Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Intents Festival - Circus Of Insanity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zamble wrote:Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)
Ach jonge je bent zelf een leuke naam om naar uit te kijken zondag
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
yowan wrote:
DJ JellyBean wrote:En festival nummer zoveel dat bijna alleen nog maar naar de raw kijkt.
Kortzichtige opmerking..

Het is nu toch wel traditie dat Intents Festival op zondag een hoop raw acts laat battlen? Dat is al jaren. Verder staan er aan het begin van de zondagmiddag ook euforisce battles, dit jaar meer dan gebruikelijk is. Verder is de Main op zaterdag voor het grootste deel euforisch!

Ik ben juist van mening dat Intents zich niet laat kennen en niet gebukt gaat onder de "Uprising" van raw hardstyle
Ik had inderdaad wat beter moeten lezen, was in de veronderstelling dat dit de zaterdag line-up was :$

Voor de zondag is dit inderdaad een prima line-up.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
The Skribbler wrote:
Zamble wrote:Dit zijn toch wel wat leuke namen om naar uit te kijken op de zondag. Was sowieso al aanwezig, maar dit maakt het leuk :)
Ach jonge je bent zelf een leuke naam om naar uit te kijken zondag
Kom ook de zondag dan!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
The Skribbler wrote:Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P
Die afspraak staat al joh flapoor.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Daar hebben ze weer een paar leuke namen neergezet :)
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
The Skribbler wrote:Als jij nou eerst even een keertje bij mij en Mo langs komt... dan praten we verder :P
is goed, wanneer ben in welkom?
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Waar blijft de rest van de zaterdag line-up? Waarom moeten ze hiermee zolang wachten?
Als ze niet snel hiermee komen, en laat het aub een goeie lineup zijn, dan gaan er veel mensen naar Emporium inplaats van Intents.

*Ticketswap gaat het druk krijgen!
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
NightFly013 wrote:Duurt lang
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Had gehoopt dat B-Front hier stond op de main, maar ik acht de kans wel klein na de emporium line-up :cry:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Dan gaan we met z'n allen lekker naar Emporium. MYST, Ecstatic, B-Front(liner) live, Phuture Noize, Prefix & Density, Delete.. Wat wil je nog meer :oh:
S
StevenvanKuijk wrote:Dan gaan we met z'n allen lekker naar Emporium. MYST, Ecstatic, B-Front(liner) live, Phuture Noize, Prefix & Density, Delete.. Wat wil je nog meer :oh:
D-Block & S-te-Fan
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
StevenvanKuijk wrote:Wat wil je nog meer :oh:
Die broer van je :$
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Norther66 wrote:
StevenvanKuijk wrote:Wat wil je nog meer :oh:
Die broer van je :$
(L) (L) (L)
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Ben wel benieuwd naar de rest van de zaterdag nu ja...
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
Line up zaterdag komt pas begin maart
Bron: FB comment Intents festival
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Lol, GG.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
ivo024 wrote:Line up zaterdag komt pas begin maart
Inderdaad, ik dacht laat ik het daar eens vragen. :cool:
Ik ben benieuwd. Snap ook niet waarom dit zolang moet duren. Ik neem aan dat qua DJ's dat toch allang allemaal geregeld is enzo?
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Sneerfuljam2948 wrote:Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.
Hoe bedoel je ik verzin even wat ter plekke gebaseerd op helemaal niets :lol:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Exterkate wrote:
ivo024 wrote:Line up zaterdag komt pas begin maart
Waarom moet het zo lang duren voordat ze namen als Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Digital Punk, Mark With a K, Coone, Frequencerz vs. E-Force, Adaro en Gunz for Hire kunnen bekendmaken? :whistle:
Was al helemaal vergeten dat de Gunz weer afsluiten. Vind het maar niks, helemaal na CRAFT afgelopen zomer niet.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Sneerfuljam2948 wrote:Denk dat er een ruzietje geweest is tussen Emporium en Intents om de boekingen goed rond te krijgen aangezien die twee festivals op dezelfde dag zijn en elkaar flink in het vaar water zitten. Misschien dat ze bij Intents daardoor de timetable niet goed weten rond te krijgen en dat eerst moeten regelen voordat ze een line-up bekend maken waar uiteindelijk DJ's niet kunnen draaien.
Of ze wachten tot Emporium uitverkocht is. Als de line-up dan kut is van Intents, kunnen de mensen die al een Intents kaartje hebben ook niet meer zo makkelijk hun kaart verkopen en een Emporium kaartje halen.

Dat, of ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Kan natuurlijk ook gewoon :beer: .
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Ik dacht trouwens dat die 2 festivals tegenwoordig onder 1 organisatie vielen?
Of hoort Emporium niet bij dat collectief?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Bij Emporium is hardstyle toch ook maar een sub stage en bij Intents het hoofd genre?

Vermoed echt wel dat ondanks de mooie Line up van emporium Dat die van Intents ook wel goed voor elkaar is.