wrote:Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.

wrote:Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.

Wel gelachen.wrote:Op papier een leuk idee idd.
Jij had al genoeg aan je survival run denk ik...wrote:De Zondag stond nog op de planning, maar uiteindelijk niet meer gehaald...
Volgend jaar weer!wrote:Chapeau voor de organisatie hoe ze dit toch weer hebben weten neer te zetten, ondanks alle tegenslagen.
Zondag geweest. En hulde aan de organisatie want het terrein lag er prima bij. In de avond hier en daar een paar kleine plekjes op de classics waar het water op den duur wat door de planken heen kwam als je er op sprong en aan de zijkanten bij de raw was het wat smerig aan de zijkant, maar ik heb er nergens last van gehad. Keurig dus.wrote: Je gaat mij miet vertellen dat dit zo in een nacht opgelost is maar ik gun het jullie wel..
Topspul. Ik denk echter wel dat er heel wat gewonden gaan vallen als ze besluiten om deze bij de reguliere barren te gaan verkopen.wrote:Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.
Wel.wrote:Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.
Gast ik wilde op een gegeven moment alleen maar the curse of Oak Island oplossen. Die afslag gaan we niet nog een keer maken.wrote:Topspul. Ik denk echter wel dat er heel wat gewonden gaan vallen als ze besluiten om deze bij de reguliere barren te gaan verkopen.wrote:Shout-out naar Fusion mixdrank aka de groene sloper. Opdat we dat nooit meer drinken.
Begreep via via dat ze van zaterdag op zondag het nodige werk verzet hebben. 700kuub houtsnippers vervangen en ook weet niet hoeveel kuub zand afgegraven en droog zand erin gestort. Hele operatie geweest, maar terrein lag er daardoor wel toonbaar bij.wrote:Zondag geweest. En hulde aan de organisatie want het terrein lag er prima bij. In de avond hier en daar een paar kleine plekjes op de classics waar het water op den duur wat door de planken heen kwam als je er op sprong en aan de zijkanten bij de raw was het wat smerig aan de zijkant, maar ik heb er nergens last van gehad. Keurig dus.wrote: Je gaat mij miet vertellen dat dit zo in een nacht opgelost is maar ik gun het jullie wel..
DNSwrote:Jij had al genoeg aan je survival run denk ik...wrote:De Zondag stond nog op de planning, maar uiteindelijk niet meer gehaald...
Herkenbaar van Kruelty vs So Juice op Rebirth vrijdag. Hij wordt vaak b2b gezet met artiesten die veel te anders zijn.wrote: Geen slechte setjes gehoord eigenlijk. Kruelty vs Deathcode viel wel beetje tegen. De ene vette Kruelty plaats afgewisseld met bizarre oortyfus.
Kruelty x Mortis when?wrote:Herkenbaar van Kruelty vs So Juice op Rebirth vrijdag. Hij wordt vaak b2b gezet met artiesten die veel te anders zijn.wrote: Geen slechte setjes gehoord eigenlijk. Kruelty vs Deathcode viel wel beetje tegen. De ene vette Kruelty plaats afgewisseld met bizarre oortyfus.
Eens bosswrote:Eens, Kruelty kun je met zijn stijl eigenlijk maar met een paar artiesten B2B zetten. Zijn setjes met Element zijn ofc altijd retedik en samen met een Chapter V, The Smiler en Mortis past ook prima. Anders gewoon lekker solo.