Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Intents Festival - Circus Of Insanity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Exterkate wrote:Grondlegger van de klaplongstamp.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Exterkate wrote:
Hekzitter wrote:
En ik maar proberen gewoon undacovah te blijven... :lol:
Gvd nee, ben jij dat? :lol: held eerste klas. Grondlegger van de klaplongstamp.
Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Vind het maar een bout line-up. Toch staan er op elke stage wel een paar artiesten die ik interessant vind. Ga er niet vanuit dat ze allemaal overlappen, dus gewoon aanwezig. Als de timetable een beetje gunstig is, dan kan 't best een heel dik feest worden. Hoop alleen dat ze dit keer wat meer area's open laten tot aan het eind. Geen zin om noodgedwongen platgedrukt te worden bij G4H.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Plus het feit dat de show en aankleding alleen al zorgen voor de garantie voor een meters vet festival. Dat wordt tussen de reacties door soms vergeten :$
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
sonnebloem wrote:Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:

Zeg maar gewoon job hoor haha. Als het komt dan komt het. Ben officieel niet echt beheerder van de pagina. Dat doen vrienden van mij, maar die gaan bijna nooit meer naar feesten en het is nou niet echt super tof om 40
Miljoen views online te hebben en op dumpert te staan als je docent bent haha
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Hekzitter wrote:
sonnebloem wrote: het is nou niet echt super tof om 40
Haha juist wel joh, zo pak je het respect van die kinders tegenwoordig :lol:
'
btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Rickzel wrote:btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:
Het is maar goed dat ik geen account heb vanaf afgelopen maandag. :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
De Job :worship: .
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Rickzel wrote:
Hekzitter wrote:
sonnebloem wrote: het is nou niet echt super tof om 40
Haha juist wel joh, zo pak je het respect van die kinders tegenwoordig :lol:
'
btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:
Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Svbtwee wrote:
Rowanyt1309 wrote:Gelukkig een kaartje voor de zondag gekocht maar ik ga gewoon genieten en uit me plaat! Snap dat mensen ontevreden zijn, maar vind het wel een beetje het overnemen van elkaar. Althans, zo lijkt het. Je kunt je artiesten toch uitzoeken en daar naartoe gaan? Word al depressief als ik sommige reacties lees.. Man man man.

We zijn inderdaad veel te veel verwend in Nederland, maar 1 ding is zeker: 'Ik ga me prima vermaken!'

:yay: :yay:
Gelukkig zijn er nog meer mensen met deze instelling op het forum :loving: :)
Al dat gelul over de line-up.. Moet iedereen hetzelfde zeggen? Gewoon een mooi feestje maken toch!
#GoedGoan! :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Hekzitter wrote: Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:
Kunnen de moderators niet een "de Job" ondeschrift voor je regelen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hekzitter wrote:
sonnebloem wrote:Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:

Zeg maar gewoon job hoor haha. Als het komt dan komt het. Ben officieel niet echt beheerder van de pagina. Dat doen vrienden van mij, maar die gaan bijna nooit meer naar feesten en het is nou niet echt super tof om 40
Haha baas! :cool:
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
Week voor het festival, of zelfs de woensdag ervoor pas. Zijn ze nooit zo vroeg mee bij Intents :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Fantazoo wrote:
Rowanyt1309 wrote:Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
Week voor het festival, of zelfs de woensdag ervoor pas. Zijn ze nooit zo vroeg mee bij Intents :P
Ah jammer. Vind dat toch altijd wel super vet om dat al vast in te gaan plannen voor mezelf. Krijg dan altijd al zo'n festival gevoel.. (L)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Lekkere line-up opzich, jammer dat er weinig Theracords / Spoontech staat... Heb jammer genoeg al 1 á 2 jaar niets meer met de RAW van Adaro, Digital Punk, Crypsis etc.

Ik kijk vooral uit naar PN Live, vrijdag gearboksen, zaterdag denk ik vooral Fanaticz, maar wil ook wel wat afwisseling dus dat zien we daar dan wel, en zondag vooral Relive :D. Zin in! Kijk alleen weer zo erg op tegen het kamperen, maar goed dat moet 'k maar voor lief nemen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Hekzitter wrote:Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:
De nieuwe generatie is in goede handen. Ik heb terug hoop voor de toekomst. :D
P
Hardtraxxer
121 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Grim wrote:
Hekzitter wrote:Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:
Nu nog een filmpje :D
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Pa-party-lover wrote:
Grim wrote:
Nu nog een filmpje :D
Zou mij niets verbazen dat iemand dat gefilmd heeft, maar ik werk niet meer op die school haha.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Exterkate wrote:Gaan we nog speculeren over wie het anthem maakt dit jaar? Vond het vorig jaar direct opvallend dat Hard Driver en Coone bovenaan op de artwork stonden. Dit jaar zijn dat Adaro & Digital Punk :whistle:
Brennan Heart poste vandaag op social media dat hij met een Athem bezig was. :thumbdown: hopen van niet.

Maar ik denk dat je met Digital punk gelijk hebt hij staat ook alle 3 de dagen in de line-up
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pff als dat waar is... echt man man wat moeten een adaro en een digital punk nou weer met een anthem. Laat dat over aan een Atmozfears, Phuture Noize of dbstf ofzo. Van die laatste naam zie ik vooral graag een anthem omdat ik altijd aan dbstf denk, als ik aan intents denk xd. Zomerse platen en intents is vrijwel altijd zonnig. Perfecte combi dus
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Als ze Radical een anthem kunnen laten maken dan moet DP dat ook kunnen, hij heeft echt een paar geweldige melodieen in z'n tracks gehad de laatste tijd, dat kan nog best wel eens gaaf worden!!
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik schat Radical wel wat hoger in dan Adaro en DP :P
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Dan toe maar een anthem van brennan heart, want adaro en digital punk zie ik al helemaal niet zitten >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Uniforce wrote:Dan toe maar een anthem van brennan heart, want adaro en digital punk zie ik al helemaal niet zitten >.<
Vind dat anthem van Brennan Heart uit 2012 nog altijd een best gaaf anthem. Is de laatste jaren toch wel echt achteruit gegaan. Maar als digital punk & adaro een plaatje a la Everyday neerzetten vind ik dat best prima, maar dat zal waarschijnlijk niet.