Beroep: Ketamine proefkonijn
Interesses: Keta
Dit en wat oude posts van je teruglezen en dan kun je heel goed inschatten hoe intelligent jij bent
Precieswrote:Om dat over iemand te zeggen gaat ook wel heel ver zeg
Heel knap van jouwrote:Woonplaats: Australiëwrote:Knap, iets baseren op 1 uitspraak.
Beroep: Ketamine proefkonijn
Interesses: Keta
Dit en wat oude posts van je teruglezen en dan kun je heel goed inschatten hoe intelligent jij bent![]()
Zover mij bekend is durf ik voorzichtig te zeggen dat de Kloontjes tegenwoordig grotendeels los staan van het organiseren van Intents Festival. Als je een beetje hebt opgelet zie je ook nergens meer referenties naar de Kloontjes op social media, posters oid.wrote:Denk ook dat een organisatie als de kloontjes
wrote:Zover mij bekend is durf ik voorzichtig te zeggen dat de Kloontjes tegenwoordig grotendeels los staan van het organiseren van Intents Festival. Als je een beetje hebt opgelet zie je ook nergens meer referenties naar de Kloontjes op social media, posters oid.wrote:Denk ook dat een organisatie als de kloontjes

Vorig jaar hadden ze op de plek van de slam dunk ook een stage op de preparty (was zaterdags de xtra raw en zondags classics)wrote:Is die gearbox hosting dan in de grote tent zeg maar op vrijdag? Dus dat zou betekenen dat je naast gearbox alleen een hardcore stage hebt?
Hou je eens aan je woord, zeg.wrote:Ik ga er weer even voor zitten
OT: Meh. Voor mij weer erg droevig tot nu toe.wrote:Iets wat niet in je straatje past ene mod edit: weg noemen.
Goein dag. Ik ben weg hier. Wat een sneue opmerking. Zo sneu maak ik ze nog niet.
Pff dat was vorig jaar joh.wrote:Hou je eens aan je woord, zeg.wrote:Ik ga er weer even voor zitten
OT: Meh. Voor mij weer erg droevig tot nu toe.wrote:Iets wat niet in je straatje past ene mod edit: weg noemen.
Goein dag. Ik ben weg hier. Wat een sneue opmerking. Zo sneu maak ik ze nog niet.
Hahahahahaha een stage laten hosten door een DJ die met anderen altijd dikke sets draait is ook een oplossing om de kutheid te verdoezelen jawrote:Als DP b2b draait zijn het anders áltijd dikke sets!
Beter dan een DJ die altijd kut draait toch? Het is een pre-party en DP weet toch altijd wel een sfeertje neer te zetten. Vorig jaar op de camping nog voor de pre zat de sfeer er door hem al goed in. Ben ook geen grote fan hoor, en waren ook zeker betere opties, maar het had ook nog een stuk slechter gekund imo.wrote:Hahahahahaha een stage laten hosten door een DJ die met anderen altijd dikke sets draait is ook een oplossing om de kutheid te verdoezelen jawrote:Als DP b2b draait zijn het anders áltijd dikke sets!