extreem veel. Maar dat het warm wordt is gelukkig zeker.wrote:Bij buienradar verwachten ze wel onweer op de zondag.wrote:Ik denk niet dat een organisatie daar veel aan kan doen. Je weet niet of en wanneer het komt. Zal hooguit weer zijn dat de campinggasten naar die sporthal worden gebracht. Overigens wordt er ondanks het warme weer nog geen onweer gemeld.wrote:Aan de organisatie : met warm weer is er ook grote kans op onweer. Wat gaat er gebeuren als er onweer over de camping heen waait.
Beter vragen we die plaat aan van Thera die Truss draaide op Unpolishedwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()
Kunnen we de week daarna weer heel RSU op zijn kop zetten met filmpjes hahaha.
Aanwezigwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()
JAA 10 klein bassdrums (thera remix)wrote:Beter vragen we die plaat aan van Thera die Truss draaide op Unpolishedwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()
Aanwezig! Hopen dat ik al hersteld ben van Loudfest dan, anders wordt het een dagje fistpumpenwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()
Zooo. Daar zat ik net ook al aan te denken... Ik schat de hoop redelijk laag inwrote:Aanwezig! Hopen dat ik al hersteld ben van Loudfest dan, anders wordt het een dagje fistpumpenwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()
Ik ga m vandaag even remasterenwrote:JAA 10 klein bassdrums (thera remix)wrote:Beter vragen we die plaat aan van Thera die Truss draaide op Unpolishedwrote:Doen we ook een hardtraxx tuinier meeting bij TCC zondag?![]()