DBSTF classics, Crypsis classics en Thera vs Geck-o classics toegevoegd aan de zondag line-up 

wrote:Weekend (zat/zon) ticket binnen.
Is geen wachtrij

Jup, hier ookwrote:Weekend (zat/zon) ticket binnen.
A SUNDAY THAT YOU WILL NEVER FORGET: 2-SIDEZ (EXCLUSIVE DJ SET)
Wat is het normaal gesproken dan?wrote:Jup, hier ookwrote:Weekend (zat/zon) ticket binnen.
Edit: 2-Sidez is een DJ-set![]()
A SUNDAY THAT YOU WILL NEVER FORGET: 2-SIDEZ (EXCLUSIVE DJ SET)
Ik denk een live set van een half uur waarin enkel eigen platen gedraaid worden. Nu waarschijnlijk een uur met ook platen van andere artiesten. Zo interpreteer ik het in ieder geval.wrote:Wat is het normaal gesproken dan?A SUNDAY THAT YOU WILL NEVER FORGET: 2-SIDEZ (EXCLUSIVE DJ SET)
Tof maatje!wrote:Ik ga er ook een keer aan wagen, de full weekend experience experiencen in plaats van defqont en decibel.
Tyft opwrote:Tof maatje!wrote:Ik ga er ook een keer aan wagen, de full weekend experience experiencen in plaats van defqont en decibel.
Deden ze op Intents 2018 ook zo inderdaad, hele gave set was dat met veel onverwachte platen! Goed nieuws duswrote:Ik denk een live set van een half uur waarin enkel eigen platen gedraaid worden. Nu waarschijnlijk een uur met ook platen van andere artiesten. Zo interpreteer ik het in ieder geval.wrote:Wat is het normaal gesproken dan?A SUNDAY THAT YOU WILL NEVER FORGET: 2-SIDEZ (EXCLUSIVE DJ SET)
wrote:Ik wil Special D op zondag.
Guess who’s closing down the intents mainstage on saturday again.
This time together with Warface as ‘Synchronised’.
Mag hopen van niet. Dan krijg je dus echt een rete zaad dodend anthemwrote:Het is maar speculatie, maar ik denk dat warface het anthem maakt dit jaar. Aangezien hij al twee dagen moet draaien.
9 Maanden na Intents een plotselinge dip in het aantal nieuwe geboortes.wrote:Mag hopen van niet. Dan krijg je dus echt een rete zaad dodend anthemwrote:Het is maar speculatie, maar ik denk dat warface het anthem maakt dit jaar. Aangezien hij al twee dagen moet draaien.