Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Intents Festival - Circus Of Insanity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Weekendje uitverkocht? :surrender:
Niet verwacht dat het zo snel ging. Ben heel benieuwd naar deze weekender.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Weekend tickets gehaald. Heb me vorig jaar toch wel goed vermaakt op Intents.
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Redman wrote:Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
corneelwr wrote:
Redman wrote:Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Mee eens. Jantje Beton gehalte is bij de mainstages van de grotere festivals altijd verschrikkelijk hoog.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Ik ben er niet bij geweest, maar lees heel erg veel over de "beveiliging" op IntentsCity. Was dat echt zo erg dan?
Heeft Intents hier zelf al (officieel) op gereageerd vraag ik me af?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
NightFly013 wrote:Ik ben er niet bij geweest, maar lees heel erg veel over de "beveiliging" op IntentsCity. Was dat echt zo erg dan?
Heeft Intents hier zelf al (officieel) op gereageerd vraag ik me af?
Hi, dit was het antwoord van Intents na een rant over de security
Hoi Julian, bedankt voor je feedback. Dit is uitgebreid besproken met zowel de beveiliging als de bezoekers die hier vorig jaar een melding over gemaakt hebben. Dus dat moet zeker goed komen dit jaar!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
ErikZ wrote:Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?
Als je iets aan ze wilde vragen werd je meegenomen en behandeld als crimineel. Ook waren ze gewoon heel provocerend aanwezig, laten zien wie er de baas was.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpest :huh: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
View on Facebook

Nieuwe Gunz For Hire show op Intents. Gaan de zaterdag wederom afsluiten. Moest zeggen dat ik er vorig jaar vrij weinig aan vond na al 4 keer exact dezelfde show met dezelfde elementen gezien te hebben. Daar bovenop kwam dat het geluid twee keer uitviel, wat ook niet sfeer-bevorderend werkte.

Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Mad Krentenbol wrote:Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
Hebben ze al eens een keer eerder aangekondigd en toen was er op 1 nieuwe plaat na ook niks nieuws. Dacht bij Superbash toen!

OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
DonnyD wrote:
Mad Krentenbol wrote:Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Ben 't even kwijt, maar is 't bij Intents zo dat alle andere stages dicht zijn tijdens de afsluitset op de main? Zo ja, dan is dat wel zwaar kut :( . Bijzonder weinig trek in G4H.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Kan me herinneren van vorig jaar dat dit wel zo was ja.
Was toen ook echt ontzettend druk op de main, kon amper bewegen.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
De hardcore tent blijft wel altijd tot het einde open voor de liefhebbers. Paar jaar geleden met een maat in de hardcore tent gestaan het laatste uurtje omdat Minus Militia afsloot op de main. Daar heb je in ieder geval aan ruimte geen gebrek.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
DonnyD wrote:
Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpest :huh: :thumbdown:
hoor ook dat er weinig postiefs te melden viel over de beveiliging vorig jaar. Ben echter nog weinig concrete verhalen tegen gekomen waaruit dat blijkt.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
MelvinFR wrote:Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd
Ik had er al weinig zin in, maar nu ga ik zeker niet.
Altijd alle stages om half 11 dichtgooien zodat je met het hele festival op de mainstage moet gaan staan (of bij Partysjeezer zijn terror-afsluitset). Nee bedankt.

Vorig jaar op 200 meter van het podium gestaan, alsnog in de drukte, in het pikdonker, tot mijn enkels in de modder, totaal geen sfeer, met Gunz For Hire die hun standaard cd'tje hadden aangezet. Dat het geluid 2x uitviel waren de 2 hoogtepunten van die set.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Norther66 wrote:Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.
Dat vergeet ik nooit meer :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
De vuurwerkshow op het einde is al jaren top, met vorig jaar als uitschieter, maar dat uur ervoor Gunz for Hire was behoorlijk saai en vooral heel druk.
Waarom nu dit jaar weer?

Ik kan me niet voorstellen dat de organisatie er positief op terug kijkt :yawn:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 22 hours ago
StevenvanKuijk wrote:Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Weer Gunz for Hire, had gehoopt op B-Freqz.. :(
Enigste dat dit weer goed kan maken is dat B-Front op de main staat :innocent:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Thommy wrote:
StevenvanKuijk wrote:Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.

Want ja... Rebellion maakt geweldige euforische RAW... snap wel dat iedereen dan oooh roept bij een nieuwe melodie