Weekendje uitverkocht?
Niet verwacht dat het zo snel ging. Ben heel benieuwd naar deze weekender.
Niet verwacht dat het zo snel ging. Ben heel benieuwd naar deze weekender.
wrote:Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Mee eens. Jantje Beton gehalte is bij de mainstages van de grotere festivals altijd verschrikkelijk hoog.wrote:wrote:Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Hi, dit was het antwoord van Intents na een rant over de securitywrote:Ik ben er niet bij geweest, maar lees heel erg veel over de "beveiliging" op IntentsCity. Was dat echt zo erg dan?
Heeft Intents hier zelf al (officieel) op gereageerd vraag ik me af?
Hoi Julian, bedankt voor je feedback. Dit is uitgebreid besproken met zowel de beveiliging als de bezoekers die hier vorig jaar een melding over gemaakt hebben. Dus dat moet zeker goed komen dit jaar!
Als je iets aan ze wilde vragen werd je meegenomen en behandeld als crimineel. Ook waren ze gewoon heel provocerend aanwezig, laten zien wie er de baas was.wrote:Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?
Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpestwrote:Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?
Hebben ze al eens een keer eerder aangekondigd en toen was er op 1 nieuwe plaat na ook niks nieuws. Dacht bij Superbash toen!wrote:Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
wrote:OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiterwrote:Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
hoor ook dat er weinig postiefs te melden viel over de beveiliging vorig jaar. Ben echter nog weinig concrete verhalen tegen gekomen waaruit dat blijkt.wrote:Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpestwrote:Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?![]()
Ik had er al weinig zin in, maar nu ga ik zeker niet.wrote:Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag.
Dat vergeet ik nooit meerwrote:Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.
Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.wrote:Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
wrote:Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.wrote:Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.