Poster: Intents Festival 2024
Past

Intents Festival 2024

Price
Zie ticketshop
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Deze nacht snel nog een zondag ticketje van swap geplukt aangezien de zondag uitverkocht was volgens de officiële website. Nog eens een keertje solo strijden aangezien niemand mee wil/kan. Wie is er nog allemaal aanwezig van hier?

Hoe zit het nu met dat parkeren? Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Helicaze wrote:Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?
Dit gaat zolang je overtuigend zegt dat je bij een vriend moet zijn voor zijn verjaardag die 10 minuten verderop woont tegen de verkeersdudes. Zorg ook dat je de straat weet mochten ze dat vragen om te kijken of je niet zomaar wat zegt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote:mooi dat rick ook steeds aangevallen wordt omdat hij net wat minder zuur is dan de rest van hardtraxx
Als trots bezitter van de 'minst kritische lid award' jaargang 2011 t/m 2019 laat ik me hier niet door uit het veld slaan!

Vind het eigenlijk wel gezellig al die nieuwe mensen hier op het forum! Keer wat reuring.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Grim wrote:
Helicaze wrote:Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?
Dit gaat zolang je overtuigend zegt dat je bij een vriend moet zijn voor zijn verjaardag die 10 minuten verderop woont tegen de verkeersdudes. Zorg ook dat je de straat weet mochten ze dat vragen om te kijken of je niet zomaar wat zegt.
En vergeet dan ook niet een verjaardags cadeautje mee te nemen!! Wel zo geloofwaardig
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Helicaze wrote:Hoe zit het nu met dat parkeren? Kan ik mijn auto gewoon bij Job zetten in Oisterwijk en dan wandelen of gaan ze daar ook al moeilijk over doen?
Is zondag ook mijn plan, weet Job alleen zelf nog niet haha. Vorig jaar zonder moeite daar neergezet, iets vergeten in de auto en toen nóg een stuk dichterbij in een wijk kunnen zetten.
Wij zullen daar al wel op tijd aankomen, zeg rond een uur of 1. Stuur maar een appje of zie je wel bij Job ofzo (en dat weet hij zelf nog niet).
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
hurricane wrote:En vergeet dan ook niet een verjaardags cadeautje mee te nemen!! Wel zo geloofwaardig
Ik zou een envelopje doen, zo'n kleine. Dat staat altijd op een uitnodiging
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
https://www.intentsfestival.nl/situatie-2024-camping/

Heel zuur… wel erg netjes opgelost vanuit Intents! :thumbup:
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Ja dit is taai :/

Hulde naar de organisatie, ze doen ontzettend hun best, maar dit is natuurlijk ontzettend stroef voor de camping bezoekers
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Mitch wrote:https://www.intentsfestival.nl/situatie-2024-camping/

Mwah, met annuleren lever je dus een dag in. Want een 3 dagen ticket is zo te zien geen optie
Hardtraxx Elite
2981 posts member since 2011
last seen 1 day ago
En je krijgt je geld terug... hartstikke netjes
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 20 days ago
heggenschaar wrote:

Mwah, met annuleren lever je dus een dag in. Want een 3 dagen ticket is zo te zien geen optie
Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst
Z
Hardtraxxer
51 posts member since 2018
last seen 20 days ago
Flink balen voor de organisatie dit natuurlijk, zelf heb ik een tipi geboekt dus we gaan wel zien hoe die erbij staat vrijdag. Extra schoenen en sokken mee en dan overleven we het wel weer.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Wat een tegenvallers voor de organisatie dit jaar, ongekend zuur...
Z
Hardtraxxer
51 posts member since 2018
last seen 20 days ago
Door de vele regenval van de afgelopen weken heeft de organisatie van dancefestival Intents in Oisterwijk besloten een kwart van de camping te sluiten. “We doen een beroep op de medewerking van vooral de Nederlandse bezoekers die hier dicht bij in de buurt wonen", vertelt organisator Rick Liebregts.
Het gaat om 5.000 van de 20.000 plaatsen. Dit is wel een flinke aderlating hoor, zoveel had ik niet verwacht.

Bron: Omroep Brabant
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Denkeleda wrote:
heggenschaar wrote:

Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst
Ticketswap verkoop is gestopt. Ga er vanuit dat die ook niet meer online komt.
B
3 posts member since 2018
last seen May 2024
Kies voor vrij + zo als compensatie en haal op TS een zaterdag ticket voor 90 euro. Tel uit je winst[/quote]
Ticketswap verkoop is gestopt. Ga er vanuit dat die ook niet meer online komt.[/quote][/quote]

Zaterdag tickets zijn gewoon nog te koop via ticketswap. Camping tickets echter niet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
pim__ wrote:Wat de nak zijn al die mensen op de vorige pagina...
Iets met chronisch te veel op het internet syndroom

Wel zuur voor Intents, vanochtend regende het ook echt mokerhard in Oisterwijk en het hield niet echt op over de dag. Hoop dat het terrein zelf nog te redden is voor ze.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Erg sneu voor de organisatie. Zeer netjes opgelost.

Vingers gekruist voor defqon :x
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 27 days ago
Dit is echt heel rot. Doet mij denken aan mijn CRAFT ervaring van destijds.
Had mij voor de fun eens opgegeven als vrijwilliger, ga morgenavond die kant op. Mijn “werkzaamheden” zijn ook gewijzigd.. dat wordt modder scheppen.
Ben benieuwd wat ons te wachten staat.
B
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Ze vragen 5000 mensen (25%!) hun camping kaart in te leveren. Dat gaan ze toch nooit kraken vóór vrijdagochtend? Het lijkt me dat deze maatregelen niet genoeg gaan zijn toch? Anders staan er vrijdag alsnog een x aantal mensen voor de poort die geen (droog) stukje gras gaan kunnen vinden...
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Bambambam wrote:Ze vragen 5000 mensen (25%!) hun camping kaart in te leveren. Dat gaan ze toch nooit kraken vóór vrijdagochtend? Het lijkt me dat deze maatregelen niet genoeg gaan zijn toch? Anders staan er vrijdag alsnog een x aantal mensen voor de poort die geen (droog) stukje gras gaan kunnen vinden...
dit leek mij ook al idd, verwacht vandaag nog wel een bericht naar buiten over hoe en wat
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Grim wrote:
Mijn wijk wordt niet afgesloten voor intents, dus je kan daar gewoon parkeren zondag. Kom bier drinken aldaar.

Sidenote: Nog op zoek naar een zondag ticket. Wie helpt me uit de brand :x
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Hekzitter wrote:
Grim wrote:
Mijn wijk wordt niet afgesloten voor intents, dus je kan daar gewoon parkeren zondag. Kom bier drinken aldaar.

Sidenote: Nog op zoek naar een zondag ticket. Wie helpt me uit de brand :x
Welke wijk hebben we het dan over? :whistle:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
STBM wrote:Welke wijk hebben we het dan over? :whistle:
Oister
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Interess vraag:

Weet iemand hoe dat werkt met een ‘plots’ verkoop van kaarten op TicketSwap?

Concreet, er stonden dagen lang vrijdag kaarten te koop, rond de 100, ineens zijn deze allemaal weg.
Ik geloof eigenlijk niet dat met alle berichten de vraag ineens zo hoog is.
Weet iemand wie deze kaarten koopt?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago