Poster: Intents Festival 2022 (Step Into The Game)
Past

Intents Festival 2022 (Step Into The Game)

Price
https://www.intentsfestival.nl/tickets-i
  • –
  • –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Intents is voor mij toch altijd wel bitterzoet geweest door de combi van enorme drukte, te veel bekenden en daardoor constant mensen aan het zoeken zijn en dat de line up vaak toch net wat te raw is voor mijn smaak. Na zoveel positieve verhalen over de Melodica hier te hebben gelezen ga ik deze editie denk ik fijn mn eigen plan trekken en een groot deel van de dag hier vertoeven. :D Ben benieuwd ^^
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 minutes ago
Zaterdag aanwezig :)
B
Zondag lekker naar de relive met pils :beer:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Ik vond Warface zijn aandeel vorig jaar al te groot, baal er enigszins van dat hij de zaterdag afsluit. Oke het is met D-Sturb maar ik vind heel dat album van hun kut met peren dus ik verwacht er weinig van. Mag toch hopen dat hij niet het anthem krijgt, kan je zonder te luisteren in een mandje pleuren langs The Funfair Of Madness.

De classic namen zijn tot nu toe precies wat ik wil dus daar kijk ik al naar uit :drool:

Erg benieuwd naar de hosting op vrijdag. Vorig jaar met DBSTF was perfect op de afsluiter na.
ULTIMO wrote:Intents is mij te raw aan het worden.
Hier helemaal mee eens, zeker de main op zondag is al jaren op enkele setjes na niet meer aan mij besteed. Vorig jaar alleen Delete meegepakt en de rest van de dag bij de classics gestaan.

Hoop dat de rest van de line up goed uitpakt. Ik ben, waarschijnlijk tevergeefs, nog altijd aan het hopen op een Headhunterz, Wildstylez en of Noisecontrollers.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
HardDB wrote:Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:
De Kloontjes zijn niet meer de organisatie achter Intents. De oude voorzitter van de Kloontjes is nu eigenaar van B.V. Intents Events. Het is nu dus ook volledig met een winstoogmerk, waar dat het voorheen niet was (i.v.m. Stichting).
H
Hardtraxxer
last seen 9 days ago
Hekzitter wrote:
HardDB wrote:Pfff had al een tijdje mijn ticket voor zaterdag maar wat is dit toch een apart feestje! Zo'n hype hierom heen elk jaar dat het binnen 20 minuten is uitverkocht, petje af voor de Kloontjes (organisatie) :thumbsup:
De Kloontjes zijn niet meer de organisatie achter Intents. De oude voorzitter van de Kloontjes is nu eigenaar van B.V. Intents Events. Het is nu dus ook volledig met een winstoogmerk, waar dat het voorheen niet was (i.v.m. Stichting).
Oke :) , maar dan nog steeds....petje af voor de organisatie!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dat zeker haha, maar vind het zelf erg jammer dat het een B.V. is geworden. Ik zie niet echt een verbetering vergelijken met vroeger... https://partyflock.nl/en/party/166632:I ... tival-2010
https://partyflock.nl/party/193326:Inte ... tival-2011

Vond deze line-ups een stuk diverser dan nu... Nu is het gewoon lekker alles neerplempen wat gehyped wordt en gaan.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.
H
Hardtraxxer
last seen 9 days ago
Hekzitter wrote:Dat zeker haha, maar vind het zelf erg jammer dat het een B.V. is geworden. Ik zie niet echt een verbetering vergelijken met vroeger... https://partyflock.nl/en/party/166632:I ... tival-2010
https://partyflock.nl/party/193326:Inte ... tival-2011

Vond deze line-ups een stuk diverser dan nu... Nu is het gewoon lekker alles neerplempen wat gehyped wordt en gaan.
Mee eens! Heb er zelf eens mogen draaien :yay:. Maar inderdaad, het was toen diverser dan nu. Het gaat nu al snel naar de raw kant op, ook de anthems. En die waren juiste 'vroeger' zo geweldig bij Intents (Brennan Heart, Wildstylez, DBSTF). Maar qua beleving en aankleding staat Intents toch wel bij mij eenzaam aan de top :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Beetje de Zatox van de feesten
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Remi wrote:Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.
Ja en The Magic Show stage :love:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Hekzitter wrote:
Remi wrote:Maar toen had je nog labels die een stage mochten hosten. Die Theracords-hosting in 2012 of 2013 ofzo was ook dik.
En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Vond dit ook echt mega dik. Openen met Teknoid - Edge of Darkness. Wat een lompe plaat was dat. En niemand die losging... Dat was echt sneu. View on YouTube
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 35 minutes ago
Zozo, Partyraiser millennium set.
Dat is dan wel weer interessant
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:
Hekzitter wrote:
En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd
Delete op die TC stage in 2014. Filmpje staat niet meer op Youtube zie ik net, maar dat was ook vet zeg. Lekker verstopt in de achterste hoek van het terrein tussen wat containers. 2015 in die botsautobaan was ook vet (half lege stage bij Delete, kun je je nu ook niet meer voorstellen).
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RomanAnthony wrote:
Delete op die TC stage in 2014. Filmpje staat niet meer op Youtube zie ik net, maar dat was ook vet zeg. Lekker verstopt in de achterste hoek van het terrein tussen wat containers. 2015 in die botsautobaan was ook vet (half lege stage bij Delete, kun je je nu ook niet meer voorstellen).
Poh dat is het moment dat ik de meeste hardtraxxers heb leren kennen volgens mij haha :D

Deze bedoel je denk ik? View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 minutes ago
Niks half leegs aan. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Delt-A wrote:Niks half leegs aan. :P
Dat ging ook over de stage in 2014. 2015 was het vrijwel helemaal leeg omdat radical toen op de main draaide volgens mij haha
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote: En gelijk weer het filmpje van FTP van ons Mark With A Tarrel in mijn hoofd
^ Jup, daar is 'ie. :lol:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
View on Facebook

Je moet ff part 1 hebben ;)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
RvD wrote:
ULTIMO wrote:Intents is mij te raw aan het worden.
Ons ook! Waar Intents weekend altijd een zekerheid was is het nu nog maar de vraag of we überhaupt gaan.. :D
Hardtraxxer
163 posts member since 2018
last seen May 2021
heggenschaar wrote:Zozo, Partyraiser millennium set.
Ja? Ik ben niet zo'n fan van Partyraiser maar die millenium set die hij op Resonate draaide was echt genieten. Had nooit van m'n leven verwacht dat ik Partyraiser - Ghost connection live zou horen.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 35 minutes ago
Hoxyz wrote:
heggenschaar wrote:Zozo, Partyraiser millennium set.
Ja? Ik ben niet zo'n fan van Partyraiser maar die millenium set die hij op Resonate draaide was echt genieten. Had nooit van m'n leven verwacht dat ik Partyraiser - Ghost connection live zou horen.
Kondigde hij aan in de video waar hij vertelde dat hij de stage weer host
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Dank je wel internet

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer