Ook voor Fanaticz zijn we op zoek naar iemand om deze stage op zaterdag te openen! Aanmelden kan hier: http://www.intentsfestival.nl/dj-contest-2017-fanaticz

Over het algemeen klopt dat wel, maar nu bij Intents is zaterdag al uitverkocht dus voor de tickets hoeven ze het niet meer te doenwrote:Ja dat hou je bij zo'n populariteit systeem.
Bedrijven doen dat expres, meeste stemmen door populariteit = meeste namen op het podia = meer tickets.
Dan nog steeds.. Het betreft een openingsset, dus je wil zoveel mogelijk mensen hebben die er al om 11 uur bij opening staan..wrote:Over het algemeen klopt dat wel, maar nu bij Intents is zaterdag al uitverkocht dus voor de tickets hoeven ze het niet meer te doen
Mijn stem heb je hoorwrote:Stemmen![]()
Twijfel om mee te doen, met zulke contests kun je echt niet op tegen de semi bekende namen, grote kans dat hier gewoon behoorlijke namen bij gaan winnen
edit: oke fuck it konden het toch niet latenop hoop van zegen

Dan gaan wij elkaar veel zien maat! Zin inwrote:Fijn de zondag aanwezig! Hele dag Reactivate met misschien uitstapjes naar Devin Wild vs Demi Kanon en Jay Reeve. Zin in!![]()
Gotta spot 'm all.wrote:Hier ook de zondag.Wordt weer een leuk dagje pokemons spotten
wrote:Zondag aanwezig, eerste keer Intents, heel benieuwd!
wrote: Dan gaan wij elkaar veel zien maat! Zin in
wrote:Hier ook de zondag.Wordt weer een leuk dagje pokemons spotten
Ik zat er inderdaad ook aan te denken. Beetje mainstage en Hard Island mee pakken (hopen op lekker weer, zoals vorig jaar..). Lekker dagje euforisch met wellicht hier en daar een uitstapje.wrote:Zaterdag aanwezig, eerste keer Intents, heel benieuwd!
Afgesproken om dagje euforisch te gaan met wat kleine uitstapjes, hopen dat het weer een beetje mee zit
Ohjee, zorg maar dat je maat Evert er niet achter komt.wrote: Afgesproken om dagje euforisch te gaan met wat kleine uitstapjes, hopen dat het weer een beetje mee zit
Evert zal nooit mijn maat worden, hooguit een mongoloïde kennis die ik tolereerwrote:Ohjee, zorg maar dat je maat Evert er niet achter komt.wrote: Afgesproken om dagje euforisch te gaan met wat kleine uitstapjes, hopen dat het weer een beetje mee zit
Jazeker, het feestcafé is ook dit jaar weer te vinden op ons terrein!wrote:Ik zat er inderdaad ook aan te denken. Beetje mainstage en Hard Island mee pakken (hopen op lekker weer, zoals vorig jaar..). Lekker dagje euforisch met wellicht hier en daar een uitstapje.wrote:Zaterdag aanwezig, eerste keer Intents, heel benieuwd!
Afgesproken om dagje euforisch te gaan met wat kleine uitstapjes, hopen dat het weer een beetje mee zit
Iemand enig idee of het feestcafé er ook weer is? Voorgaande jaren was dat altijd gruwelijk gezellig. Heb er nu nog niks over kunnen vinden..
Een Hardtraxx Celeb als jij Sander kan toch prima alleen om daar mensen te meeten (en misschien wat shirt krabbelen)wrote:Niet meer aanwezig de zondag want het vrouwmens wil niet meer, en ook weinig zin om in mijn uppie te gaan deze keer.
Edit: Ja leuk, gezellig!wrote:Een Hardtraxx Celeb als jij Sander kan toch prima alleen om daar mensen te meeten (en misschien wat shirt krabbelen)wrote:Niet meer aanwezig de zondag want het vrouwmens wil niet meer, en ook weinig zin om in mijn uppie te gaan deze keer.