Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 13:49 

Hardtraxx Veteran

Deze nacht snel nog een zondag ticketje van swap geplukt aangezien de zondag uitverkocht was volgens de officiële website. Nog eens een keertje solo strijden aangezien niemand mee wil/kan. Wie is er nog allemaal aanwezig van hier?

Hoe zit het nu met dat parkeren? Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 14:04 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?

Dit gaat zolang je overtuigend zegt dat je bij een vriend moet zijn voor zijn verjaardag die 10 minuten verderop woont tegen de verkeersdudes. Zorg ook dat je de straat weet mochten ze dat vragen om te kijken of je niet zomaar wat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 14:09 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
mooi dat rick ook steeds aangevallen wordt omdat hij net wat minder zuur is dan de rest van hardtraxx

Als trots bezitter van de 'minst kritische lid award' jaargang 2011 t/m 2019 laat ik me hier niet door uit het veld slaan!

Vind het eigenlijk wel gezellig al die nieuwe mensen hier op het forum! Keer wat reuring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 14:10 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?

Dit gaat zolang je overtuigend zegt dat je bij een vriend moet zijn voor zijn verjaardag die 10 minuten verderop woont tegen de verkeersdudes. Zorg ook dat je de straat weet mochten ze dat vragen om te kijken of je niet zomaar wat zegt.

En vergeet dan ook niet een verjaardags cadeautje mee te nemen!! Wel zo geloofwaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 14:18 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Hoe zit het nu met dat parkeren? Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?

Is zondag ook mijn plan, weet Job alleen zelf nog niet haha. Vorig jaar zonder moeite daar neergezet, iets vergeten in de auto en toen nóg een stuk dichterbij in een wijk kunnen zetten.
Wij zullen daar al wel op tijd aankomen, zeg rond een uur of 1. Stuur maar een appje of zie je wel bij Job ofzo (en dat weet hij zelf nog niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 14:24 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
En vergeet dan ook niet een verjaardags cadeautje mee te nemen!! Wel zo geloofwaardig

Ik zou een envelopje doen, zo'n kleine. Dat staat altijd op een uitnodiging
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 17:54 

Hardtraxx Elite

https://www.intentsfestival.nl/situatie-2024-camping/

Heel zuur… wel erg netjes opgelost vanuit Intents! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 18:14 

Hardtraxxer

Ja dit is taai :/

Hulde naar de organisatie, ze doen ontzettend hun best, maar dit is natuurlijk ontzettend stroef voor de camping bezoekers
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 18:15 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:

Mwah, met annuleren lever je dus een dag in. Want een 3 dagen ticket is zo te zien geen optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 18:17 

Hardtraxx Elite

En je krijgt je geld terug... hartstikke netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 18:44 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Mitch schreef:

Mwah, met annuleren lever je dus een dag in. Want een 3 dagen ticket is zo te zien geen optie

Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 18:57 

Hardtraxx Newbie

Flink balen voor de organisatie dit natuurlijk, zelf heb ik een tipi geboekt dus we gaan wel zien hoe die erbij staat vrijdag. Extra schoenen en sokken mee en dan overleven we het wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 19:02 

Hardtraxx Veteran

Wat een tegenvallers voor de organisatie dit jaar, ongekend zuur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 19:18 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Door de vele regenval van de afgelopen weken heeft de organisatie van dancefestival Intents in Oisterwijk besloten een kwart van de camping te sluiten. “We doen een beroep op de medewerking van vooral de Nederlandse bezoekers die hier dicht bij in de buurt wonen", vertelt organisator Rick Liebregts.

Het gaat om 5.000 van de 20.000 plaatsen. Dit is wel een flinke aderlating hoor, zoveel had ik niet verwacht.

Bron: Omroep Brabant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 19:39 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
heggenschaar schreef:
Mitch schreef:

Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst

Ticketswap verkoop is gestopt. Ga er vanuit dat die ook niet meer online komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 19:54 

Hardtraxx Newbie

Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst[/quote]
Ticketswap verkoop is gestopt. Ga er vanuit dat die ook niet meer online komt.[/quote][/quote]

Zaterdag tickets zijn gewoon nog te koop via ticketswap. Camping tickets echter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 20:21 

Kraak... Piep...

pim__ schreef:
Wat de nak zijn al die mensen op de vorige pagina...

Iets met chronisch te veel op het internet syndroom

Wel zuur voor Intents, vanochtend regende het ook echt mokerhard in Oisterwijk en het hield niet echt op over de dag. Hoop dat het terrein zelf nog te redden is voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 20:32 

Hardtraxx Veteran

Erg sneu voor de organisatie. Zeer netjes opgelost.

Vingers gekruist voor defqon :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 20:36 

Hardtraxxer

Dit is echt heel rot. Doet mij denken aan mijn CRAFT ervaring van destijds.
Had mij voor de fun eens opgegeven als vrijwilliger, ga morgenavond die kant op. Mijn “werkzaamheden” zijn ook gewijzigd.. dat wordt modder scheppen.
Ben benieuwd wat ons te wachten staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 23:38 

Hardtraxx Newbie

Ze vragen 5000 mensen (25%!) hun camping kaart in te leveren. Dat gaan ze toch nooit kraken vóór vrijdagochtend? Het lijkt me dat deze maatregelen niet genoeg gaan zijn toch? Anders staan er vrijdag alsnog een x aantal mensen voor de poort die geen (droog) stukje gras gaan kunnen vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 07:53 

Hardtraxxer

Bambambam schreef:
Ze vragen 5000 mensen (25%!) hun camping kaart in te leveren. Dat gaan ze toch nooit kraken vóór vrijdagochtend? Het lijkt me dat deze maatregelen niet genoeg gaan zijn toch? Anders staan er vrijdag alsnog een x aantal mensen voor de poort die geen (droog) stukje gras gaan kunnen vinden...

dit leek mij ook al idd, verwacht vandaag nog wel een bericht naar buiten over hoe en wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 08:37 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Helicaze schreef:

Mijn wijk wordt niet afgesloten voor intents, dus je kan daar gewoon parkeren zondag. Kom bier drinken aldaar.

Sidenote: Nog op zoek naar een zondag ticket. Wie helpt me uit de brand :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 10:14 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Helicaze schreef:

Mijn wijk wordt niet afgesloten voor intents, dus je kan daar gewoon parkeren zondag. Kom bier drinken aldaar.

Sidenote: Nog op zoek naar een zondag ticket. Wie helpt me uit de brand :x

Welke wijk hebben we het dan over? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 10:37 

Hardtraxx Veteran

STBM schreef:
Welke wijk hebben we het dan over? :whistle:

Oister
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 11:12 

Hardtraxxer

Interess vraag:

Weet iemand hoe dat werkt met een ‘plots’ verkoop van kaarten op TicketSwap?

Concreet, er stonden dagen lang vrijdag kaarten te koop, rond de 100, ineens zijn deze allemaal weg.
Ik geloof eigenlijk niet dat met alle berichten de vraag ineens zo hoog is.
Weet iemand wie deze kaarten koopt?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten