Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 09:46 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 09:57 

Artiest

Genoten! Super tof om de Fanaticz te mogen openen op zaterdag.
Terrein lag er ook goed bij! Complimenten voor de organisatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 10:02 

Hardtraxxer

Fushion Absinthe & Apple is een licht koolzuurhoudende, sensuele mix van Absint en Vodka in combinatie met een frisse en lichte smaak van groene appel. Fushion Absinthe & Apple bevat 11% alcohol en is verpakt in een modieuze en recyclebare statiegeld blik met een inhoud van 250 ml.

Dit? Klinkt als slecht idee. Mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 10:21 

Hardtraxx Veteran

^ Jup, haha. Ook in de smaak 'grape'. Heftige paarse beuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 11:05 

Hardtraxx Veteran

Op papier een leuk idee idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 11:10 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Op papier een leuk idee idd.

Wel gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 11:30 

Hardtraxx Veteran

Even de Outrageous geopend Zaterdag, verder een hele gezellige dag gehad. Toppunt was uiteraard de Melodica. Bij Wasted Penguinz werd de drukte me echter te veel, dus afgesloten in de feesttent.

De Zondag stond nog op de planning, maar uiteindelijk niet meer gehaald...

Terrein lag er verder naar omstandigheden en mijn beleving prima bij, maar ben dus ook niet veel verder dan de main en melodica geweest. Bij die laatste stage had die verhoging in het midden niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 12:22 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:

Jij had al genoeg aan je survival run denk ik...

2 mooie dagen gehad. Veel van hier gezien, gesproken en onwijs mee gelachen. Teveel hoogtepunten, weinig minpunten. Inderdaad de verhoging bij Uiltje vond ik niet heel handig uitpakken en de zaterdag vond ik wat chaotisch op de looppaden maar da's elk jaar. Verder chapeau voor de organisatie hoe ze dit toch weer hebben weten neer te zetten, ondanks alle tegenslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 13:24 

Hardtraxx Elite

Ik had na Rebirth even goede hoop dat we weer een stijgende loon omhoog zouden hebben met de sfeer op feestjes, maar ik vond het maar matig gisteren. Her en der wat uitschieters met de sfeer, waaronder bij Frequncerz, E-Force Adaro. Spoontech classics vette set, maar sfeer ook maar matig. Als je dat vergelijkt met paar jaar terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 13:41 

Hardtraxxer

De sfeer bij The Enlightenment vooraan op zondag vond ik bizar goed, de rest viel me qua sfeer inderdaad wat tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 16:11 

Hardtraxx Crew

Heel leuk en gezellig weekend gehad! Eigenlijk geen moment gehad dat er geen leuke set/artiest was ergens. Hierbij wat plussen en minnen:

+ eigenlijk totaal geen last gehad van het water/de modder;
+ de sfeer en muziek in het Uiltje;
+ geen drukte bij de barren, wc's en kraantjes;
+ het blok Adrenalize vs Wasted Penguinz en Atmozfears vs Code Black;
+ B-Front die op de Relive een set draaide met een hoop nummers die eigenlijk tussen de classics en hedendaagse muziek invallen en daardoor nauwelijks live gedraaid worden.

- de plek van het Uiltje op het terrein, recht voor de Uptempo. Bij elke break hoorde je de muziek van daar er doorheen komen;
- die verhoging in het midden, heel irritant. Zorgt voor minder vloeroppervlakte en als je er achter staat zie je de DJ niet. Nou zie je die toch al nauwelijks door die vogelkooi waar ze in moeten draaien.
- kortom: die Uiltje stage an sich vind ik niet leuk
- opvallend dat ik de laatste tijd al een paar keer gezien heb dat een tent leegstroomt wanneer Frequencerz begint te draaien en nu kondigen ze hun afscheid aan en de area puilt uit van de mensen.

Een aantal leuke nummers die ik me nog kan herinneren:
- Technoboy - Celebration Of Life (Jay Reeve);
- Zatox - To The Top (Zelecter)
- Atmozfears & Adrenalize - She Goes, Project One - Life Beyond Earth (Adrenalize vs Wasted Penguinz)
- Delete - 88mph (Vyral)
- Wildstylez - Shadow (Welcome To The Digital Age), ANDY SVGE - Gravity, Brennan Heart - Audiometric, B-Front - Deepest Wave, Phuture Noize - The Worlds Beyond, B-Front - Silent Scream, B-Front - Eternal Voice (B-Front)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 16:42 

Hardtraxx Addict

De sfeer was dit jaar inderdaad minder dan vorig jaar.
Alleen vrijdag geweest.
Vond de aankleding heel nice.

Vond de nieuwe liveset van Aversion wel vet op de main.
Dat AR-gang blok was echt niet om aan te horen, dat hoeven ze niet meer te doen.
Wat een herrie maken die, hou dat dan lekker bij de xtra-raw gebeuren. verpest de hele sfeer.
Leukste sets waren: Aversion, D-Sturb en Dimitri K.

Rest was allemaal goed geregeld wel, geen last gehad van modder of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 00:15 

Hardtraxxer

Alleen zondag geweest. Vooral erg gezellige dag met leuke mensen.

+ In de middag bij de Relive gestaan en me erg goed vermaakt daar, kon ook eigenlijk niet fout gaan met die line up.
+ Rejecta en Deluzion hadden weer een ouderwetse live act neergezet met veel mashups en snel mixwerk.
+ Element en Chapter V was echt een hele fijne combi en goed sfeertje linksvoor.

- In de avond alleen maar keuze uit raw of uptempo, aangezien je het feestcafé ook niet meer in kwam door de drukte.
- Die looppaden bij Intents zijn niet echt ideaal. Vraag me af of er nog een mogelijkheid is om het terrein wat uit te bereiden maar waarschijnlijk niet.
- De Kiss & Ride was niet heel best geregeld maar waarschijnlijk is daar ook moeilijk een oplossing voor te verzinnen.
Vond het verder opmerkelijk dat net als vorig jaar op zondag de fanaticz stage bij sommige sets maar voor de kwart gevuld was met mensen en de Relive de hele dag vol staat.

Intents zet altijd iets moois neer en ben blij dat er nog steeds ruimte is voor de meer euforische kant al mag het misschien wel nog meer. Hopelijk kunnen ze zichzelf blijven vernieuwen en komen ze weer met nieuwe vette dingen volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 11:34 

Hardtraxx Elite

Alleen de zondag geweest, maar een onwijs leuke dag gehad! Veel bekenden gezien en gesproken, ook een aantal van hier, was gezellig! :thumbup:

Vond het terrein er best goed bij liggen na alle ellende van de dagen ervoor.
In de middag begonnen op de main, daarna bij de Relive en de rest van de avond bij de Fanaticz gestaan en veel goede setjes gehoord!

++ Vyral, Element vs Chapter V :worship:
+ Devin Wild VS Sound Rush, Kruelty vs Death Code, Atmozfears VS Code Black, Frequencerz
+ Status van het terrein
+ Heel relaxed personeel achter de barren

- Parkeren en de drukte bij aankomst

Oja, en dit:
Remi schreef:
Chapeau voor de organisatie hoe ze dit toch weer hebben weten neer te zetten, ondanks alle tegenslagen.

Volgend jaar weer! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 14:57 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Je gaat mij miet vertellen dat dit zo in een nacht opgelost is maar ik gun het jullie wel..

Zondag geweest. En hulde aan de organisatie want het terrein lag er prima bij. In de avond hier en daar een paar kleine plekjes op de classics waar het water op den duur wat door de planken heen kwam als je er op sprong en aan de zijkanten bij de raw was het wat smerig aan de zijkant, maar ik heb er nergens last van gehad. Keurig dus.

Leuke dag gehad. Zowaar een keertje lekker vroeg binnen (iets meer dan een half uur na openingstijd) en ook wel eens lekker om binnen een paar minuten door het scannen en fouilleren heen te zijn en al je spullen al in de kluis te hebben liggen. Was zelfs niet eens een wachtende voor me bij de munten. Lekker bij de main begonnen, er achter gekomen dat er heel de dag stiekem toch wel heel erg veel bekenden aanwezig waren en verder overdag vooral bij de classics en 's avonds bij de Fanaticz gestaan. Leukste uurtjes bij Adrenalize vs Wasted Penguinz en Atmozfears vs Code Black gehad in het zonnetje, waar de sfeer top was. Prima pokébowltje gegeten als diner en achtereenvolgend Spoontech classics, Kruelty vs Death Code (paar hele dikke platen voorbij horen komen die ik nog niet kende. Echter was 75 minuten in dit stijltje wel wat aan de lange kant) en stukje Element vs Chapter V meegepakt, voor we ietwat voor het einde naar huis zijn gereden.

Alm1ghty schreef:
Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.

Topspul. Ik denk echter wel dat er heel wat gewonden gaan vallen als ze besluiten om deze bij de reguliere barren te gaan verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 16:16 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:

Wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 19:56 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Alm1ghty schreef:

Topspul. Ik denk echter wel dat er heel wat gewonden gaan vallen als ze besluiten om deze bij de reguliere barren te gaan verkopen.

Gast ik wilde op een gegeven moment alleen maar the curse of Oak Island oplossen. Die afslag gaan we niet nog een keer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 08:22 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Je gaat mij miet vertellen dat dit zo in een nacht opgelost is maar ik gun het jullie wel..

Zondag geweest. En hulde aan de organisatie want het terrein lag er prima bij. In de avond hier en daar een paar kleine plekjes op de classics waar het water op den duur wat door de planken heen kwam als je er op sprong en aan de zijkanten bij de raw was het wat smerig aan de zijkant, maar ik heb er nergens last van gehad. Keurig dus.

Begreep via via dat ze van zaterdag op zondag het nodige werk verzet hebben. 700kuub houtsnippers vervangen en ook weet niet hoeveel kuub zand afgegraven en droog zand erin gestort. Hele operatie geweest, maar terrein lag er daardoor wel toonbaar bij.

Camping parking lag volgens mij bij de Molen (andere kant Oisterwijk), weet wel dat die bakker op de route een kleine 3 dagen een goede omzet heeft gedraaid. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 09:21 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Jij had al genoeg aan je survival run denk ik...

DNS :cry:

Blame it on the after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 10:22 

Hardtraxx Veteran

Those who can't start will blame it on the after
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 10:49 

Hardtraxx Veteran

Een van de betere Intents edities mee gemaakt. Was de 15e editie voor me. Dus mocht ook wel een keer na een paar mindere jaren. Logistiek vond ik alles echt heel goed geregeld. Eten was netjes en goede kwaliteit ook.
Muzikaal ook gewoon prima dagje gehad.
Geen slechte setjes gehoord eigenlijk. Kruelty vs Deathcode viel wel beetje tegen. De ene vette Kruelty plaats afgewisseld met bizarre oortyfus.
Chapter V vs Element en Luminite live waren bizar wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 11:02 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Geen slechte setjes gehoord eigenlijk. Kruelty vs Deathcode viel wel beetje tegen. De ene vette Kruelty plaats afgewisseld met bizarre oortyfus.

Herkenbaar van Kruelty vs So Juice op Rebirth vrijdag. Hij wordt vaak b2b gezet met artiesten die veel te anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 11:12 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Hekzitter schreef:

Herkenbaar van Kruelty vs So Juice op Rebirth vrijdag. Hij wordt vaak b2b gezet met artiesten die veel te anders zijn.

Kruelty x Mortis when?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 11:18 

Hardtraxxer

Eens, Kruelty kun je met zijn stijl eigenlijk maar met een paar artiesten B2B zetten. Zijn setjes met Element zijn ofc altijd retedik en samen met een Chapter V, The Smiler en Mortis past ook prima. Anders gewoon lekker solo.

OT: Leuke dag gehad vrijdag, ondanks alle ellende vooraf was alles prima geregeld. Vooraf iets te enthousiast gedaan met de fles, dus niet alles staat meer even haarscherp bij, maar genoten van D-Verze Spoon-classics en Spoontechnicians! S/o naar 1/2 deel van Chapter V voor het gezellige gesprek tijdens D-Verze! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2024 11:38 

Hardtraxx Elite

Briiann schreef:
Eens, Kruelty kun je met zijn stijl eigenlijk maar met een paar artiesten B2B zetten. Zijn setjes met Element zijn ofc altijd retedik en samen met een Chapter V, The Smiler en Mortis past ook prima. Anders gewoon lekker solo.

Eens boss
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten