Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Dat klopt. Mijn post was op die van Stefan gericht, ging over afgelopen jaren.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Pff weer een festival met een camping. Hoeveel hebben we er al wel niet? Ik bedoel daar niks negatiefs over de organisatie.

Over de ID controle ben ik het met Stefan eens. Ik ben elk feest van De Kloontjes nog gevraagt om mijn ID. Hier ia de controle heel streng! Ik denk dat ze komend jaar misschien wel nog strenger gaan doen ivm de nieuwe wetgeving
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
dennis wrote:Pff weer een festival met een camping. Hoeveel hebben we er al wel niet? Ik bedoel daar niks negatiefs over de organisatie.
Blijkbaar is er wel nog steeds vraag naar, anders zouden ze zoiets niet proberen te bewerkstelligen lijkt me...
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
dennis wrote:Over de ID controle ben ik het met Stefan eens. Ik ben elk feest van De Kloontjes nog gevraagt om mijn ID. Hier ia de controle heel streng! Ik denk dat ze komend jaar misschien wel nog strenger gaan doen ivm de nieuwe wetgeving
Dit en over drugs moet je de organisatie niet afrekenen, JIJ moet gewoon geen drugs bij je hebben. -.-
Vind zelf intents een van de best georganiseerde festivals en dit jaar natuurlijk weer weekend :D
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
Zal wel zijn omdat ik elk jaar tickets koop. (Op afgelopen editie na, had een maat het voor me gedaan, 2010, '11 en '12 dus)
Meer mensen die dit hebben?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Delt-A wrote:Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
Zal wel zijn omdat ik elk jaar tickets koop. (Op afgelopen editie na, had een maat het voor me gedaan, 2010, '11 en '12 dus)
bij mij net ook in de bus gevallen
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
letterlijk in de brievenbus of in de mail? :P (als iemand de code niet gaat gebruiken hou ik me aanbevolen :) )
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Brievenbus.

Maat van me die vorig jaar tickets op marktplaats had gezet om ze door te verkopen ( :sick: ) heeft nu ook zo'n code binnen, terwijl z'n tickets waren geblokkeerd toen.

Edit: was voor z'n broer, die zn ticket niet verkocht had oid :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
heb me eigen code net binnen :)

zaterdag kaart kost 39,50
zondag kaart kost 29,50
weekend kost 52,50
weekend met camping/pre party kost 80,-
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ultraterrorloudsound wrote:
Delt-A wrote:Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
bij mij net ook in de bus gevallen
Bij mij ook :)
Toch leuk dat ze denken aan hun 'vaste' bezoekers (was ook naar de afgelopen editie van Fusion)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ben heel benieuwd hoe ze dit hebben geselecteerd, hoor veel mensen die 2x geweest zijn die er een gehad hebben. Maar dan ben je toch nog geen 'vaste bezoeker' want er zijn denk ik honderden mensen die wel al 2x geweest zijn?

Anyways ik ben alleen aanwezig op dag 2 :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
In 2011 geweest en ook een code gekregen
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Vik wrote:Ik ben vanaf 2008 bij elke editie van Intents aanwezig geweest, maar heb (nog) geen code ontvangen. :P
Ik heb hem net pas binnen gekregen. Misschien komt die vanavond nog!
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Heel leuk dit idd!

Ben alleen dit jaar geweest, maar had destijds ook kaarten voor 2012 gekocht.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Onthafloorx wrote:Ben heel benieuwd hoe ze dit hebben geselecteerd, hoor veel mensen die 2x geweest zijn die er een gehad hebben. Maar dan ben je toch nog geen 'vaste bezoeker' want er zijn denk ik honderden mensen die wel al 2x geweest zijn?

Anyways ik ben alleen aanwezig op dag 2 :D
Weer een andere vriend van me had 1 keer bijna een ticket gekocht maar toen op annuleren geklikt, en heeft verder alleen munten gekocht zei hij en die heeft ook een code binnen :lol:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Ben in 2011 en 2012 geweest en heb ook zo'n code binnen.
S
Vik wrote:Ik ben vanaf 2008 bij elke editie van Intents aanwezig geweest, maar heb (nog) geen code ontvangen. :P
Je mag de mijne wel hebben hoor :aww:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Volgens een tweet van intents zijn de codes niet door te geven omdat ze gekoppelt zijn aan het paylogic acount waar je voorgaande keren mee besteld hebt.
S
Miwer wrote:Volgens een tweet van intents zijn de codes niet door te geven omdat ze gekoppelt zijn aan het paylogic acount waar je voorgaande keren mee besteld hebt.
Dan kan je nog een ticket voor andere kopen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Die mensen op twitter: ik ben de uitverkorene. Jezus man tis maar een code xd
S
Basshunterzz wrote:Die mensen op twitter: ik ben de uitverkorene. Jezus man tis maar een code xd
Een teken dat deze marketingstrategie werkt ;)
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Misschien dit jaar weer wel eens Intents meepakken ^^
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
sjobie wrote:Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Zal dit jaar niet meer gaan lukken denk ik.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
stefan_helmond wrote:
sjobie wrote:Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Zal dit jaar niet meer gaan lukken denk ik.
xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Zooo kaarten binnen :P